PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-6-1-4-1-ukupna-sirina-gume-rtco NN 58/1999

• 6.1.4.2 Ona može prekoračiti tu vrijednost za 4% kod guma s radijalnom strukturom, a za 8% kod guma s dijagonalnom (bias-ply) strukturom. Međutim, nazivna vrijednost kod guma sa širinom većom od 305 mm namijenjenim za ugradbu na udvojenim kotačima (ugradbu u paru) ne smije se prekoračiti za više od 2% kod radijalnih guma ili više od 4% kod guma s dijagonalnom (bias-ply) strukturom


Stranica 1999-06-58-1081 NN 58/1999

• 6.1.5.3.3 Za gume za snijeg vanski promjer (Dmaks) određen sukladno gornjemu postupku može biti veći za 1%.


Internet NN 58/1999

• 6.2 Ispitivanje izdržljivosti zavisno od nosivosti i brzine


Internet stranice NN 58/1999

• 6.2.1 Svaki tip gume treba proći najmanje jedno ispitivanje izdržljivosti provedeno prema postupku opisanom u dodatku 7. ovoga pravilnika.


Internet stranice NN 58/1999
• 6.2.3 Vanjski promjer gume mjeren šest sati nakon ispitivanja izdržljivosti u zavisnosti od nosivosti i brzine ne smije se razlikovati za više od ± 3,5% od vanjskoga promjera mjerenog prije ispitivanja.

Internet stranice NN 58/1999
• 6.2.4 Ispitivanje izdržljivosti propisano u točki 6.2.1, u slučaju kad je zahtjev za homologaciju nekog tipa gume podnesen za više odnosa nosivost/brzina koji su dani u tablici u dodatku 8., izvodi se samo za nazivne vrijednosti odnosa nosivost/brzina.

Internet stranice NN 58/1999 • 6.2.5 U slučaju kad je podnesen zahtjev za homologaciju nekog tipa gume koji se dodatnim odnosom nosivost/brzina s obzirom na odnos koji je uz mijenjanje nosivosti s brzinom dan u tablici u dodatku 8., ispitivanje izdržljivosti, propisano u točki 6.2.1, treba izvesti i na drugoj gumi istog tipa za dodatni odnos nosivost/brzina.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 58/1999 • 7.1.1 ili smatrati da nije vjerojatno da će učinjene preinake imati znatne nepovoljne učinke te da u svakome slučaju guma još uvijek zadovoljava zahtjeve
Poslovne stranice NN 58/1999 • 7.1.2 ili zahtijevati daljnji izvještaj o ispitivanju od tehničke ustanove odgovorne za provedbu ispitivanja.
Pregledi NN 58/1999 • 7.2 Preinaka gume ne treba se smatrati razlogom koji bi iziskivao ponavljanje ispitivanja propisanih u točki 6. ovoga pravilnika.
Glasnik NN 58/1999 • 7.4 Mjerodavna ustanova koja je izdala proširenje homologacije mora dodijeliti serijski broj tomu proširenju i o tome obavijestiti ostale strane Sporazuma iz 1958. godine koje primjenjuju ovaj pravilnik obavijesnim formularom sukladnim modelu u dodatku 1. ovoga pravilnika.
Novo NN 58/1999 • Postupci provjere sukladnosti proizvodnje moraju biti usklađeni s postupcima danim u dodatku 2. Sporazuma (E / ECE / 324-E / ECE / TRANS / 505 / Rev.2) uz ove zahtjeve:
Poslovi NN 58/1999 • 8.2 Mjerodavna ustanova koja je izdala homologaciju tipa može u bilo koje vrijeme provjeriti usklađenost metoda provjere primjenljivih na svaku proizvodnu jedinicu. Normalna učestalost tih provjera za svaku proizvodnu jedinicu mora biti jednom u dvije godine.
Poticaji NN 58/1999 • Ako posjednik homologacije potpuno prestane proizvoditi tip gume homologiran u skladu s ovim pravilnikom, on o tome mora obavijestiti mjerodavnu ustanovu koja je izdala homologaciju. Po primitku odgovarajuće obavijesti ta mjerodavna ustanova mora o tome obavijestiti ostale strane (države supotpisnice) Sporazuma iz 1958. godine koje primjenjuju ovaj pravilnik obavijesnim formularom sukladnim modelu u dodatku 1. ovoga pravilnika
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 127/99, Broj 23/08, Broj 16/05, Broj 9/07, Broj 61/05, Broj 30/02


LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA Pregled