PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-2-odbacuje-se-prijedlog-rbsu NN 78/1999

• Mr. Drago Vuković iz Dubrovnika, podnio je prijedlog za ocjenu ustavnosti i zakonitosti odredaba članaka 3. i 32. Tarifnog sustava za prodaju električne energije ("Narodne novine", broj 8/91, 10/91, 23/92, 33/93, 43/93 i 20/94, nastavno: Tarifni sustav) i Obračuna utroška električne energije.


Stranica 1999-07-78-1408 NN 78/1999

• Obračunski elementi Tarifnog sustava na temelju kojih potrošači plaćaju korištenu električnu energiju su:


Internet NN 78/1999

• Mjesečna obračunska snaga za kategorije potrošnje kućanstva i ostali potrošači na 0,4 kV utvrđuje se prema vršnom opterećenju u kilovatima koje je utvrđeno uređajem za mjerenje snage ili izabranom snagom potrošačkog prekidača (limitatora) koji onemoguća


Internet stranice NN 78/1999

• Snaga potrošačkog prekidača (limitatora) može se mijenjati jednom tijekom godine.


Internet stranice NN 78/1999
• Potrošači kategorije potrošnje kućanstva i ostali na 0,4 kV čija je ostvarena potrošnja iz prethodnog godišnjeg obračunskog razdoblja veća od 20.000 kWh, obvezno ugrađuju uređaj za mjerenje snage.

Internet stranice NN 78/1999
• Za potrošače kategorije potrošnje kućanstva koji nemaju ugrađene uređaje iz stavka 1. ovoga članka, a čija se godišnja potrošnja u prethodnom godišnjem obračunskom razdoblju kreće do 5.000 kWh, mjesečna se obračunska snaga utvrđuje na temelju ostvarene potrošnje u prethodnom godišnjem obračunskom razdoblju prema izrazu:

Internet stranice NN 78/1999 • W - ukupna godišnja potrošnja u prethodnom godišnjem obračunskom razdoblju u kWh/1000.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 78/1999 • Obrazlažući prijedlog za ocjenu ustavnosti i zakonitosti navedenih odredaba članka 3. i članka 32. Tarifnog sustava, podnositelj prijedloga ističe da Hrvatska elektroprivreda za isporučenu električnu energiju građanima obračunava i naplaćuje dvije komponente isporučenog dobra: snagu i energiju, a što zapravo znači dvostruku naplatu istog dobra. Mišljenja je da snaga koja je plaćena kroz izdatak za energiju ne može potrošaču biti ponovno zaračunata kroz dodatnu cijenu za snagu.
Poslovne stranice NN 78/1999 • Podnositelj prijedloga navodi da su osporene odredbe u nesuglasju s odredbom članka 49. stavka 2. Ustava kojom je propisano da država osigurava svim poduzetnicima jednak pravni položaj na tržištu, te da su zabranjeni monopoli.
Pregledi NN 78/1999 • Osim toga smatra da su osporene odredbe nesuglasne i odredbi članka 50. stavka 2. Ustava prema kojoj se poduzetnička sloboda i vlasnička prava mogu iznimno ograničiti zakonom radi zaštite interesa i sigurnosti Republike Hrvatske, prirode, ljudskog okoliša i zdravlja ljudi, obrazlažući svoje stajalište tvrdnjom da je nametanjem obveze plaćanja naknade za "obračunsku snagu", a koja je utvrđena osporenim odredbama Tarifnog sustava, ograničena poduzetnička sloboda podzakonskim aktom a što je u suprotnosti s odredbom članka 50. stavka 2. Ustava.
Glasnik NN 78/1999 • Obrazlažući suprotnost osporenih odredaba Tarifnog sustava navedenim zakonskim odredbama, podnositelj navodi da je propisivanje obveze naplate tzv. obračunske snage, u suprotnosti s moralom.
Novo NN 78/1999 • Odredbom članka 49. ZOO-a propisano je da je predmet obveze nedopušten ako je protivan Ustavu Republike Hrvatske, prisilnim propisima i moralu društva.
Poslovi NN 78/1999 • Prijedlog za ocjenu ustavnosti i zakonitosti odredaba članka 3. i članka 32. Tarifnog sustava za prodaju električne energije, nije osnovan.
Poticaji NN 78/1999 • Na temelju analize relevantnih ustavnih i zakonskih odredaba, odredaba osporenog Tarifnog sustava, te navoda predlagatelja, Ustavni sud je utvrdio da je Vlada Republike Hrvatske donošenjem osporenog Tarifnog sustava, u konkretnom slučaju postupila u okviru svojih ustavnih i zakonskih ovlasti.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 84/09, Broj 175/03, Broj 90/92, Broj 7/01, Broj 112/04, Broj 43/90


LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA Pregled