PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-57-slicno-navedenome-o-iest NN 93/1994

• 58. Posebni odbori osnovani kod zakonodavnog tijela mogu se zadužiti da ispituju, uz nazoćnost ministra opunomoćenike iz jedinica koje se revidiraju te druge predstavnike, što se komentira u izvješću VRI i posebnim obavijestima. Uska povezanost između zakonodavnog tijela i VRI može se također uvesti proračunskim zahtjevom kao tehnićkom pomoći za parlamentarne odbore koji su ovlašteni za ispitivanje nacrta proračuna.


Stranica 1994-12-93-1609 NN 93/1994

• 60. Premda se VRI mora pridržavati zakonskih od koje je donijelo zakonodavno tijelo, odgovarajuća neovisnost zahtijeva da VRI niti na koji način ne bude pod utjecajem zakonodavstva u programiranju, planiranju i vođenju revizija. VRI je potrebna sloboda da postavi prioritete i program svojega rada u skladu sa svojim ovlaštenjem i usvojenim metodologijama prikladnim za revizije koje treba poduzeti.


Internet NN 93/1994

• 61. U nekim zemljama revizija izvršnog financijskog managementa je prerogativ parlamenta ili izborne skupšti ne; to se također može primijeniti na reviziju izdataka i primitaka na regionalnoj razini, gdje je vanjska revizija odgovorna zakonodavnoj skupštini. U tim se slučajevima revizija obavlja u ime toga tijela te je takoder prikladno za VRI da uzme u obzir svoje zahtjeve za posebna istraživanja programiranje zadataka revizije. Ipak je važno da VRI sačuva slobodu u određivanju načina na koji će obavljati svoj rad, uključujući one zadatke koje zahtijeva parlament.


Internet stranice NN 93/1994

• 62. Prikladno je da zakonodavstvo odredi minimum za htjeva u svezi izvješćivanja, uključujući i pitanja koja treba ju biti predmet revizijskog mišljenja i razumno vrijeme kojem se trebaju izraditi izvješća. Osim toga, fleksibilna rješenja za izvješćivanje VRI zakonodavnom tijelu, bez ograničenja u svezi sadržaja ili vremenskog okvira izvješća trebaju pomoći očuvanju neovisnosti.


Internet stranice NN 93/1994
• 64. Izvršni organ države i VRI mogu imati neke zajedničke interese u unapređenju javne odgovornosti. Međutim, suštinska veza s izvršnim organom je na vanjskom revizoru. Tako naprimjer izvješća VRI pomažu izvršnom organu ukazujući na nedostatke u upravljanju i preporučuj poboljšanja. Potrebno je paziti da se izbjegne sudjelovanje u funkcijama bilo kakovog izvršnog organa koji bi mogli ugroziti neovisnost i objektivnost VRI u izvršenju svojeg ovlaštenja.

Internet stranice NN 93/1994
• 65. Za neovisnost VRI je važno da je izvršni organ ne prisiljava u pogledu obavljanja ovlaštenja VRI VRI se ne treba obvezivati da obavlja, modificira ili se suzdržava od obavljanja revizije niti da poništava ili modificira revizijske nalaze, zaključke ili preporuke

Internet stranice NN 93/1994 • 66. Određeni stupanj suradnje između VRI i izvršnog organa je poželjan u nekim područjima. VRI treba biti spreman savjetovati izvršni organ o pitanjima kao što su računovodstveni standardi i polilike kao i oblik financijskih izvršenja. VRI mora osigurati da se kod davanja takvog savjeta izbjegne bilo koja eksplicitna ili nagovorena obveza koja bi mogla umanjiti neovisnost izvršenja njenog revizijskog ovlaštenja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 93/1994 • 68. Osjetljivo je područje povezanosti između VRI i izvršnog organa u pogledu osiguranja sredstava za rad za VRI. U različitim stupnjevima, koji odražavaju ustavne i institucionalne razlike, rješenja za opskrbu sredstvima VRI mogu se povezati s financijskom situacijom izvršnog organa vlade i politike općih izdataka. Nasuprot tome, djelotvorno unapređenje javne odgovornosti zahtijeva da se VRI treba pružiti dovoljno sredstava za rad kako bi se omogučilo da VRI ispuni svoju odgovornost na razuman način.
Poslovne stranice NN 93/1994 • 69. Bilo kakav nalog ili druga ogranićenja od izvršnog organa koja bi mogla spriječiti izvršenje ovlaštenja VRI trebala bi biti prikladan predmet za izvješće VRI zakonodavnom tijelu.
Pregledi NN 93/1994 • 70. Zakonsko ovlaštenje treba predvidjeti potpuni i slobodni pristup VRI svim značajnim pretpostavkama i dokumentima kod jedinica kod kojih se obavlja revizija kao i njihovu poslovanju te treba osigurati odgovarajuća pravna sredstva pomoću kojih će VRI dobiti relevantne informacije od osoba ili jedinica koje ih posjeduju
Glasnik NN 93/1994 • 72. Uvjeti trajnog ovlaštenja rukovodštva VRI mogu doprinijeti neovisnosti VRI od izvršnog organa, primjerice, putem imenovanja, dužine roka trajanja imenovanja ili određivanjem godine umirovljenja. Općenito govoreći, uvjeti službovanja, koje za VRI postavlja izvršni organ, mogli bi j imati razoran utjecaj na neovisnost. Iz tih je razloga poželjno načelo da odredbe koje se odnose na ograničeno vrijeme imenovanja ili istup iz službe mogu biti provedene samo putem posebnog postupka koji je sličan onome što se odnosi na sudski ili slični ured.
Novo NN 93/1994 • 73. VRI koje izvršavaju sudbenu nadležnost i koje su vrlo često organizirane na kolegijalnoj osnovi, trebaju osigurati neovisnost svojih članova raznim jamstvima, napose načelom nesmjenjivosti sudaca, privilegijom sudske nadležnosti, određivanjem postupka zakonom te neovisnosti ispitivanja dužnosnika.
Poslovi NN 93/1994 • 75. Funkcionalna neovisnost VRI ne treba spriječiti aranžmane s izvršnim organima od strane uprave kod pitanja kao što su poslovni odnosi, kadrovska problematika. upravljanje imovinom ili zajedničkog nabavljanja opreme ili roba, iako izvršni organi ne trebaju doći u situžkciju da donose takve odluke koje bi mogle izložiti opasnosti neovisnost VRI u ispunjenju svojega ovlaštenja.
Poticaji NN 93/1994 • 76. VRI mora ostati neovisan prema jedinici kod koje se obavlja revizija. Međutim, VRI treba nastojati staviti kod jedinica kod kojih se obavlja revizija razumijevanje svoje uloge i funkcije održavanjem dobrih odnosa. Dobri odnosi mogu pomoći VRI da dobije informacije slobodno i iskreno te da vodi raspravu u atmosferi međusobnog uvažavanja i razumijevanja. U tom duhu, čuvajući svoju neovisnost, VRI može prihvatiti promjene koje je planirala državna uprava u područjima kao što su javni računi, financijsko zakonodavstvo, prihvatiti da se savjetuje u svezi sastavljanja na crta zakona ili pravila koji utječu na nadležnost ili ovlaštenje VRI.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 145/02, Broj 10/92, Broj 99/95, Broj 111/06, Broj 143/98, Broj 96/03


LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI Pregled