PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 5/2002 • 2 Različiti tipovi zrakoplova mogu se smatrati tipskima kada su konstrukcija i rad zmaja aviona, pogonske jedinice (powerplant), sustava koji uključuju elektronske sustave slične tehnologije.
NN 5/2002 • 2 Iskustvo održavanja zrakoplova stečeno izvan okruženja civilnoga održavanja zrakoplova može uključiti iskustvo održavanja zrakoplova stečeno u vojsci, obalnoj straži, policiji itd. ili u proizvodnji zrakoplova.
NN 5/2002 • 9 A-JAR-66 dozvola za održavanje zrakoplova je valjana samo ako je izdana i/ili izmijenjena od strane nadležnog tijela i ako je imalac potpisao dokument tintom nakon što je provjerio točnost informacija navedenih u njemu.
NN 5/2002 • 1 Nadležno tijelo izdaje 9 A-JAR-66 dozvolu za održavanje zrakoplova sa naznačenim periodom od 5 godina nakon kojeg će se vršiti provjera valjanosti (review date), ali imalac dozvole ostaje odgovoran za podnošenje prijave za ponovnu provjeru valjanosti nadležnom tijelu nakon popunjavanja odgovarajućih dijelova u JAA obrascu 19. Petogodišnji period za ponovnu provjeru valjanosti naveden u dozvoli bit će produljen za slijedećih 5 godina svaki put kada se ukaže potreba za izmjenom dokumenta u druge svrhe. Kako nadležno tijelo automatski vrši provjeru valjanosti svaki put kada u dozvolu treba unijeti izmjene kao što su izmjena adrese ili promjene osnovnih kategorija/podkategorija tipova zrakoplova, nema potrebe predati dozvolu do posljednja 3 mjeseca isteka 5.-godišnjeg perioda od posljednje izmjene u dozvoli, a čak i tada svaka naredna izmjena tijekom toga perioda uklanja potrebu za posebnu provjeru valjanosti. Skorašnjost iskustva održavanje ne utječe na prihvaćanje 9 A-JAR-66 dozvole za održavanje zrakoplova, dok valjanost 9 A-JAR-145 ovlaštenja ovisi o iskustvu održavanja, kao što je navedeno u 9 A-JAR-145.
NN 5/2002 • Za osoblje za izdavanje dozvola za kategoriju A posebna obuka za svaki tip bit će potrebna koja će odražavati ovlaštene zadatke kao što je određeno u 9 A-JAR-66.20 (b) (1). Obuka mora uključiti praktični i teorijski dio obuke koji su odgovarajući za svaki odobreni zadatak. Uspješni završetak obuke može se potvrditi ispitom i/ili procjenom radnoga mjesta koju će izvršiti odgovarajuće ovlaštena 9 A-JAR-¸145 ili 9 A-JAR-147 organizacija.
NN 5/2002 • 1 Obuka za tip za osoblje za izdavanje dozvola za kategorije B1 i B2 i jednako kvalificirano osoblje za bazno održavanje bit će odobrena ako su norme dolje navedene ispunjene. Obuka će biti podijeljena u mehaničku obuku (zmaj aviona i pogonska jedinica) za osoblje za izdavanje dozvola za kategoriju B1 i elektronsku obuku za osoblje za kategoriju B2. Ograničena obuka za elektronske sustave bit će omogućena osoblju za izdavanje dozvola za kategoriju B1 kada ih se namjerava ovlastiti da zamijene elektronske zamjenjive dijelove. Električni sustavi bit će uključeni u obje kategorije. Obuka za tip uključit će obuku koja odgovara najmanje razini III sukladno ATA odredbi 104, ako je primjenivo.
NN 5/2002 • 2 Obuka bi trebala dati prikladno detaljno teorijsko znanje u svezi zrakoplova, njegovih glavnih dijelova, sustava ( svih postojećih sustava sukladno ATA 100, ako je primjenjivo ), opreme, unutarnjih i primjenjivih elemenata. Bitni problemi pri funkcioniranju, upute i obavijesti o funkcioniranju bi također trebali biti obuhvaćeni uključujući i obuku o sustavima koji se koriste za tehničke priručnike i postupke održavanja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 5/2002 • 4 Praktični dio obuke treba tako sprovesti da uključuje osposobljavanje putem stvarnog održavanja zrakoplova, mehaničkog podešavanja, prilagođavanja, zamjene zamjenjivih dijelova, analize grešaka, popravljanja manjih kvarova i funkcionalnih provjera sustava. Praktična obuka bi trebala obuhvatiti period od 4 mjeseca za osoblje koje nema skorašnje prijašnje praktično iskustvo u svezi zrakoplova usporedive konstrukcije i sustava, uključujući motore, ali ona može biti smanjena na najmanje dva tjedna za osoblje za izdavanje dozvola koje posjeduje navedeno iskustvo. Program utvrđene obuke na poslu (OJT) može biti pripremljen kako bi se udovoljilo ovom zahtjevu praktičnog dijela obuke. Praktična obuka može biti sprovedena u ovlaštenoj 9 A-JAR-145 organizaciji za održavanje ili kod proizvođača zrakoplova ili kombiniranjem i jednoga i drugoga ali će takva obuka sačinjavati dio obuke za određeni tip zrakoplova koja je ili izravno odobrena od nadležnog tijela ili je odobrena putem 9 A-JAR-147 uvjeta.
NN 5/2002 • 5 Prije dobivanja ovlaštenja za tip zrakoplova kandidat bi trebao biti u mogućnosti:
NN 5/2002 • a. pokazati putem ispita znanja detaljno razumijevanje primjenjivih sustava (sukladno ATA 100) njihovo funkcioniranje i održavanje;
NN 5/2002 • c. ispravno koristiti svu tehničku literaturu i dokumentaciju za zrakoplov.
NN 5/2002 • Ovlaštenja za tip sadržavat će popis tipova ili vrsta zrakoplova (uključujući i tipove ili serije motora), jer se pojavljuju u ovlaštenjima ovlaštene 9 A-JAR-145 organizacije za održavanje i jer su obuhvaćeni obukama za tip.
NN 5/2002 • Ispiti u svezi ovlaštenja za tip zrakoplova kategorija B1 ili B2 ili C mogu biti izvedeni od strane odgovarajuće ovlaštene 9 A-JAR-147 organizacije za obučavanje ili nadležnog tijela, izuzev što pomenuta uprava može narediti da svi ovi ispiti budu sprovedeni od strane odgovarajuće ovlaštenih 9 A-JAR-147 organizacija za obučavanje.
NN 5/2002 • 1 Po liječničkome mišljenju smatra se da bilo koja količina alkohola prisutna u krvi utječe na sposobnost donošenja odluka. Odgovornost je svog osoblja za izdavanje dozvola da nisu pod štetnim utjecajem.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 2/95, Broj 155/05,
Broj 157/09, Broj 56/06,
Broj 33/98, Broj 87/93
LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA