PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 63/2001 • (b) Podaci navedeni u stavcima (5) i (11) do (15), kada su dio priručnika organizacije za održavanje, mogu se voditi kao zasebni dokumenti ili kao zasebni elektronski podaci u upravnom dijelu spomenutog priručnika organizacije za održavanje i moraju biti dostupni kontroli.
NN 63/2001 • Organizacija za održavanje ovlaštena prema 9 A-JAR-145 može izvoditi samo sljedeće odobrene radove navedene u priručniku organizacije za održavanje odobrene prema 9 A-JAR-145:
NN 63/2001 • (a) održavati zrakoplov ili dio zrakoplova za koji ima ovlaštenje na mjestima naznačenim u potvrdi o ovlaštenju i/ili u priručniku organizacije za održavanje;
NN 63/2001 • (b) organizirati održavanje zrakoplova ili dijela zrakoplova u okviru ograničenja 9 A-JAR-145.1(e) za koje ima ovlaštenje u drugoj organizaciji koja radi po sustavu kvalitete organizacije za održavanje ovlaštene prema 9 A-JAR-145.
NN 63/2001 • (e) izdavati potvrde o vraćanju u uporabu glede paragrafa (a) do (d) po završetka održavanja sukladno 9 A-JAR-145.50.
NN 63/2001 • 9 A-JAR-145.80 – Uvjeti koji ograničavaju ovlast organizacije za održavanje
NN 63/2001 • Organizacija za održavanje ovlaštena prema 9 A-JAR-145 može održavati zrakoplov ili dio zrakoplova za koji ima ovlaštenje samo ako su svi neophodni prostori, oprema, alati, materijali, odobreni podaci i ovlašteno osoblje na raspolaganju.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 63/2001 • (a) Organizacija za održavanje ovlaštena prema 9 A-JAR-145 mora obavijestiti nadležno tijelo o svakom prijedlogu za provođenje sljedećih promjena prije nego se ostvare, kako bi omogućilo nadležnom tijelu trajnu mogućnost ustanovljavanja sukladnosti s 9 A-JAR-145 i, ako je to potrebno, izmjenu potvrde o ovlaštenju. Ako o predloženim izmjenama osoblja rukovodstvo nije znalo prije, mora o tome obavijestiti prvom prilikom:
NN 63/2001 • (6) prostor, oprema, alat, materijal, postupci, opseg rada i ovlašteno osoblje koji mogu utjecati na ovlaštenje.
NN 63/2001 • (b) Nadležno tijelo može propisati uvjete pod kojima organizacija za održavanje ovlaštena prema 9 A-JAR-145 može raditi tijekom ovih promjena ili potvrdu o udovoljenju privremeno staviti van snage.
NN 63/2001 • (b) nadležno tijelo ima ovlaštenje pristupa organizaciji za održavanje ovlaštenoj prema 9 A-JAR-145 kako bi utvrdilo daljnju suglasnost s 9 A-JAR-145;
NN 63/2001 • (c) su plaćene sve pristojbe koje je propisalo nadležno tijelo. Neplaćanje daje nadležnom tijelu pravo da ovlaštenje suspendira ali ne i da ga automatski proglasi nevažećim.
NN 63/2001 • (b) Nadležno tijelo može osloboditi organizaciju od ispunjavanja nekog uvjeta iz 9 A-JAR-145 u pojedinačnom slučaju temeljem davanja dopuštenja za taj slučaj (case permission basis) samo uz primjenu dodatnih uvjeta koje nadležno tijelo smatra neophodnim da se osigura jednaka razina sigurnosti.
NN 63/2001 • Nadležno tijelo punopravne članice JAA može, iz razumljivih razloga nakon odgovarajuće istrage, ukinuti, zamrznuti, ograničiti ili odbiti obnavljanje potvrde o 9 A-JAR-145 ovlaštenju ako nije uvjereno da nosioc potvrde o ovlaštenju i dalje ispunjava uvjete 9 A-JAR-145 obzirom na uvjete iz točke (a) ili (b) koji je prikladniji.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 9/92, Broj 21/06,
Broj 33/91, Broj 107/95,
Broj 114/00, Broj 39/09
LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA