PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-14-da-bi-se-leik NN 93/1994

• 15. Osnovna načela revizije istiću da VRI treba primjenjivati svoju vlastitu prosudbu u različitim situacijama koje nastaju tijekom državnog revidiranja.


Stranica 1994-12-93-1609 NN 93/1994

• 17. Uvjeti revizijske ovlasti koja je dodijeljena VRI nadilazi bilo koje računovodstvene ili revizijske konvencije s kojima su oni u suprotnosti, te stoga dobivaju bitni značaj kod revizijskih standarda koje primjenjuje VRI. Prema tome, revizijski standardi INTOSAI - te doista bilo koji eksterni revizijski standardi za VRI - ne mogu se propisati ili imati obveznu primjenu u VRI ili članove njenog osoblja.


Internet NN 93/1994

• 18. VRI mora prosuditi obujam u kojem su eksterni revizijski standardi kompatibilni s ispunjenjem ovlasti VRI. Međutim, VRI treba uvažiti da preuzeti revizijski standardi INTOSAI predstavljaju opći konsenzus mišljenja državnih revizora i pokušati ih primijeniti ako su u suglasju s ovlastima VRI. VRI treba otklanjati nesuglasice, ako je to neophodno da bi se dozvolilo usvajanje poželjnih standarda.


Internet stranice NN 93/1994

• 19. Zbog nekih elemenata ovlasti VRI, posebice u pogledu revizije financijskih izvještaja, ciljevi revizije VRI mogu biti slični ciljevima revizije u privatnom sektoru. Sukladno tome, revizijske stendarde za financijske izvještaje privatnog sektora, koje su donijela službena nadležna tijela, može primjenjavati i državni revizor.


Internet stranice NN 93/1994
• 21. U nekim je zemljama tako riješeno da se od revizijskog organa zahtijeva da izvješćuje predsjednika, vladara ili državno vijeće, ali uglavnom oni izvješćuju izabrano zakonodavno tijelo, izravno ili putem izvršnog organa države. Neke VRI imaju sudbenu nadležnost. Ovisno od zemlje njihova se sudbena nadležnost izvršava nad računima, nad računovođama ili čak upravnicima. Prosudbe i odluke koje te institucije donose, po svojoj su prirodi sukladne administrativnoj funkciji revizije, za koje su one odgovorne. Njihove sudbene aktivnosti trebaju biti dio logike općih ciljeva što ih obavlja vanjski revizor te osobito onih ciljeva koji se odnose na područje računovodstva.

Internet stranice NN 93/1994
• 22. Od javnih se poduzeća također zatijeva da ispune obveze javne odgovornosti. Javna poduzeća mogu se baviti i komercijalnim poslovanjem to jest jedinice koje su osnovane temeljem zakona, po nalogu izvršnog organa ili u kojima država ima udjel kojim kontrolira te jedinice. Neovisno od načina na koji su jedinice konstituirane, njihove funkcije, stupnja samostalnosti ili rješenja o utemeljenju, takve su jedinice bezuvjetno odgovorne vrhovnom zakonodavnom tijelu.

Internet stranice NN 93/1994 • 23. Osnovna načela revizije ističu da razvoj odgovarajućih sustava informacija, kontrole, procjene i izvješćivanja u okviru države, olakšat će postupak odgovornosti. Management je odgovoran za ispravnost i dostatnost oblika i sadržaja financijskih izvješća i drugih informacija.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 93/1994 • 25 Osnovna načela revizije ističu da odgovarajući organi vlasti trebaju osigurati donošenje prihvatljivih računovodstvenih standarda za financijsko izvješćivanje i objavljivanje primjereno potrebama države, a jedinice kod kojih se obavlja revizija trebaju razviti specifične i mjerljive ciljeve i norme uspjeha.
Poslovne stranice NN 93/1994 • 26. VRI treba djelovati zajedno s organizacijama koje donose računovodstvene standarde da bi se pomoglo u stvaranju pravih računovodstvenih standarda koji se izdaju za državu.
Pregledi NN 93/1994 • 27. VRI treba također preporučiti jedinicama gdje se obavlja revizija da trebaju ustanoviti mjerljive i jasne ciljeve koji se iskazuju, te da trebaju postaviti zahtjeve uspjeha za te ciljeve.
Glasnik NN 93/1994 • 29. Pretpostavka je da dosljedna primjena računovodstvenih standarda predstavlja preduvjet fer prezentiranja, znači da jedinica kod koje se obavlja revizija mora primjenjivati odgovarajuće računovodstvene standarde u danim okolnostima, te da se zahtijeva dosljedna primjena tih računovodstvenih standarda. Revizor ne treba razmatrati takvu suglasnost s računovodstvenim standardima na dosljedan način kao konačnu potvrdu fer prezentiranja različitih financijskih izvješća. Fer prezentiranje je izraz revizorova mišljenja koje je iznad ograničene dosljedne primjene računovodstvenih standarda. Takva pretpostavka ističe da revizijski standardi nisu ništa više nego minimum zahtjeva za revizorsku obvezu. Iznad toga minimuma je prosudba revizora.
Novo NN 93/1994 • 30. Osnovna načela revizije ističu da postojanje odgovarajućeg sustava interne kontrole smanjuje rizik pogrešaka i nepravilnosti.
Poslovi NN 93/1994 • 32. Osnovna načela revizije ističu da bi zakonske odredbe trebale olakšati suradnju sa jedinicama kod kojih se obavlja revizija u održavanju i omogućavanju pristupa svim relevantnim podacima koji su neophodni za cjelovitu ocjenu aktivnosti koje podliježu revizori.
Poticaji NN 93/1994 • 33. VRI mora imati pristup tim izvorima informacija i podacima kao i pristup dužnosnicima i zaposlenima kod jedinica gdje se obavlja revizija da bi ispravno izvršila svoju revizorsku odgovornost. Ozakonjenjem zahtjeva za pristup revizora takvim informacijama i osoblju pomoći će ubuduće smanjenju problema u ovome području.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 15/03, Broj 109/07, Broj 112/04, Broj 47/03, Broj 52/03, Broj 143/06


LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI Pregled