PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 141/1998 • 7.5. Stražnji rub bočne zaštitne naprave ne smije biti više od 300 mm ispred vertikalne ravnine koja je okomita na srednju uzdužnu ravninu vozila i tangencijalna na vanjsku površinu gume na kotaču neposredno iza bočne zaštitne naprave; neprekinuti vertikalni dio na stražnjem rubu bočne zaštitne naprave ne zahtijeva se.
NN 141/1998 • 7.7. Gornji rub bočne zaštitne naprave ne smije biti više od 350 mm ispod onog dijela strukture vozila kojeg presijeca ili dodiruje vertikalna ravnina koja je tangencijalna na vanjsku površinu guma, isključujući ispupčenja guma u blizini njihova nalijeganja na tlo, osim u sljedećim slučajevima:
NN 141/1998 • 7.7.1. Ako ravnina iz točke 7.7. ne presijeca strukturu vozila, tada gornji rub bočne zaštitne naprave treba biti u razini s površinom platforme koja nosi teret, ili 950 mm iznad tla, ovisno o tome koja je od navedene dvije veličine manja.
NN 141/1998 • 7.7.2. Ako ravnina iz točke 7.7. presijeca strukturu vozila na razini većoj od 1,3 m iznad tla, tada gornji rub bočne zaštitne naprave ne smije biti manje od 950 mm iznad tla.
NN 141/1998 • 7.8. Bočne zaštitne naprave moraju uglavnom biti krute, sigurno pričvršćene (ne smiju se olabaviti zbog vibracije pri normalnoj uporabi vozila) te, osim u slučaju dijelova navedenih pod točkom 7.9, moraju biti izrađeni od kovine ili kojega drugog prikladnog gradiva. Bočna zaštitna naprava smatra se prikladnom ako može podnijeti vodoravnu statičku silu od 1 kN koja djeluje okomito na bilo koji dio njegove vanjske površine preko središta tlačnoga trna čija je tlačna površina okrugla ili ravna i promjera od 220 mm ± 10 mm te ako deformacija bočne zaštitne naprave pod djelovanjem navedene sile nije veća od:
NN 141/1998 • 30 mm na krajnjih stražnjih 250 mm duljine štitnika, te 150 mm na preostalom dijelu duljine štitnika.
NN 141/1998 • Sukladnost s tim zahtjevom može se provjeriti i izračunavanjem.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 141/1998 • 7.10. Bočna zaštitna naprava ne smije se upotrebljavati za pričvršćivanje vodova za kočnice te zračnih ili hidrauličnih vodova.
NN 141/1998 • 8. Ispitivanje vozila u smislu ove naredbe može provoditi samo ovlašteni laboratorij, prema zahtjevima Pravilnika broj 73 Ekonomskog povjerenstva Ujedinjenih naroda za Europu, stupio na snagu 1. siječnja 1988.,1 koji je dodatak Ženevskom sporazumu iz 1958. o prihvaćanju jednakih uvjeta za homologaciju i uzajamno priznavanje homologacije opreme i dijelova motornih vozila (u daljnjem tekstu: Pravilnik ECE R 73.00).
NN 141/1998 • 9. Pravilnik ECE R 73.00 u izvorniku dostupan je u Normoteci Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo.
NN 141/1998 • 11. Provjera sukladnosti vozila sa zahtjevima ove naredbe provodi se prema postupku koji je propisan Pravilnikom o homologaciji vozila ("Narodne novine" broj 82/96, 107/96, 79/97, 132/97 i 58/98).
NN 141/1998 • 12. Ova naredba stupa na snagu osmog dana nakon objave u "Narodnim novinama", a primjenjivat će se:
NN 141/1998 • - od 1. listopada 1999. za sva vozila koja se prvi put registriraju u Republici Hrvatskoj.
NN 141/1998 • E/ECE/324 - E/ECE/TRANS/505 Rev.1/Add. 72 (Izvornik pravilnika stupio na snagu 1. siječnja 1988.)
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 31/06, Broj 3/08,
Broj 13/08, Broj 129/07,
Broj 103/05, Broj 81/08
LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA