PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-2-u-postupku-ocjene-lyvm NN 111/1999

• a) Pravni temelj koncentracije su ugovori o kupoprodaji i prijenosu dionica.


Stranica 1999-10-111-1818 NN 111/1999

• Zatim, ugovorom o kupoprodaji i prijenosu dionica, zaključenim 30. rujna 1997., između poduzenika BMT, n.v., sa sjedištem u Belgiji, Heuvelstraat 27, Boechout, i poduzetnika BMT-OMCO Zagreb d.o.o., sa sjedištem u Humu na Sutli, BMT-OMCO Zagreb d.o.o. kupuje dionice Straže Alatnice d.d., Hum na Sutli.


Internet NN 111/1999

• Osnivač i jedini udjelničar BMT-OMCO Zagreb d.o.o. (100%) je društvo BMT, n.v., sa sjedištem u Belgiji koje je holding društvo u grupi BMT-OMCO.


Internet stranice NN 111/1999

• Straža Alatnica d.d. promijenila je tvrtku rješenjem Trgovačkog suda u Zagrebu od 4. veljače 1999. godine te sada tvrtka glasi OMCO d.d. za proizvodnju alata i proizvoda od metala, Hum na Sutli.


Internet stranice NN 111/1999
• Prema odredbi članka 22. stavak 1. točka 2. ZZTN, s obzirom na ukupan godišnji promet sudionikâ koncentracije, stjecanjem većinskog udjela i većinskog prava odlučivanja u poduzetniku Straža Alatnica d.d., nastala je koncentracija poduzetnikâ koja podliježe obveznoj prijavi radi ocjene i upisa u Upisnik o koncentracijama.

Internet stranice NN 111/1999
• c) Mjerodavno tržište, u smislu odredaba članka 19. ZZTN, utvrđeno je kao tržište proizvodnje alata za staklarsku industriju, odnosno tržište proizvodnje alata i rezervenih dijelova za proizvodnju staklene ambalaže na području Republike Hrvatske.

Internet stranice NN 111/1999 • d) Podnositelj prijave BMT-OMCO Zagreb d.o.o. koncentraciju obrazlaže sljedećim pravnim i gospodarskim razlozima:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 111/1999 • Sa gledišta poduzetnika Straža Alatnica d.d. koncentracija je osigurala opstanak istog povećanjem udjela u postojećim inozemnim tržištima i otvaranjem novih inozemnih tržišta, svježi kapital za obnovu opreme, te know-how za poboljšanje i proširenje proizvodnih kapaciteta. Ostvareno je sljedeće: povećanje izvoza, porast proizvodnje i prihoda, stalna zaposlenost proizvodnih kapaciteta, poboljšanje kvalitete proizvoda (na europskom nivou), skraćivanje rokova isporuke, te smanjivanje troškova proizvodnje.
Poslovne stranice NN 111/1999 • Sudionici koncentracije nemaju direktan utjecaj na krajnje potrošače na tržištu, budući da se bave proizvodnjom alata za staklarsku industriju, odnosno za velike, točno određene proizvođače. Ovom koncentracijom je tako kroz poboljšanje kvalitete proizvoda, skraćivanje rokova isporuke, te smanjivanje troškova proizvodnje prvenstveno ostvarena pogodnost za staklarsku industriju. Indirektno, krajnji potrošači trebali bi dobiti bolje obrađene i kvalitetnije proizvode po povoljnijoj cijeni.
Pregledi NN 111/1999 • e) S obzirom na broj zaposlenih u poduzetnicima sudionicima koncentracije stanje je sljedeće:
Glasnik NN 111/1999 • Ukupne investicije u Društvo nakon provedene koncentracije:
Novo NN 111/1999 • g) Struktura vlasništva nakon koncentracije u poduzetniku u kojem se stječe prevladavajući utjecaj:
Poslovi NN 111/1999 • OMCO d.d. na domaćem tržištu ima samo jednog kupca: staklarsku industriju Vetropack Straža d.d. Prema podacima dobivenim od tog poduzetnika, udjeli proizvođača alata od kojih je Vetropack Straža d.d. nabavljao alate u 1997. godini su sljedeći:
Poticaji NN 111/1999 • U 1990. godini OMCO d.d. je pokrivao 80%, a u 1997. 57,36% potreba rečenog poduzetnika. To je 20% ukupne proizvodnje poduzetnika OMCO d.d. S preostalih 80% zadovoljavaju se potrebe inozemnih tržišta. Ulaskom u BMT-OMCO, poduzetniku Straža Atlantica d.d. omogućeno je da se orijentira prvenstveno na inozemna tržišta, te proizlazi da se tržišni udio sudionika koncentracije bitno smanjio na mjerodavnom tržištu nakon provedene koncentracije.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 82/09, Broj 61/00, Broj 146/05, Broj 39/96, Broj 7/96, Broj 27/08


LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA Pregled