PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 58/2000 • 1 1 za Njemačku, 2 za Francusku, 3 za Italiju, 4 za Nizozemsku, 5 za Švedsku, 6 za Belgiju, 7 za Mađarsku, 8 za Češku Republiku, 9 za Španjolsku, 10 za Jugoslaviju, 11 za Ujedinjeno Kraljevstvo, 12 za Austriju, 13 za Luksemburg, 14 za Švicarsku, 15 (prazno), 16 za Norvešku, 17, za Finsku, 18 za Dansku, 19 za Rumunjsku, 20 za Poljsku, 21 i za Portugal, 22 za Rusku Federaciju, 23 za Grčku, 24 za Irsku, 25 za Hrvatsku, 26 za Sloveniju, 27 za Slovačku, 28 za Bjelorusiju, 29 za Estoniju, 30 (prazno), 31 za Bosnu i Hercegovinu, 32 – 36 (prazno), 37 za Tursku, 38 – 39 (prazno), 40 za Bivšu Jugoslavensku Republiku Makedoniju. Iduće brojeve po redu treba dodjeljivati ostalim državama po kronološkome redu po kojemu one potvrđuju Sporazum o prihvaćanju jednakih uvjeta za homologaciju i međusobno priznavanje homologacije opreme i dijelova motornih vozila ili po kojemu se one slažu s tim sporazumom, a o tako određenim brojevima Glavni tajnik Ujedinjenih naroda obavijestit će ugovorne strane u tome sporazumu.
NN 58/2000 • 5.1.1.1 Električna instalacija kao cjelina mora zadovoljavati sljedeće odredbe, sukladno tablici u točki 5.1.
NN 58/2000 • 5.1.1.2.1 Presjek vodiča mora biti dostatno velik da ne može doći do pregrijavanja. Vodiči moraju biti odgovarajuće izolirani. Svi strujni krugovi moraju biti zaštićeni osiguračima ili automatskim sklopkama, osim ovih krugova:
NN 58/2000 • - od akumulatora do kućišta upravljačke jedinice sustava za trajno kočenje, ako je taj sustav električni ili elektromagnetski
NN 58/2000 • 5.1.1.3.1 Sklopka za isključivanje električnih krugova mora biti postavljena što je moguće bliže akumulatoru.
NN 58/2000 • 5.1.1.3.2 Jedan uređaj za izravno ili posredno upravljanje mora biti postavljen u vozačevoj kabini, a drugi na vanjskoj strani vozila. Ti uređaji moraju biti lako dostupni i različito označeni. Upravljački uređaj koji se nalazi u vozačevoj kabini mora biti izravno u dosegu vozaču koji sjedi na vozačevu sjedalu. Taj uređaj mora biti zaštićen od nenamjernog uključivanja stavljanjem zaštitnoga poklopca, uporabom upravljačkog uređaja s dvostrukim pomakom ili na drugi prikladan način.
NN 58/2000 • 5.1.1.3.3 Treba biti omogućeno isključivanje sklopke kad je motor u radu, bez izazivanja opasnoga porasta napona. Rad sklopke ne smije stvarati opasnost od požara u eksplozivnoj atmosferi; to se može osigurati uporabom sklopke s kućištem sa stupnjem zaštite IP65 prema normi IEC 529.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 58/2000 • Kabelski priključci (stezaljke) akumulatora moraju biti električno izolirani ili pokriveni kutijom koja izolira akumulator. Ako akumulatori nisu smješteni ispod poklopca motora tad moraju biti smješteni u kutiju s prozračivanjem.
NN 58/2000 • Električno napajanje tahografa mora se osigurati preko sigurnosne zapreke koja je spojena izravno na akumulator. Tahograf i sigurnosna zapreka moraju zadovoljavati zahtjeve za odgovarajuću električnu opremu prema europskoj normi EN 50 020.
NN 58/2000 • 5.1.1.6 Dijelovi električne instalacije, osim tahografa, koji ostaju pod naponom kad je isključena glavna sklopka akumulatora moraju biti prikladni za uporabu u ugroženim prostorima te moraju zadovoljavati odgovarajuće zahtjeve iz europske norme EN 50 014 i jedne od Europskih norma EN 50 015 do EN 50 020 ili EN 50 028. Zahtjevi za odgovarajuću skupinu plinova sukladno proizvodu koji se prevozi moraju biti zadovoljeni.
NN 58/2000 • Ožićenje koje se nalazi iza vozačeve kabine mora biti zaštićeno od udara, abrazije i trenja kod uobičajenih uvjeta uporabe vozila. Primjeri odgovarajuće zaštite dani su na slikama 1., 2., 3. i 4. Međutim, nije potrebna dodatna zaštita na kabelima za prijenos signala u uređaju za zaštitu protiv blokiranja kočnica.
NN 58/2000 • Električni priključci između motornih vozila i prikolica moraju imati stupanj zaštite IP54 prema normi IEC 529 te moraju biti tako konstruirani da je onemogućeno slučajno rastavljanje. Primjeri odgovarajućih priključaka dani su u normama ISO 12 098:1994 i ISO 7638:1995.
NN 58/2000 • 5.1.2.1 Sljedeće tehničke odredbe moraju se primijeniti sukladno tablici u točki 5.1.
NN 58/2000 • 5.1.2.2.1 Samo teško zapaljiva gradiva smiju se upotrijebiti za izradbu vozačeve kabine. Smatra se da su te odredbe zadovoljene ako, sukladno postupku koji određuje norma ISO 3795 : 1989, uzorci tih dijelova kabine nemaju brzinu gorenja veću od 100 mm/min: sjedišta sjedala, nasloni sjedala, sigurnosni pojasovi, obloga stropa, krovni otvori, oslonci za ruke, sve obloge na vratima, prednjim, stražnjim i bočnim plohama, pregrade, nasloni za glavu, podni prostirači, štitnici od sunca, zavjese, sjenila, poklopci prostora za nadomjesni kotač, poklopci motornoga prostora, madraci ležajeva i sva druga gradiva koji se upotrebljavaju unutar kabine, uključujući dijelove za oblaganje i naglo širenje koji su predviđeni da u slučaju sudara upiju energiju pri dodiru s vozačem i suvozačem.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 2/95, Broj 1/02,
Broj 33/06, Broj 14/91,
Broj 81/08, Broj 87/98
LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA