PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-4-novoj-prijavi-ili-wxvh NN 72/2004

• (5) Postupci pokrenuti u odnosu na izvornu prijavu ili registraciju žiga, odnosit će se i na novu prijavu ili registraciju iz stavka 2. ovoga članka ako ona obuhvaća proizvode ili usluge zbog kojih su ti postupci pokrenuti.


Stranica 2004-06-72-1471 NN 72/2004

• (2) Ako podnositelj zahtjeva u propisanom roku postupi u skladu s pozivom iz stavka 1. ovoga članka, Zavod donosi rješenje o upisu promjene.


Internet NN 72/2004

• (3) Na zahtjev podnositelja zahtjeva, rok iz stavka 1. ovoga članka može se produžiti najviše za 60 dana.


Internet stranice NN 72/2004

• (4) Ako podnositelj zahtjeva u propisanom roku ne postupi u skladu s pozivom iz stavka 1. ovoga članka, zahtjev se zaključkom odbacuje.


Internet stranice NN 72/2004
• 3. ime i adresu podnositelja zahtjeva, u skladu s člankom 25. ovoga Pravilnika;

Internet stranice NN 72/2004
• 4. ime i adresu zastupnika, u skladu s člankom 25. ovoga Pravilnika, ako podnositelj zahtjeva ima zastupnika;

Internet stranice NN 72/2004 • 5. naznaku da li se produženje traži za sve proizvode ili usluge ili samo za neke proizvode ili usluge za koje je žig registriran;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 72/2004 • (2) Podaci iz stavka 1. ovoga članka navode se na obrascu koji je sastavni dio ovoga Pravilnika (obrazac Ž-3), ili na obrascu koji sadržajem odgovara tome obrascu.
Poslovne stranice NN 72/2004 • (3) Uz obrazac iz stavka 2. ovoga članka mora se podnijeti i:
Pregledi NN 72/2004 • 1. popis proizvoda ili usluga za koje je žig registriran s jasnom naznakom za koje se od tih proizvoda ili usluga traži produženje vrijednosti, ako se produženje traži za samo neke proizvode ili usluge;
Glasnik NN 72/2004 • (1) Za svaki žig u odnosu na koji se podnosi zahtjev za opoziv mora se podnijeti zaseban zahtjev.
Novo NN 72/2004 • 1. broj registracije žiga u odnosu na koji se podnosi zahtjev;
Poslovi NN 72/2004 • 4. ime i adresu zastupnika, u skladu s člankom 25. ovoga Pravilnika, ako podnositelj zahtjeva ima zastupnika;
Poticaji NN 72/2004 • 5. popis proizvoda ili usluga u odnosu na koje se podnosi zahtjev;
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 17/92, Broj 130/00, Broj 7/02, Broj 106/93, Broj 20/06, Broj 69/03


LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO Pregled