PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 28/1997 • Brod koji plovidbu kanalom započinje s veza ili nekoga drugog mjesta u kanalu, može zatražiti dozvolu za plovidbu kanalom, osim davanjem signala iz stavka 1. ove točke, i telefonom, odnosno radiotelefonom.
NN 28/1997 • 8. Ako brod iz točke 2. ove glave prilikom plovidbe kroz kanal pretrpi nezgodu, pa ne može nastaviti plovidbu, mora o tome obavijestiti jednu od signalnih postaja, danju signalnom zastavom "F" Međunarodnoga signalnog kodeksa ili davanjem ovoga zvučnog signala, a noću davanjem signala "F" svjetlosnim ili zvučnim signalom. Signalna postaja potvrđuje prijam obavijesti o nezgodi signalom "C" Međunarodnoga signalnog kodeksa.
NN 28/1997 • 9. Signale, koji brodovima iz točke 2. ove glave označuju da je plovidba kroz kanal slobodna, odnosno zabranjena, daju dvije signalne postaje i to:
NN 28/1997 • 1) postaja na rtu Jadrija - brodovima koji uplovljavaju u luku Šibenik;
NN 28/1997 • 10. Signalne postaje iz točke 9. ove naredbe označavaju da je plovidba kanalom slobodna, odnosno zabranjena, isticanjem signala i to:
NN 28/1997 • - danju: dvije crne kugle u okomitoj crti, jedna iznad druge,
NN 28/1997 • - noću: dva zelena svjetla u okomitoj crti, jedno iznad drugog, vidljiva sa svih strana horizonta na udaljenosti od najmanje dvije nautičke milje;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 28/1997 • Smatra se da je plovidba kanalom zabranjena i kad na signalnim postajama nije istaknut nikakav signal.
NN 28/1997 • 11. Ako brod započne plovidbu iz kanala, kanal mora biti zatvoren za plovidbu drugih brodova.
NN 28/1997 • 12. Redoslijed prolaska broda, odnosno plovidbe brodova kroz kanal određuje se prema vremenu traženja odobrenja za plovidbu. Prednost u redu plovidbe imaju hrvatski ratni brodovi, kao i brodovi koji obavljaju redovitu prugu s objavljenim redom plovidbe, ako ispunjavaju ostale uvjete za uplovljenje u luku, odnosno isplovljenje iz luke Šibenik.
NN 28/1997 • Ako brod koji je dužan tražiti dozvolu za plovidbu kanalom smatra da brod koji ne podliježe toj obvezi nije postupio prema odredbi iz stavka 1. ove točke, mora ga na to upozoriti s najmanje četiri kratka zvučna signala.
NN 28/1997 • 14. Brod koji čeka dozvolu za plovidbu kanalom ne smije ometati plovidbu broda koji uplovljava ili isplovljava iz kanala.
NN 28/1997 • 16. Brod, dok plovi kanalom, ne smije, osim u slučaju nužde ili radi sigurnog manevriranja, pretjecati drugi brod ili ploviti brzinom koja može izazvati valove koji mogu nanijeti štetu brodovima i drugim objektima u kanalu.
NN 28/1997 • 17. Ribarski brod smije u kanalu i njegovim prilazima ribariti samo sa zasjenjenim svjetlima. Ako ribarski brod svojim svjetlima ometa vidljivost drugoga broda u kanalu, dužan je na signal broda, koji se sastoji od jednoga dugog zvučnog signala, ugasiti svjetla za ribarenje.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 23/09, Broj 34/03,
Broj 190/03, Broj 36/01,
Broj 84/06, Broj 47/04
LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI