PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 95/2002 • Međutim, time VOLVO ne postaje tržišni lider, a kumulirani tržišni udjel sudionika koncentracije niti na jednom od mjerodavnih tržištâ ne prelazi postotak koji je člankom 16. ZZTN određen kao granica vladajućeg položaja na tržištu.
NN 95/2002 • cc) S gledišta pogodnosti za potrošače, može se također očekivati da će se udruživanjem dosadašnjih kapaciteta povećati racionalnost njihova poslovanja, što će potencijalno imati učinak na krajnje potrošače.
NN 95/2002 • c) Provođenjem ove koncentracije ne dolazi do stvaranja ili jačanja vladajućeg položaja sudionika koncentracije na mjerodavnim tržištima, a naročito ne u mjeri koja bi znatno ili trajno ograničila ili ukinula slobodno tržišno natjecanje.
NN 95/2002 • d) Sukladno iznijetim činjenicama odlučeno je da se prijavljena koncentracija kao dopuštena upiše u Upisnik o koncentracijama, kao što je navedeno u točki II. izreke ovog rješenja.
NN 95/2002 • 5. U smislu odredaba Zakona o upravnim pristojbama (»Narodne novine«, broj 8/96, 131/97, 68/98 i 116/00), tarifni broj 107. točka 1., za rješenje o upisu u Upisnik o koncentracijama plaća se upravna pristojba u iznosu od 250.000,00 kuna, dok se na prijavu za upis u Upisnik o koncentracijama, sukladno tarifnom broju 106. točki 1., plaća upravna pristojba u iznosu od 5.000,00 kuna.
NN 95/2002 • Uplatu treba izvršiti na račun broj: 30102-630-16, poziv na broj: 24/5002 - MB, u roku od osam dana od dana dostavljanja ovog rješenja, te Agenciji dostaviti dokaz o izvršenoj uplati.
NN 95/2002 • Protiv ovog rješenja nije dopuštena žalba, ali nezadovoljna stranka može pokrenuti upravni spor pred Upravnim sudom Republike Hrvatske u roku od trideset (30) dana od dana dostave ovoga rješenja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 95/2002 • 1. Utvrđuju se ništavima odredbe točke 8. i 9. Oglasa za prikupljanje ponuda za davanje na korištenje javnih površina na području Grada Splita radi postavljanja i osvjetljavanja reklamnih panoa, kojeg je 5. lipnja 2002. u Slobodnoj Dalmaciji objavio Grad Split – Gradsko poglavarstvo, a koje glase, cit.:
NN 95/2002 • »Pri odabiru najpovoljnijeg ponuditelja prednost će imati dosadašnji zakupnici......«, i
NN 95/2002 • – 5 važećih ugovora za postavljanje reklamnih panoa s većim gradovima u Hrvatskoj«.
NN 95/2002 • – Rok izvršenja: osam (8) dana od dana dostave ovog rješenja.
NN 95/2002 • 3. Nalaže se Gradu Splitu da preslik novog Oglasa za prikupljanje ponuda za davanje na korištenje javnih površina na području Grada Splita radi postavljanja i osvjetljavanja reklamnih panoa, dostavi Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja.
NN 95/2002 • I. Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Agencija) zaprimila je 11. lipnja 2002. zahtjev poduzetnika Outdoor d.o.o. Poduzeće za vanjsko oglašavanje (dalje: Outdoor d.o.o.), sa sjedištem u Zagrebu, Prilaz Gjure Deželića 63, zastupanog po Gabrieli Klarić, članici Uprave, za pokretanje postupka radi utvrđivanja narušavanja slobodnog tržišnog natjecanja, protiv Grada Splita.
NN 95/2002 • U rečenom zahtjevu podnositelj, u bitnome, navodi da je Grad Split – Gradsko poglavarstvo, 5. lipnja 2002. u Slobodnoj Dalmaciji, objavilo Oglas za prikupljanje ponuda za davanje na korištenje javnih površina na području Grada Splita radi postavljanja i osvjetljavanja reklamnih panoa (dalje: Oglas).
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 134/08, Broj 142/99,
Broj 2/09, Broj 124/04,
Broj 119/09, Broj 143/08
LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA