PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 149/2004 • 3.1.1. koordinate R-točke u odnosu na trodimenzionalni referentni sustav;
NN 149/2004 • 3.2. Odnos između mjerenih podataka i konstrukcijski određenih specifikacija
NN 149/2004 • 3.2.1. Koordinate H-točke i vrijednost stvarnoga kuta torza dobivene postupkom navedenim u točki 4. moraju se usporediti s koordinatama R-točke i vrijednošću konstrukcijski određena kuta torza prema podacima proizvođača.
NN 149/2004 • 3.2.2. Relativni položaji R-točke i H-točke te odnos između konstrukcijski određenoga i stvarnoga kuta torza smatrat će se zadovoljavajućima za razmatrani sjedeći položaj ako H-točka, određena svojim koordinatama, leži unutar kvadrata s vodoravnom i okomitom stranicom od 50 mm čije se dijagonale sijeku u R-točki i ako se stvarni kut torza nalazi unutar 5° u odnosu na konstrukcijski određeni kut torza.
NN 149/2004 • 3.2.4. Ako H-točka ili stvarni kut torza ne zadovoljava zahtjeve iz točke 3.2.2, H-točka i stvarni kut torza moraju se odrediti još dva puta (ukupno tri puta). Ako rezultati dviju od te tri provjere zadovoljavaju zahtjeve, primjenjuju se uvjeti iz točke 3.2.3.
NN 149/2004 • 3.2.5. Ako rezultati dviju od tri provjere navedene u točki 3.2.4. ne zadovoljavaju zahtjeve iz točke 3.2.2. ili ako se provjera ne može provesti jer proizvođač vozila nije dostavio podatke o položaju R-točke ili o konstrukcijski određenu kutu torza, upotrebljava se srednji položaj tih triju određenih točaka ili prosječna vrijednost triju mjerenih kutova, i te se dvije vrijednosti smatraju primjenjivima u svim slučajevima kad ovaj pravilnik upućuje na R-točku ili na konstrukcijski određen kut torza.
NN 149/2004 • 4.2. Vozilo mora biti u mjernome položaju određenu u točki 2.11.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 149/2004 • 4.5. Sjedalo i poleđina naprave 3 DH postavi se tako da se središnja ravnina putnika (C/LO) poklapa sa središnjom ravninom naprave 3 DH. Na zahtjev proizvođača, naprava 3 DH može se pomaknuti prema unutra u odnosu na C/LO ako je naprava 3 DH smještena toliko prema van da rub sjedala ne dopušta izravnanje naprave 3 DH.
NN 149/2004 • 4.6. Sklopovi stopala i donjega dijela noge pričvršćuju se na sklop sjedne plohe pojedinačno ili uporabom T-šipke i sklopa donjega dijela noge. Crta kroz vidne oznake H-točke mora biti usporedna s podom i okomita na uzdužnu središnju ravninu sjedala.
NN 149/2004 • 4.7. Namjestiti položaj stopala i noge naprave 3 DH kako slijedi:
NN 149/2004 • 4.7.1.2. Ako se lijeva noga ne može držati usporedno s desnom i ako se lijevo stopalo ne može uprijeti na konstrukciju vozila, lijevo se stopalo pomiče dok ne dođe u dodir s konstrukcijom. Mora se održavati poravnanje vidnih oznaka.
NN 149/2004 • 4.8. Postave se utezi donjega dijela nogu i bedara, a naprava 3 DH ponovo se poravnava.
NN 149/2004 • 4.9.1. Ako naprava 3 DH teži klizanju unatrag upotrebljava se sljedeći postupak: pustiti da se naprava 3 DH pomakne unatrag do rasterećenja T-poluge, tj. dok sjedna ploha ne dođe u dodir s naslonom. Po potrebi ponovno namjestiti nižu nogu.
NN 149/2004 • 4.9.2. Ako naprava 3 DH ne teži klizanju unatrag upotrebljava se sljedeći postupak: naprava 3 DH pomiče se unatrag djelovanjem vodoravne sile na T-polugu prema natrag dok sjedna ploha ne dođe u dodir s naslonom (vidi sliku 2. dodatka 1. ovog priloga).
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 20/01, Broj 15/05,
Broj 97/07, Broj 40/08,
Broj 97/04, Broj 92/95
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA