PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 95/1998 • 5.1.19.1. Napajanje energijom (generator ili baterija) motornog vozila mora imati dostatan kapacitet za opskrbu strujom električnoga kočnog sustava. S motorom koji radi u praznom hodu brzinom vrtnje koju preporučuje proizvođač, i s uključenim svim električnim uređajima koje je proizvođač vozila isporučio kao standardnu opremu, napon u električnim vodovima ne smije se, pri najvećem strujnom opterećenju električnoga kočnog sustava (15 A), sniziti ispod vrijednosti 9,6 V mjereno na priključku tog sustava. Električni vodovi moraju biti takvi da u njima ne može doći do kratkog spoja čak i kad su preopterećeni.
NN 95/1998 • 5.1.19.3. Uporaba sklopke (prekidača) za stop-svjetlo i strujnog kruga za aktiviranje električnoga kočnog sustava dopuštena je samo ako je vod za aktiviranje kočnica spojen usporedno sa stop-svjetlom i ako su postojeća sklopka (prekidač) stop-svjetla i strujni krug sposobni preuzeti dodatno opterećenje.
NN 95/1998 • 5.1.20. Kod pneumatskoga radnoga kočnog uređaja koji se sastoji od dva ili više nezavisnih jedinica, svako propuštanje između tih jedinica na aktivirajućem mehanizmu ili iza njega mora se neprekidno odvoditi (odzračivati) u atmosferu.
NN 95/1998 • 5.1.21. Međugradski motorni autobusi i turistički motorni autobusi za duga putovanja kategorije M3 kojima najveća dopuštena masa prelazi 12 t moraju biti opremljeni protublokirajućim uređajima (sustavima) kategorije 1 prema prilogu 13 Pravilniku ECE R 13.06.
NN 95/1998 • 5.1.23. Kod motornog vozila predviđenog (namijenjenog) za vuču prikolice kategorije O3 ili O4, radni kočni sustav prikolice smije se upotrijebiti samo zajedno s radnim, pomoćnim ili parkirnim kočnim sustavom vučnog vozila.
NN 95/1998 • 5.2.1. Prikolice kategorije O1 ne trebaju biti opremljene radnim kočnim uređajem; međutim, ako je prikolica ove kategorije opremljena radnim kočnim uređajem, on mora udovoljavati jednakim zahtjevima kao i kod prikolice kategorije O2.
NN 95/1998 • 5.2.2. Prikolice kategorije O2 moraju biti opremljene radnim kočnim uređajem kontinuiranoga ili polukontinuiranoga ili inercijalnoga (naletnog) tipa. Ovaj potonji tip dopušten je samo za prikolice, ali ne i za poluprikolice. Međutim, dopuštene su električne radne kočnice koje zadovoljavaju uvjete iz priloga 14 Pravilniku ECE R 13.06.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 95/1998 • 5.2.4. Radni kočni uređaj mora djelovati na sve kotače prikolice.
NN 95/1998 • 5.2.5. Djelovanje radnoga kočnog uređaja mora biti odgovarajuće raspodijeljeno na pojedine osovine.
NN 95/1998 • 5.2.6. Djelovanje svakoga kočnog uređaja mora biti raspodijeljeno na pojedine kotače jedne te iste osovine simetrično u odnosu na uzdužnu srednju ravninu vozila.
NN 95/1998 • 5.2.8. Trošenje kočnica (kočnih obloga) mora se moći na lak način otkloniti s pomoću ručnoga ili automatskog sustava namještanja. Osim toga, aktivirajući mehanizam i sastavnice prijenosnog mehanizma i kočnica moraju imati rezervu u hodu i, ako je potrebno, prikladna sredstva za kompenzaciju, takva da kad se kočnice zagriju ili kad kočne obloge postignu (dosegnu) određeni stupanj istrošenja učinak kočenja bude osiguran bez potrebe za neposrednim namještanjem.
NN 95/1998 • 5.2.8.1. Namještanje trošenja (kočnica) mora biti automatsko kod radnih kočnica. Međutim, opremanje uređajima za automatsko namještanje je neobvezatno za vozila kategorije O1 i O2.
NN 95/1998 • 5.2.8.2. Mora biti moguće lako provjeriti trošenje obloga radnih kočnica s vanjske strane ili s donje strane vozila uporabom samo alata ili opreme kojom je vozilo obično opremljeno, npr. izvedbom prikladnih nadzornih provrta (otvora) ili na neki drugi način.
NN 95/1998 • 5.2.9. Kočni uređaji moraju biti takvi da se prikolica zaustavlja automatski ako se priključni uređaj (spojka) slomi (odvoji) dok je prikolica u gibanju. Međutim, ova se odredba ne odnosi na jednoosovinske prikolice, osim poluprikolica, s najvećom dopuštenom masom koja ne prelazi 0,75 t, pod uvjetom da su prikolice opremljene, osim glavnim priključnim (spojnim) uređajem, i pomoćnim spojnim vezama (lanac, žičano uže, itd), koje su u stanju, u slučaju loma (odvajanja) glavnoga priključnog uređaja, spriječiti da vučno rudo dodirne zemlju, kao i osigurati neko preostalo upravljanje prikolicom.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 29/02, Broj 43/05,
Broj 136/02, Broj 107/06,
Broj 17/03, Broj 89/06
LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA