PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-5-naknadnu-potvrdu-o-eoyu NN 37/1995

• (1) Primatelj može zahtijevati da mu se pošiljke uručuju putem poštanskog pretinca.


Stranica 1995-06-37-750 NN 37/1995

• (3) Poštanski ured je dužan primatelju dati na uporabu poštanski pretinac, osim u slučaju kad to nije opravdano zbog malog broja pošiljaka koje prispijevaju za primatelja ili ako nema dovoljno prostomih mogućnosti za otvaranje poštanskog pretinca u poštanskom uredu.


Internet NN 37/1995

• (4) Ako primatelj ne podiže redovito poštanske pošiljke iz poštanskog pretinca, poštanski ured može, uz prethodno upozorenje, primatelju otkazati uporabu pretinca.


Internet stranice NN 37/1995

• (5) HPT može s primateljem ugovoriti da se pojedine poštanske pošiljke, prispjele na poštanski pretinac, ucučuju putem dostave.


Internet stranice NN 37/1995
• (1) Pošiljatelj ili primatelj može zahtijevati da im poštanski ured podnese na uvid isplaćenu uputnicu ili izda ovjereni preslik uputnice kao i ovjereni preslik poštanske isprave koja se odnosi na prijam ili uručenje poštanske pošiljke.

Internet stranice NN 37/1995
• (2) Zahtjev iz odredbe stavka 1. ovog članka podnosi se bilo kojem poštanskom uredu, a može se podnijeti u roku od 1 godine od dana uplate uputnice ili od kada je napravljena poštanska isprava na koju se zahtjev odnosi.

Internet stranice NN 37/1995 • (3) Kad se zahtjev odnosi na uputnicu pošiljatelj ili primatelj obvezan je zahtjevu priložili potvrdu o uplati uputnice.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 37/1995 • (5) Na zahtjev suda ili drugog mjerodavnog državnog tijela poštanski ured je dužan dati na uvid uputnicu ili izdati ovjereni preslik uputnice ili poštansku ispravu do roka do kojega se uputnice ili poštanske isprave čuvaju u poštanskom uredu.
Poslovne stranice NN 37/1995 • (1) Primatelj pošiljke može zahtijevati da se pošiljke adresirane za njega, prije uručenja pregledaju radi sigurnosti i zaštite.
Pregledi NN 37/1995 • (2) Zahtjev iz odredbe stavka 1. ovog članka predaje se pismeno poštanskom uredu koji obavlja uručenje pošiljaka za primatelja.
Glasnik NN 37/1995 • Posebna dostava ili primitak poštanskih pošiljaka u poslovnim prostorijama korisnika
Novo NN 37/1995 • (1) Primatelj pošiljke može zahtijevati da mu se pošiljke uručuju u njegovim poslovnim prostorijama, a pošiljatelj pošiljke može zahtijevati da se pošiljke preuzimaju u njegovim poslovnim prostorijama.
Poslovi NN 37/1995 • (3) Uvjeti, način i postupak pod kojima se obavlja usluga iz odredbe stavka 1. ovog članka ureduje se ugovorom koji zaključuje HPT s korisnikom usluge.
Poticaji NN 37/1995 • Primitak pošiljaka i isplata uputnica noću, nedjeljom, u dane blagdana i neradnih dana
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 66/06, Broj 147/05, Broj 155/09, Broj 80/99, Broj 6/91, Broj 46/97


LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI Pregled