PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 102/2001 • Podnositelj prijave namjeru preuzimanja obrazlaže slijedećim (citat iz podneska podnositelja od 12. srpnja 2001., dostavljenog Agenciji 16. srpnja 2001.):
NN 102/2001 • U slučaju da bude ponuđeno više od 55% dioničkog kapitala s pravom glasa, poduzetnici UniCredito i Allianz odlučili su da neće prihvatiti iznos koji prelazi 55%, te da će se ponuđene dionice i GDR-ovi ZABA-e smanjiti na približno 55% na proporcionalnoj osnovi.
NN 102/2001 • Ako ponuda bude uspješna, UniCredito i Allianz će držati približno 60% (UniCredito) i 15% (Allianz), odnosno ukupno iznad 75% dioničkog kapitala s pravom glasa.
NN 102/2001 • ZABA će biti pod isključivom kontrolom UniCredita, budući da Allianzov manjinski udio ne omogućava Allianzu da vrši kontrolu nad ZABA-om. Osim toga, ne postoji sporazum između stranaka koji bi omogućio Allianzu da kontrolira ZABA-u, niti samostalno, niti zajedno s poduzetnikom UniCredito.
NN 102/2001 • Poziv na podnošenje ponude ovisi, inter alia, o pribavljanju svih neophodnih suglasnosti od nadležnih hrvatskih i talijanskih tijela, kao što je navedeno u točki 4. Ugovora o transakciji od 14. svibnja 2001.
NN 102/2001 • UniCredito je upoznat da je Ustavni sud Republike Hrvatske nedavno ukinuo odredbu članka 5. Zakona o postupku preuzimanja dioničkih društava, koja je propisivala izuzetak od primjene navedenog Zakona u slučaju preuzimanja banaka i osiguravajućih društava. Kao rezultat ukidanja ove odredbe, stjecatelj više od 25% dionica banke sada je obvezan objaviti ponudu za stjecanje preostalih dionica banke. Stoga, UniCredito Italiano S. p. A. potvrđuje da će postupiti sukladno svim hrvatskim zakonima i propisima, uključujući, inter alia, i Zakon o postupku preuzimanja dioničkih društava.
NN 102/2001 • Jak hrvatski ekonomski potencijal odražava Vladina odluka da provede strukturne reforme u državi i u financijskom sektoru i fiskalnoj i monetarnoj politici koja je rezultirala smanjenjem inflacije, povećanjem domaćih i stranih investicija, zajedno s kontinuiranim razvojem zemlje. Ovi rezultati potvrđeni su nedavnim podacima o ekonomskom stanju zemlje, koji su rezultirali pozitivnim izgledom za investicije u zemlji i kreditni rejting.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 102/2001 • Kao strateški partner ZABA-e, UniCredito će biti u mogućnosti prenijeti ZABA-i svoj know-how i iskustvo u brojnim važnim područjima kao što je razvoj proizvoda, marketing, ljudski resursi, kontrola troškova i operativna efikasnost. Smatra se da će novi proizvodi, iskustvo i financijska snaga koju će isti donijeti omogućiti ZABA-i da poboljša svoju profitabilnost u budućnosti.
NN 102/2001 • Kao hrvatski tržišni lider, ZABA je već stekla značajnu prednost na domaćem tržištu. Osim toga, UniCredito namjerava podupirati ekspanziju ZABA-e u drugim zemljama, što uključuje (ali nije ograničeno samo na) Sloveniju, Srbiju, Crnu Goru, Bosnu i Hercegovinu, Makedoniju i Albaniju. Kako bi olakšao i unaprijedio takvu ekspanziju, UniCredito namjerava primijeniti svoj »federal multi-business« organizacijski model u primjeni kojeg će se znatno oslanjati na upravu ZABA-e u vezi s akvizicijama u ovim zemljama.
NN 102/2001 • Njegov organizacijski model kombinira planiranje i upravljanje poslovima grupacije od strane holding društva UniCredito, s autonomnim razvojem individualnih banaka. »Federal multi-business« organizacijski model, uspješno razvijen na domaćem, talijanskom tržištu, također je bio uspješno primijenjen u njegovim nedavnim akvizicijama u Centralnoj Europi, pri čemu banke koje pripadaju grupaciji zadržavaju svoj individualni brand i jak lokalni indentitet i prisustvo, a istovremeno koriste pogodnosti grupacije.
NN 102/2001 • 3. Radi utvrđivanja svih relevantnih pravnih i stvarnih činjenica i okolnosti, Agencija je u posebnom ispitnom postupku, temeljem relevantne dokumentacije dostavljene od stranaka i dokumentacije dobivene po službenoj dužnosti, izradila analize sudionika koncentracije, analizu mjerodavnog tržišta, tržišnih udjela sudionika koncentracije, te mrežu podružnica i poslovnica istih. Nije izrađena analiza financijskih izvještaja sudionika predmetne koncentracije (napravljen je samo uvid u iste za razdoblje od 1998. do 2000.). Naime, Agencija drži da je odabir strateških partnera ZABA-e managerska odluka, pa se nije upuštala u ispitivanje financijskog položaja i financijske stabilnosti istih.
NN 102/2001 • Također, Agencija je naročitu pažnju posvetila razmatranju sljedećeg:
NN 102/2001 • – mogućeg povezivanje UniCredita i Gruppo Intesa i trenutni »odnos« istih.
NN 102/2001 • 4. Pri utvrđivanju obveze prijave namjere koncentracije, sukladno odredbi članka 22. ZZTN, primjenjuje se kriterij ukupnog godišnjeg prometa sudionika koncentracije ostvaren u godini koja prethodi koncentraciji (prema dostavljenom konsolidiranom financijskom izvješću UniCredita za 2000., godišnjem izvješću ZABA-e za 2000., i konsolidiranom financijskom izvješću Allianza za 2000.).
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 70/09, Broj 128/09,
Broj 42/06, Broj 154/08,
Broj 155/02, Broj 78/03
LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA