PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 48/2004 • Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na skupinu 42 – Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i skupinu 45 – Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini. Županijama i Gradu Zagrebu ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti:
NN 48/2004 • Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na odjeljak 3224 – Materijal i dijelovi za tekuće i investicijsko održavanje i odjeljak 3232 - Usluge tekućeg i investicijskog održavanja. Županijama i Gradu Zagrebu ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti, i to:
NN 48/2004 • C) Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanje učeničkih domova
NN 48/2004 • Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na odjeljak 3224 – Materijal i dijelovi za tekuće i investicijsko održavanje i odjeljak 3232 – Usluge tekućeg i investicijskog održavanja. Županijama i Gradu Zagrebu ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti upisanih učenika u tim domovima u školskoj godini 2002./2003.:
NN 48/2004 • Rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini županije i Grad Zagreb planiraju i troše na osnovi Planova rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatnih ulaganja na nefinancijskoj imovini za 2004. godinu u kojem se planiraju kapitalni projekti školstva koji će se realizirati tijekom 2004. godine.
NN 48/2004 • Realizacija ovih rashoda (u dijelu koji se odnosi na pomoći iz Državnog proračuna) moguća je tek po izvršenju radova i nabavi usluga, a ne anticipativno. Nadležna tijela županija i Grada Zagreba dužna su Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini donijeti najkasnije do 30. travnja 2004. godine i dostaviti ga Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa.
NN 48/2004 • Rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja škola županije i Grad Zagreb planiraju i troše na osnovi operativnih planova za 2004. godinu u kojima se specificiraju škole, namjene i iznosi sredstava.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 48/2004 • Nadležna tijela županija i Grada Zagreba dužna su Plan rashoda za nabavu materijala, dijelova i usluga investicijskog održavanja škola i domova donijeti najkasnije do 30. travnja 2004. godine i dostaviti ga Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa.
NN 48/2004 • Sredstva za financiranje decentraliziranih funkcija srednjih škola i učeničkih domova županije i Grad Zagreb ostvaruju iz dodatnog udjela poreza na dohodak po stopi od 2,0%.
NN 48/2004 • Ako županije i Grad Zagreb ne ostvare sredstva za ukupno bilancirana prava za financiranje decentraliziranih funkcija srednjeg školstva iz dodatnog udjela u porezu za dohodak po stopi od 2,0%, razliku do ukupno bilanciranih sredstava ostvaruju iz pozicije pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije u Državnom proračunu Republike Hrvatske za 2004. godinu. Kontrolu ostvarivanja tih prihoda vrši Ministarstvo financija.
NN 48/2004 • Županije i Grad Zagreb dužni su Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa dostavljati izvješća u skladu s Pravilnikom o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu.
NN 48/2004 • Županije i Grad Zagreb dužni su sredstva iz dodatnog udjela poreza na dohodak i sredstva s pozicije pomoći izravnanja koristiti prema utvrđenoj namjeni iz ove Odluke.
NN 48/2004 • Županije i Grad Zagreb ne mogu započinjati realizaciju nabave proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini bez izrade investicijskog elaborata u kojem su precizno utvrđeni: opseg radova i usluga, vrijednost radova i usluga, vrijeme realizacije i realni izvori sredstava, kao i prethodne suglasnosti Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa za nabavu proizvedene dugotrajne imovine.
NN 48/2004 • Nadležna tijela županija i Grada Zagreba – nositelji financiranja škola, mogu na osnovi vlastite odluke o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva u 2004. godini i odluke o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba srednjih škola i učeničkih domova, a uz prethodnu suglasnost Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa i Ministarstva financija, udružiti sredstva za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini u osnovnom i srednjem školstvu do razine utvrđene u ovoj Odluci i u Odluci o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva u 2004. godini.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 35/07, Broj 67/08,
Broj 23/08, Broj 96/96,
Broj 105/07, Broj 2/02
LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO