PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 16/2003 • (3) jamstva se daju prvenstveno pravnim osobama korisnicima proračuna centralne države, društvima u području energetike i infrastrukture, Hrvatskoj banci za obnovu i razvitak i izvanproračunskim fondovima.
NN 16/2003 • (1) Vlada Republike Hrvatske u okviru prijedloga državnog proračuna predlaže, a Hrvatski sabor zakonom odobrava ukupni godišnji iznos i prioritete za koje se mogu davati nova jamstva.
NN 16/2003 • (2) Vlada Republike Hrvatske, u okviru ovlasti danih zakonom, donosi odluku i odobrava financijska jamstva.
NN 16/2003 • (3) Vlada Republike Hrvatske donosi odluku o jamstvu u obliku ugovora o međunarodnom kreditu koju posebnim zakonom potvrđuje Hrvatski sabor.
NN 16/2003 • (5) Prijedlog za davanje jamstva pokreće tražitelj jamstva (društvo, banka, matično ministarstvo), a ocjenjuje ga i Vladi Republike Hrvatske podnosi Ministarstvo financija. Jamstva potpisuje ministar ili zamjenik ministra financija, a izdaje ga Ministarstvo financija i provodi sve dalje radnje i izvršava obveze, u svezi izdanog jamstva.
NN 16/2003 • (6) Jamstvo se izdaje i postaje pravovaljano, kada se posebnim ugovorom utvrde prava i obveze korisnika jamstva, i odgovarajućim instrumentima osigurava fiskalni rizik proračuna.
NN 16/2003 • (7) Osiguranje jamstva založnim pravom nad imovinom korisnika kredita za koji je dano jamstvo vrši Državni odvjetnik Republike Hrvatske.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 16/2003 • (9) Jamstvo se osigurava i ovjerenom izjavom o odgovornosti koju, sukladno zakonskim propisima, imaju vlasnik i članovi uprave korisnika, uključujući njihovu osobnu imovinu i primanja kao dodatno osiguranje za urednu otplatu kredita.
NN 16/2003 • (10) Ako korisnik jamstva, u roku od šest mjeseci od izdavanja jamstva, nije bez opravdanog razloga započeo ili je prestao koristiti kredit za koji je izdano jamstvo, korisnik i banka kreditor dužni su o tome izvijestiti Ministarstvo financija i objasniti razloge. U suprotnom, ako to ne bude učinjeno, u tom roku, Ministarstvo financija će povući i poništiti jamstvo.
NN 16/2003 • (11) Nadležna ministarstva dužna su pribaviti i provjeriti stručne podloge i ekonomsko-financijske ocjene predloženih programa/projekata, kao i dodatne razvojne učinke novih ulaganja korisnika za koga se predlaže davanje jamstva, te Ministarstvu financija dati svoje određeno mišljenje i prijedlog. Provedbu i rezultate programa/projekta prati nadležno ministarstvo. U slučaju nastanka ozbiljnih teškoća ili neuspjeha u provedbi programa /projekta, nadležno ministarstvo dužno je na vrijeme predložiti odgovarajuće mjere kojima bi se izbjegle moguće štete i naročito aktiviranje jamstva. Ako nadležno ministarstvo to propusti i dođe do aktiviranja jamstva, smatrat će se suodgovornim za svoj prijedlog i ocjene.
NN 16/2003 • Prilikom razmatranja prijedloga za odobravanje jamstva, a u sklopu ocjene prijedloga, osim društveno-ekonomske opravdanosti programa/projekta, matično ministarstvo i Ministarstvo financija ocijenit će i sljedeće:
NN 16/2003 • – tehničku i financijsku opravdanost programa/projekta, te realnost poslovnih planova i razvojnih potreba i perspektiva;
NN 16/2003 • – potencijale i razvojne mogućnosti društva, te pozitivni učinak davanja jamstva na korisnika jamstva;
NN 16/2003 • – vlastito učešće korisnika, opći doprinos i odgovornost vlasnika, uprave i nadzornih tijela korisnika jamstva;
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 59/06, Broj 26/06,
Broj 51/07, Broj 34/05,
Broj 49/99, Broj 128/06
LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA