PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 77/1992 • Pod radnim vremenom, u smislu ovoga Zakona, smatra se vrijeme što ga izvršni djelatnik provede u obavljanju svojih poslova u jednoj smjeni.
NN 77/1992 • Iznimno od odredbe stavka 2. ovoga članka, radno vrijeme izvršnog djelatnika koji upravlja vučnim vozilom ekspresnog, poslovnog ili brzog vlaka za prijevoz putnika ne, smije trajati duže od 10 sati.
NN 77/1992 • Izvršni djelatnik između dvije uzastopne smjene mora imati neprekidni odmor od najmanje 12 sati.
NN 77/1992 • Iznimno, od odredbe stavka 4. ovoga članka, kad izvršni djelatnik koji obavlja svoje poslove na vlaku (vozno osoblje) koristi odmor izvan mjesta svoje organizacijske jedinice, taj odmor može biti kraći od 12 sati ali ne kraći od 6 sati.
NN 77/1992 • Javno poduzeće ne smije rasporediti, odnosno dopustiti izvršnom djelatniku da radi protivno odredbama općeg akta iz stavka 6. ovoga članka.
NN 77/1992 • Križanje željezničke pruge i autoceste, križanje magistralne željezničke pruge i magistralne ceste i križanje željezničke pruge i ceste na kolodvorskom prostoru između ulaznih skretnica od kojih počinju kolodvorski kolosijeci, ne može biti u istoj razini.
NN 77/1992 • Križanje željezničke pruge i ceste ne može biti u istoj razini i prema kriterijima ako je željeznički i cestovni promet vrlo gust, ili ako to zahtijevaju mjesne prilike ili drugi razlozi sigurnosti prometa.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 77/1992 • Odredbe stavka 1. ovoga članka, propisane za križanje u kolodvorskom prostoru, odnose se i na ukrižje.
NN 77/1992 • Prelaženje vozila i drugog sudionika u cestovnom prometu preko željezničke pruge dopušteno je samo na cestovnom prijelazu, a prelaženje pješaka preko željezničke pruge dopušteno je i na pješačkom prijelazu.
NN 77/1992 • Vlak odnosno željezničko vozilo ima na cestovnom ili pješačkom prijelazu pravo prednosti prolaska u odnosu na cestovno vozilo ili drugog sudionika u cestovnom prometu.
NN 77/1992 • Uređaj za osiguravanje cestovnog prijelaza je uređaj za zatvaranje cestovnog prijelaza (branici ili polubranici) ili uređaj za davanje znakova kojima se najavljuje približavanje vlaka ili željezničkog vozila.
NN 77/1992 • Uređaj za osiguravanje pješačkog prijelaza je uređaj za davanje znakova kojima se najavljuje približavanje vlaka ili željezničkog vozila.
NN 77/1992 • Posebni tehnički uvjeti kojima moraju udovoljavati uređaji iz stavka 2. i 3. ovoga članka utvrđuju se općim aktom što ga donosi javno poduzeće.
NN 77/1992 • Uređaje za osiguravanje cestovnog i pješačkog prijelaza na željezničkoj pruzi postavlja i održava javno poduzeće, a na industrijskom kolosijeku poduzeće koje je vlasnik tog kolosijeka. .
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 108/00, Broj 35/98,
Broj 14/06, Broj 127/05,
Broj 112/93, Broj 8/91
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE