PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2004 • 8 Predmontaža brodskog trupaAlati i naprave. Organizacija radionice. Mala predmontaža. Izrada panela. Izrada (dvodimenzionalnih) sekcija.
NN 112/2004 • 10 Ravnanje u brodogradnjiOsnovno pojmovi. Alat za ravnanje. Primjeri.
NN 112/2004 • 12 Montaža na mjestu gradnje brodaPriprema ležajeva za montažu. Raspored potklada. Centriranje i montaža sekcija dvodna. Montaža pregrada. Montaža oplate. Montaža palube. Montaža pikova. Montaža nadgrađa, palubnih kučica, jarbola i sl.
NN 112/2004 • 1Izrada trodimenzionalnih sekcija (volumske sekcije)Izrada krmenog pika. Izrada pramčanog pika. Izrada dvodna strojarnice. Izrada sekcija u kolijevci.
NN 112/2004 • 5 Redoslijed montaže na ležajuVrste redoslijeda. Montaža krmenog dijela broda.
NN 112/2004 • Centriranje i niveliranje (teodolitsko snimanje i niveliranje)
NN 112/2004 • 6 Predaja konstrukcije i prostoraPlan prostora. Predaja konstrukcije. Tlačenje.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 112/2004 • Radionice opremnog odjeljenja. Opremanje u bloku. Ostali opremni radovi.
NN 112/2004 • Ovim se programom polaznici upoznaju sa zakonitostima tehnologije svog zanimanja i načinom rješavanja pojedinih problema koje nameće praksa u proizvodnji. Izvedbeni program škole treba izraditi u korelaciji s predmetima: Elementi broda, Brodske konstruk
NN 112/2004 • Cjelokupna obrazovna aktivnost na ovom nastavnom području mora u metodičkom pogledu temeljiti na ranije stečenom znanju učenika. Da bi se uspješno ostvarili zacrtani zadaci, mora se u nastavi služiti onim nastavnim metodama i postupcima koji će osigurati stjecanje potrebnog znanja. Prema tome, nastava se mora temeljiti na zornosti i iskustvu učenika. Realizaciju vježbi povremeno organizirati u neposrednim proizvodnim uvjetima u kojima će se osigurati najveća racionalizacija vremena i nastava učiniti aktivnijom i neposrednijom. Nastojati da se velik dio sadržaja sinhronizira s praktičnom nastavom u brodogradilištu. Nastavu obavezno izvoditi u bloku od dva sata. Vježbe se izvodu u školi ili brodograđevnom praktikumu. Veličina grupe učenika kao na praktičnoj nastavi.
NN 112/2004 • 6Trasiranje linija:- Raspored projekcija pri izradi linija broda.
NN 112/2004 • 7Trasiranje linija:- Ucrtavanje mreže unošenje točaka rebara na poprečni plan ucrtavanje rebara.
NN 112/2004 • Za obradu dijelova programa, koji se odnose na čitanje i služenje dokumentacijom, treba koristiti konkretnu proizvodnu dokumentaciju. U realizaciji programa treba imati u vidu da su ovdje stečena znanja u izravnoj vezi sa sadržajima elemenata broda i praktične nastave. Za uspješno usvajanje znanja potrebno je da tijekom školske godine učenici realiziraju četiri programa, od kojih je obvezan program linija broda. Prilikom odabiranja programskih zadataka nastavnik tehničkog crtanja dužan je konzultirati nastavnika elemenata broda. Pri izradi izvedbenog i operativnog programa nastavnik mora posebnu pozornost posvetiti izboru nastavnih metoda i oblika rada. Odnos broja sati obrade novog gradiva, u odnosu na vježbe, treba svesti u razumne granice. Vježbe izvoditi u grupama do 15 učenika. Ispitivanje znanja treba provoditi usmenim i pismenim putem. Tijekom školske godine obvezne su četiri grafičke zadaće. Nastavu obavezno izvoditi u bloku od dva sata.
NN 112/2004 • Nastavni predmet: Izborna nastava – Osnove tehničkih materijala
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 42/96, Broj 79/08,
Broj 77/99, Broj 60/99,
Broj 103/97, Broj 43/09
LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO