PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-23-2-4-detaljnim-opisom-uredaja-qnoe NN 58/1999

• 23.3 Vozilo koje predstavlja tip za koju je zatražena homologacija mora se dostaviti tehničkom servisu (ovlašteni laboratorij) koji je odgovoran za provedbu homologacijskih ispitivanja.


Stranica 1999-06-58-1082 NN 58/1999

• 23.4 Mjerodavna ustanova mora provjeriti postojanje zadovoljavajućih dogovora radi osiguranja djelotvorna nadzora nad sukladnošću proizvodnje prije izdavanja homologacije tipa


Internet NN 58/1999

• 24.1 Ako vozilo koje je podneseno na homologaciju prema ovom ovom pravilniku zadovoljava zahtjeve iz točke 25. mora se izdati homologacija toga tipa vozila.


Internet stranice NN 58/1999

• 24.2 Svaki homologirani tip dobiva svoj homologacijski broj. Prve dvije znamenke (sada 01 za 01 niz izmjena i dopuna koje su stupile na snagu 25. ožujka 1989.) moraju označivati broj niza izmjena ili dopuna koji sadrži najnovije veće tehničke izmjene ili dopune ovoga pravilnika objavljene do vremena izdavanja homologacije. Ista ugovorna strana ne smije označiti istim brojem drugi tip vozila.


Internet stranice NN 58/1999
• 24.4 Na svako vozilo koje odgovara tipu koji je homologiran prema ovom pravilniku u prostoru koji je lako dostupan i koji se navodi u izjavi o homologaciji mora se postaviti tako da bude vidljiva međunarodna homologacijska oznaka koja se sastoji od:

Internet stranice NN 58/1999
• 24.4.1 kružnice oko slova "E", iza kojeg se nalazi razlikovni broj države koja je odobrila homologaciju 2

Internet stranice NN 58/1999 • 24.4.2 broja ovoga pravilnika iza kojeg se nalazi "R", crtica i homologacijski broj desno od kruga koji je propisan u točki 24.4.1.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 58/1999 • 24.6 Homologacijska oznaka mora biti jasno čitljiva i neizbrisiva.
Poslovne stranice NN 58/1999 • 24.7 Homologacijska oznaka mora se postaviti blizu natpisne pločice proizvođača ili na njoj.
Pregledi NN 58/1999 • 24.8 U dodatku 4. ovoga pravilnika prikazani su primjeri izgleda homologacijskih oznaka.
Glasnik NN 58/1999 • 25.2 Zaštita od stražnjega podlijetanja mora biti postavljena što bliže stražnjoj strani vozila.
Novo NN 58/1999 • 25.3 Širina zaštite od stražnjega podlijetanja ne smije ni u jednoj točki prekoračiti širinu stražnje osovine izmjerenu na krajnim bočnim točkama kotača, izuzimajući izbočenje guma u dodiru s tlom, niti od nje biti uža više od 100 mm. Ako ima više stražnjih osovina kao mjerodavnu treba uzeti širinu najšire osovine. Kad je uređaj sastavni dio karoserije vozila i kad prekoračuje širinu stražnje osovine primjenjuje se zahtjev prema kojemu širina zaštite od stražnjega podlijetanja ne smije biti veća od širine stražnje osovine ne.
Poslovi NN 58/1999 • 25.5 Zaštita od stražnjega podlijetanja može biti konstruirana tako da može imati više položaja na stražnjoj strani vozila. U tome slučaju treba postojati sigurna metoda za osiguranje uređaja u radnom položaju tako da je onemogućeno bilo kakvo slučajno mijenjanje položaja. Sila koju treba primijeniti djelatnik radi promjene položaja uređaja ne smije biti veća od 40 kg.
Poticaji NN 58/1999 • 25.6 Zaštita od stražnjega podlijetanja mora imati odgovarajuću otpornost u odnosu na sile koje djeluju usporedno uzdužnom osi vozila i biti spojena u radnome položaju na profile šasije ili druge dijelove koji ih nadomještaju. Smatra se da je taj zahtjev zadovoljen ako se dokaže da vodoravno rastojanje između kraja zaštite od stražnjega podlijetanja i stražnjega kraja vozila za vrijeme i poslije djelovanja ispitnih sila koje su dane u dodatku 5 ne prekoračuje 400 mm u bilo kojoj točki djelovanja ispitnih sila. Kod mjerenja tog rastojanja ne treba uzimati u obzir nijedan dio vozila na visini većoj od 3 m iznad tla kad je vozilo neopterećeno.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 71/07, Broj 31/08, Broj 25/95, Broj 58/06, Broj 25/08, Broj 131/98


LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA Pregled