PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 50/2002 • (3) Kad se na sektorima iz stavka (2) ovog članka ne može iz bilo kojeg razloga isticati znakove iz stavka (2) ovog članka, plovila se moraju zaustaviti i sačekati dok im predstavnici nadležne kapetanije, radiotelefonijom ili odgovarajućim znakovima ne odobre prolazak.
NN 50/2002 • (2) Sustignuto plovilo mora olakšati prestizanje koliko je to potrebno i moguće. Ono mora smanjiti svoju brzinu, ako je to potrebno, kako bi se prestizanje izvršilo bez opasnosti i dovoljno brzo da se ne ometa kretanje drugih plovila. Ova se odredba ne primjenjuje u slučaju kada čamac prestiže plovilo neke druge kategorije.
NN 50/2002 • (1) Općenito, plovilo koje vrši prestizanje mora obilaziti sustignuto plovilo s lijeve strane.Kada je plovni put neosporno dovoljno širok i kada je očito da se taj manevar može izvršiti bez opasnosti, plovilo koje vrši prestizanje može izvršiti prestizanje i sa desne strane sustignutog plovila.
NN 50/2002 • (2) Kad jedno plovilo na jedra prestiže drugo plovilo na jedra, općenito, plovilo koje vrši prestizanje mora proći sa strane na kojoj sustignuto plovilo dobiva vjetar. Ova odredba ne primjenjuje se na čamac na jedra kada ga prestiže drugo plovilo na jedra.
NN 50/2002 • (4) Kad se prestizanje može izvršiti, a da pri tome sustignuto plovilo ne mora mjenjati pravac niti brzinu, plovilo koje vrši prestizanje ne daje nikakav zvučni znak.
NN 50/2002 • (5) Kad se prestizanje ne može izvršiti, a da se pri tome sustignuto plovilo ne mora ukloniti sa svog puta, ili ako postoji bojazan od toga da sustignuto plovilo nije primjetilo namjeru prestizanja plovila koje ga stiže, plovilo koje vrši prestizanje mora davati sljedeće zvučne znakove:
NN 50/2002 • 1. »dva duga zvuka popraćena s dva kratka zvuka« ako hoće izvršiti prestizanje s lijeve strane sustignutog plovila.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 50/2002 • (6) Kada sustignuto plovilo može udovoljiti zahtjevu plovila koje vrši prestizanje, ono mora ostaviti dovoljno mjesta na traženoj strani na kojoj se vrši prestizanje uklanjajući se po potrebi na suprotnu stranu, i dati sljedeće zvučne znakove:
NN 50/2002 • 1. »jedan kratki zvuk« ako će se prestizanje vršiti po lijevoj strani
NN 50/2002 • 2. »dva kratka zvuka« ako će se prestizanje vršiti po desnoj strani.
NN 50/2002 • 1. jednim kratkim zvukom kada je pretjecanje moguće s lijeve strane
NN 50/2002 • 2. dva kratka zvuka kada je pretjecanje moguće sa desne strane.
NN 50/2002 • (9) Kada kod prestizanja postoji opasnost od sudara, tada sustignuto plovilo mora dati »pet kratkih zvukova«.
NN 50/2002 • (10) Stavci od (4) do (9) ovog članka ne primjenjuju se na čamce u odnosu na plovila drugih kategorija, niti u slučaju kada jedan čamac pretječe drugi čamac.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 37/08, Broj 40/95,
Broj 115/07, Broj 68/99,
Broj 83/02, Broj 43/06
LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA