PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-1-objekt-bivseg-poligona-oqyk NN 22/1992

• 2. objekt bivše vojne ekonomije "Križevaćki Lemeši" na području općine Križevci u ukupnoj površini ekonomije od 153 ha odnosno 86 ha poljoprivrednog zemljišta i 67 ha šuma i šumskog zemljišta s postojećim objektima i pokretninama.


Stranica 1992-04-22-512 NN 22/1992

• 2. Poljoprivrednom industrijskom kombinatu "?akovo", ?akovo daje se u zakup poljoprivredno zemljište s pripadajućim objektima, stočnim fondom odnosno drugim pokretninama.


Internet NN 22/1992

• Sredstva iz točke I. podtočke 2. raspoređuju se 1. Hrvatskim šumama" - javnom poduzeću za gospodarenje šumama i šumskim zemljištima u Republici Hrvatskoj na gospodarenje šume i šumska zemljišta; 2. Centru za reprodukciju u stočarstvu Hrvatske, Zagreb za potrebe kapaciteta u Križevcima u zakup i najam poljoprivredno zemljište s pripadajućim objektima i pokretninama.


Internet stranice NN 22/1992

• Ovlašćuje se ministar poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede da sa Poljoprivredno industrijskim kombinatom "?akovo" i Centrom za reprodukciju u stočarstvu Hrvatske sklopi ugovore o zakupu odnosno najmu glede nekretnina i pokretnina raspoređenih u točki II. podtočki 2. i točki III. podtočki 2. ove odluke.


Internet stranice NN 22/1992
• Ova odluka stupa na snagu danom objave u "Narodnim novinama".

Internet stranice NN 22/1992
• Na osnovi članka 26. stavak 2. i članka 41. stavak 1. Zakona o mjernim jedinicama i mjerilima ("Službeni list SFRJ", br. 9/84., 59/86, 20/89 i 9/90) Zakona o preuzimanju Zakona o mjernim jedinicama i mjerilima, koji se u Republici Hrvatskoj primjenjuje kao Republički zakon ("Narodne novine", br. 53/91), te zaključka Vlade Republike Hrvatske od 11. prosinca 1991. godine, donosi se

Internet stranice NN 22/1992 • o dopuni Naredbe o rokovima u kojima se vrše periodični pregledi etalona i mjerila
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 22/1992 • Nakon dvanaest godina upotrebe računajući od dana ukopčanja plinomjera, provest će se provjera ispravnosti plinomjera primjenom Meteorološkog uputstva za statistički pregled plinomjera U slučaju da plinomjeri udovoIjavaju zahtjevima kontrole, zadržat će se u upotrebi slijedećih pet godina, nakon čega ponovo podliježu kontroli."
Poslovne stranice NN 22/1992 • 2. Ova Naredba stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u Narodnim novinama.
Pregledi NN 22/1992 • Ustavni sud Republike Hrvatske, na sjednici 1. travnja 1992. godine, donio je
Glasnik NN 22/1992 • Odredbama članka 75a. Zakona o redovnim sudovima propisano je da za suca ne može biti birana osoba koja je bračni drug ili srodnik u pravoj liniji, ili u pobočnoj liniji do zaključno drugog stupnja, izabranom sucu suda u koji se sudac bira ili neposredno višeg suda, imenovanom javnom tužiocu ili zamjeniku javnog tužioca u javnom tužilaštvu iste stvarne ili mjesne nadležnosti kao i sud, te odvjetniku koji ima sjedište odvjetničke pisarnice u sjedištu suda u koji se sudac bira.
Propis NN 22/1992 • Odredbom članka 87. stavka 3. Zakona propisano je da će sudac biti razriješen dužnosti ako nastupi okolnost predviđena člankom 75a. Zakona. Ustavni sud Republike Hrvatske je, rješenjem o pokretanju postupka od 5 veljače 1992. godine ("Narodne novine", br. 9/92), izrazio osnovanu sumnju u ustavnost navedenih odredaba Zakona. Budući da Sabor Republike Hrvatske, mada je najavio izmjene koje su upučivale na usklađivanje osporenih odredaba Zakona s Ustavom Republike Hrvatske, nije donio te izmjene Zakona, Sud je, nakon provedenog postupka, odlučio kao u izreci iz slijedećih razloga: Prema članku 44. Ustava Republike Hrvatske svaki građanin Republike ima pravo pod jednakim uvjetima, sudjelovati u obavljanju javnih poslova i biti primljen u javne službe. Prema članku 54. stavku 2. Ustava svatko slobodno bira poziv i zaposlenje i svakom je građaninu, pod jednakim uvjetima, dostupno svako radno vrijeme. Ustav člankom 115. stavkom 2. utvrđuje da je sudbena vlast samostalna i neovisna. Ustanovljavanje, djelokrug, sastav i ustrojstvo sudova i postupak pred sudovima, prema članku 116. stavku 2, uređuju se zakonom.
Propis NN 22/1992 • Iz navedenih odredaba Ustava Republike Hrvatske proizlazi da u propisivanju uvjeta za izbor sudaca zakonodavac nije neograničen, već se mora pri tome pridržavati ustavnih principa sadržanih u odredbama članaka 44. i 54. stavka 2. Ustava. On je, nadalje, propisivanjem uvjeta za izbor sudaca, dužan osigurati poštovanje principa samostalnosti i neovisnosti sudbene vlasti.
Propis NN 22/1992 • Polazeći od odredaba članaka 44. i 54. stavka 2. Ustava te odredbe članka 115. stavka 2. Sud je ocijenio da se tako širokom zabranom, kao što je propisuje citirana odredba članka 75a. Zakona, dovode u pitanje spomenuti ustavni principi, posebno imajući u vidu da ti uvjeti ne ovise o osobi koja se kandidira za suca. Sud je, nadalje, ocijenio da se zabranom izbora u slučajevima iz članka 75a. ne može opravdati osiguravanjem ustavnog principa o samostalnosti i neovisnosti sudbene vlasti. Naime, propisivanjem ovako široke zabrane izbore u slučajevima srodstva ograničavaju se ustavna prava građana-kandidata za sudsku dužnost, odnosno već izabranih sudaca Jamstvo za neovisnost i samostalnost sudbene vlasti, izraženo u članku 115. stavku 2. Ustava, ustavno je načelo da je sudačka dužnost stalna, s tim da je i sam Ustav u članku 120. utvrdio što može biti razlogom razrješenja od sudačke dužnosti. Kako se i odredbom članka 87. stavka 3. Zakona taksativno navode slučajevi u kojima će sudac biti razriješen dužnosti, Sud je ocijenio da navedena odredba nije suglasna članku 120. Ustava Republike Hrvatske. Sud pri tome polazi od stanovišta da zakonodavac, osim razloga za razrješenje utvrđenih navedenom odredbom Ustava, nema ovlaštenja propisivati dodatne razloge koji mogu biti osnovom razrješenja sudačke dužnosti. Zbog ovih razloga Sud je odlučio kao u izreci.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 26/03, Broj 2/93, Broj 107/07, Broj 194/03, Broj 131/06, Broj 136/02


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled