PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 184/2004 • (5) Hladnjak, ventilator, usmjerivač zraka ventilatora, vodnu pumpu i termostat treba na uređaju za ispitivanje postaviti u iste relativne položaje kao na vozilu. Kruženje rashladne tekućine ostvaruje samo vodna pumpa motora. Hlađenje tekućine može se postići hladnjakom motora ili vanjskim rashladnim krugom, pod uvjetom da pad tlaka u tome krugu i tlak na ulazu u pumpu ostanu u biti isti kao u rashladnome sustavu motora. Kad je ugrađena žaluzina hladnjaka, mora biti otvorena. Kad ventilator, hladnjak i usmjerivač (ako se upotrebljava) nije moguće jednostavno ugraditi na motor, snaga koju troši ventilator kad je odvojeno ugrađen na pravo mjesto u odnosu na hladnjak i usmjerivač (ako se upotrebljava) određuje se pri brzinama vrtnje koje odgovaraju brzinama vrtnje motora koje se upotrebljavaju za mjerenje snage motora, izračunom iz standardnih značajka ili praktičnim ispitivanjima. Ta snaga, preračunana na standardne atmosferske uvjete određene u točki 6.2, oduzima se od ispravljene snage.
NN 184/2004 • (8) Najmanja snaga alternatora: snaga alternatora se ograničava na snagu koja je potrebna za pogon dodatne opreme koja je nužna za rad motora. Kad je potrebno priključiti akumulator, mora se upotrebljavati potpuno napunjen akumulator u dobru stanju.
NN 184/2004 • (9) Zračno hlađeni motori ispituju se tako da se ulazni zrak hladi zračnim ili tekućinskim hlađenjem, ali prema odabiru proizvođača hladnjak sa zračnim hlađenjem može zamijeniti ispitna naprava. U drugom slučaju mjerenje snage pri svakoj brzini vrtnje obavlja se s istim padom tlaka i temperature zraka u motoru kroz hladnjak stlačenog zraka na ispitnoj napravi prema podacima proizvođača za sustav potpunog vozila.
NN 184/2004 • (10) Može uključivati npr. sustav recirkulacije ispušnih plinova (EGR), katalizator, toplinski reaktor, sekundarni dovod zraka i sustav za smanjivanje emisije isparavanja goriva.
NN 184/2004 • 5.3.1. Ispitivanje netosnage za motore s vanjskim izvorom paljenja sastoji se od rada s potpuno pritisnutom papučicom snage, a za motore s kompresijskim paljenjem s pumpom za ubrizgavanje goriva postavljenom u položaj punog opterećenja, podrazumijevajući da je motor opremljen kao što je navedeno u tablici 1.
NN 184/2004 • 5.3.2. Podatke o radnim značajkama treba dobiti pri stabiliziranim radnim uvjetima, s odgovarajućom dobavom svježeg zraka u motor. Motor treba raditi u skladu s proizvođačevim uputama. Prostor izgaranja može sadržavati naslage, ali u ograničenoj količini.
NN 184/2004 • 5.3.3. Temperatura zraka na ulazu u motor (temperatura okoline) mjeri se 0,15 m ispred točke ulaza zraka u zračni filtar ili, kad se ne upotrebljava zračni filtar, 0,15 m ispred ulaznog otvora za zrak. Toplomjer ili termopar mora se zaštititi od zračenja topline i postaviti izravno u struju zraka. Također se mora zaštititi od povratnoga prskanja gorivom.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 184/2004 • 5.3.5. Brzina vrtnje motora za vrijeme rada ili očitavanja ne smije odstupati od odabrane brzine vrtnje više od ± 1 % ili 10 min-1, ovisno o tome što je veće.
NN 184/2004 • 5.3.6. Podaci za opterećenje kočnice, potrošnju goriva i temperaturu usisnog zraka snimaju se istodobno i moraju predstavljati prosjek dviju ujednačenih vrijednosti koje se ne smiju razlikovati više od 2% za opterećenje kočnice i potrošnju goriva.
NN 184/2004 • 5.3.7. Temperatura rashladnog sredstva na izlazu iz motora mora se držati unutar ± 5 K u odnosu na gornju granicu termostatski regulirane temperature koju je naveo proizvođač. Ako proizvođač nije naveo temperaturu, ta je temperatura 353 ± 5 K.
NN 184/2004 • 5.3.9. Temperatura ulja za podmazivanje izmjerena u koritu motora ili na izlazu iz hladnjaka ulja, ako je ugrađen, mora se održavati u granicama koje je odredio proizvođač motora.
NN 184/2004 • 5.3.10. Može se upotrebljavati pomoćni sustav regulacije ako je potrebno za održavanje temperatura u granicama koje su navedene u točkama 5.3.7, 5.3.8 i 5.3.9.
NN 184/2004 • (*) Koordinacijsko europsko vijeće za razvoj ispitivanja maziva i motornih goriva.
NN 184/2004 • 5.3.11.2.Za motore s vanjskim izvorom paljenja koji kao gorivo upotrebljavaju ukapljeni naftni plin (UNP):
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 73/97, Broj 63/08,
Broj 13/08, Broj 90/05,
Broj 36/02, Broj 49/07
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA