PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 48/1995 • Ugostitelji su dužni u svakom ugostiteljskom objektu odrediti voditelja poslovanja, sukladno ovom Zakonu, u roku od jedne godine od dana stupanja na snagu ovoga Zakona.
NN 48/1995 • Predstavničko tijelo dužno je donijeti propise na osnovi ovlaštenja iz ovoga Zakona u roku od šest mjeseci od dana stupanja na snagu ovoga Zakona.
NN 48/1995 • (1) Do stupanja na snagu propisa iz članka 63. i 64. ovoga Zakona, ostaju na snazi propisi koji su doneseni za izvršenje Zakona o ugostiteljskoj i turističkoj djelatnosti ("Narodne novine", br. 28/88., 38/88., 47/89.,16/90.,19/90., 25/93. i 44/93.).
NN 48/1995 • (2) Do donošenja novog propisa o stručnoj osposobljenosti za obavljanje ugostiteljske djelatnosti, primjenjivat će se Pravilnik o provjerama stručne osposobljenosti za obavljanje djelatnosti samostalnog ugostitelja ("Narodne novine", br. 51/87.).
NN 48/1995 • Ovaj Zakon stupa na snagu osmoga dana od dana objave u "Narodnim novinama".
NN 48/1995 • Proglašavam Zakon o turističkoj inspekciji, koji je donio Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske na sjednici 27. lipnja 1995.
NN 48/1995 • Ovim Zaknom odreduje se ustrojstvo, poslovi i način rada tijela državne uprave koja obavljaju poslove turističke inspekcije (u daljnjem tekstu: turistička inspekcija) te uvjeti za imenovanje, ovlasti i dužnosti turističkih inspektora.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 48/1995 • (1) Turistička inspekcija obavlja nadzor koji se odnosi na:
NN 48/1995 • 1. razvrstavanje i minimalne uvjete ugostiteljskih i turističkih objekata,
NN 48/1995 • 3. izvršavanje ugovornih obveza izmedu prodavatelja i kupaca ugostiteljskih i turističkih usluga,
NN 48/1995 • 6. utvrdivanje i pridržavanje normativa jela i pića u količini i kakvoći,
NN 48/1995 • 7. vodenje knjige žalbe i postupak u svezi s prigovorima kupaca ugostiteljskih i turističkih usluga.
NN 48/1995 • Turistička inspekcija ne nadzire pružanje usluga prehrane i smještaja o objektima ustanova socijalne skrbi, zdravstva, odgoja, obrazovanja i drugih sličnih ustanova, Hrvatske vojske i Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske, ako te usluge pružaju njihovi djelatnici isključivo njihovim pripadnicima i korisnicima.
NN 48/1995 • Poslove turističke inspekcije u prvom stupnju obavljaju županijski uredi i ured Grada Zagreba nadležni za poslove turističke inspekcije, a u drugom stupnju Ministarstvo turizma.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 121/03, Broj 151/03,
Broj 47/99, Broj 79/09,
Broj 22/00, Broj 114/06
LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI