PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-1-investitor-upravitelj-zgrade-msnt NN 172/2003

• (2) Ako osobe iz stavka 1. ovoga članka ne postave ili ne održavaju kućne kovčežiće, davatelj poštanskih usluga pisanim će ih putem upozoriti i odrediti rok za uklanjanje propusta, a u slučaju nepostupanja po tom upozorenju, davatelj poštanskih usluga nije obvezan primatelju uručivati pošiljke.


Stranica 2003-10-172-2490 NN 172/2003

• (2) Uvjeti i postupak uručenja putem zbirnih kovčežića uređuju se između davatelja i korisnika poštanskih usluga, u skladu s Pravilnikom o uslugama.


Internet NN 172/2003

• (1) Korisnici usluga mogu sve poštanske pošiljke primati i preko opunomoćenika.


Internet stranice NN 172/2003

• (2) Punomoć za pravnu osobu izdaje ovlaštena osoba u toj pravnoj osobi, a punomoć za fizičku osobu ovjerava nadležno državno tijelo, javni bilježnik ili davatelj poštanskih usluga.


Internet stranice NN 172/2003
• (1) Ako pošiljatelj ili druga ovlaštena osoba smatra da poštanska pošiljka nije uručena primatelju, ili da mu je uručena sa zakašnjenjem, ili da ugovorena usluga nije obavljena, ili nije obavljena u cijelosti, može davatelju poštanske usluge podnijeti pisanu pritužbu u roku od šest mjeseci od dana predaje poštanske pošiljke.

Internet stranice NN 172/2003
• (2) Pritužbu zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja poštanske pošiljke primatelj ili druga ovlaštena osoba mora podnijeti odmah pri uručenju poštanske pošiljke.

Internet stranice NN 172/2003 • (3) Pritužba iz stavka 2. ovoga članka, podnesena nakon uručenja pošiljke, ne prima se, osim u slučaju ako primatelj priloži dokaz da oštećenje ili umanjenje sadržaja poštanske pošiljke nije nastalo nakon uručenja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 172/2003 • (5) Postupak rješavanja pritužbi uređuje se Pravilnikom o uslugama.
Poslovne stranice NN 172/2003 • (1) U međunarodnom prometu davatelj poštanskih usluga odgovara u granicama utvrđenima aktima Svjetske poštanske unije i međunarodnim ugovorima.
Pregledi NN 172/2003 • (2) U unutarnjem prometu davatelj poštanskih usluga odgovara:
Glasnik NN 172/2003 • 2. za prekoračenje roka za prijenos i uručenje poštanske pošiljke,
Novo NN 172/2003 • 3. u slučaju kad nije obavio uslugu ili uslugu nije obavio u cijelosti.
Poslovi NN 172/2003 • 1. kad dokaže da se događaji iz stavka 2. ovoga članka nisu mogli predvidjeti, izbjeći ili otkloniti (viša sila),
Poticaji NN 172/2003 • 2. kad pošiljatelj, primatelj ili druga ovlaštena osoba ne podnese pritužbu u roku utvrđenom odredbom iz članka 50. ovoga Zakona, ili ne podnese zahtjev za naknadu štete u roku utvrđenom odredbom iz članka 55. ovoga Zakona,
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 173/03, Broj 45/01, Broj 91/97, Broj 140/05, Broj 32/93, Broj 68/06


LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO Pregled