PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 94/2002 • 5.1.1. Uređaji koji mogu utjecati na emisiju plinovitih štetnih spojeva moraju biti tako konstruirani, izrađeni i sastavljeni da vozilu pri uobičajenoj uporabi omogućuju zadovoljavanje odredaba ovoga pravilnika, bez obzira na vibracije kojima bi mogli biti podvrgnuti.
NN 94/2002 • 5.1.3.1 Glede točke 5.1.3.2., ulazni otvor spremnika goriva treba biti konstruiran tako da onemogući punjenje spremnika s uređajem na pumpi za izdavanje goriva, čiji je kraj cijevi promjera 23,6 mm ili veći.
NN 94/2002 • 5.1.3.2. Točku 5.1.3.1. ne treba primijeniti na vozilo koje zadovoljava jedan od ova dva uvjeta, tj.
NN 94/2002 • 5.1.4 Trebaju biti poduzete mjere za sprečavanje povećane emisije isparavanjem i prolijevanja goriva kao posljedica nedostatka poklopca otvora za uljevanje goriva. To se može postići primjenom jednog od ova dva načina:
NN 94/2002 • 5.1.4.2 konstrukcijskim rješenjem kojim se izbjegava povećana emisija isparavanjem u slučaju nedostatka poklopca otvora za ulijevanje goriva;
NN 94/2002 • 5.1.4.3 svim drugim mjerama koje imaju isti učinak. Na primjer, ali ne i jedino, to može biti privezani poklopac otvora za ulijevanje goriva, poklopac otvora za ulijevanje goriva na lančiću ili uporaba istog ključa za zaključavanje poklopca otvora za ulijevanje goriva i pokretanje motora. U tom slučaju ključ mora biti moguće izvaditi iz poklopca samo kad je zaključan.
NN 94/2002 • 5.1.5.1 Svako vozilo s računalom za upravljanje emisijom mora biti izvedeno tako da onemogućuje preinake, osim onih koje je dopustio proizvođač. Proizvođač treba dopustiti preinake samo ako su potrebne za dijagnostiku, održavanje, provjeru, naknadnu ugradbu ili popravak vozila. Kodovi za reprogramiranje računala ili radni parametri moraju biti otporni na neovlaštene promjene i imati stupanj zaštite koji barem zadovoljava odrebe norme ISO DIS 15031-7, iz listopada 1998. godine (SAE J2186, listopad 1996.), tako da se promjena sigurnosnih podataka provodi uporabom protokola i dijagnostičkih spojnika, kao što je određeno u točki 6.5 dopune 1. dodatka ll. Odvojivi čipovi za kalibraciju memorije moraju biti zaliveni, zatvoreni u zabrtvljenom kućištu ili zaštićeni elektroničkim algoritmima, i ne smije ih biti moguće mijenjati bez uporabe posebnih alata i postupaka.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 94/2002 • 5.1.5.3 U slučaju mehaničkih pumpa za ubrizgavanje goriva koje su ugrađene na motorima sa samozapaljenjem, proizvođači moraju poduzeti potrebne korake za zaštitu namještanja najvećeg protoka goriva od temperaturnih promjena kad je vozilo u uporabi.
NN 94/2002 • 5.1.5.4 Proizvođači mogu podnijeti zahtjev mjerodavnoj ustanovi za izuzeće od homologacije, za jedan od tih zahtjeva, za ona vozila za koja nije vjerojatno da je potrebna zaštita. Kriteriji koje mjerodavna ustanova ocjenjuje pri razmatranju izuzeća uključuju, ali ne i jedino, postojeću raspoloživost radnih značajka čipova, razinu svojstava radnih značajka vozila i predviđeni obujam prodaje vozila.
NN 94/2002 • 5.1.5.5 Proizvođači koji upotrebljavaju kodne sustave za programiranje računala (npr. EEPROM, moguće samo čitanje memoriranih podataka i reprogramiranje električnim putem) moraju onemogućiti svako neovlašteno reprogramiranje. Proizvođači moraju uključiti napredne tehnologije zaštite od neovlaštenih promjena i zaštitu od unošenja upisa, što zahtijeva elektronički pristup na vanjsko računalo koje podržava proizvođač. Mjerodavna ustanova treba odobriti metode koje daju odgovarajuću razinu zaštite od neovlaštenih promjena.
NN 94/2002 • 5.2.2 Vozila s vanjskim izvorom paljenja koja kao gorivo upotrebljavaju UNP ili PP trebaju biti podvrgnuta samo ovim ispitivanjima:
NN 94/2002 • 5.2.3. Vozila sa samozapaljenjem gorive smjese trebaju biti podvrgnuta ovim ispitivanjima:
NN 94/2002 • 5.3.1.1 Na slici 1. shematski su prikazane različite mogućnosti za ispitivanje tipa l. Ovo ispitivanje treba provesti na vozilma navedenima u točki 1., čija najveća masa ne prelazi 3,5 tona.
NN 94/2002 • 5.3.1.2 Vozilo treba postaviti na ispitne valjke opremljene napravama za simulaciju opterećenja i inercije.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 36/07, Broj 91/01,
Broj 17/09, Broj 33/02,
Broj 113/08, Broj 67/06
LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA