PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 59/1992 • Radna tijela koja su, uz matično, razmatrala prijedlog zakona dostavljaju svoja mišljenja, primjedbe i prijedloge matičnom radnom tijelu, vodeći računa kako bi matično radno tijelo moglo raspraviti njihova mišljenja i stajališta.
NN 59/1992 • Matično radno tijelo dužno je razmotriti mišljenja, primjedbe i prijedloge koje su mu dostavila druga radna tijela koja su prijedlog razmatrala. U izvješću, koje podnosi Zastupničkom domu, matično radno tijelo izražava i svoje stajalište o mišljenjima, primjedbama i prijedlozima tih radnih tijela.
NN 59/1992 • Izvješća radnih tijela upućuju se predsjedniku Zastupničkog doma, koji ih dostavlja predlagatelju zakona, predsjednicima radnih tijela i svim zastupnicima.
NN 59/1992 • Radno tijelo, kad razmotri prijedlog zakona, određuje izvjestitelja koji će na sjednici Zastupničkog doma izlagati stajališta, mišljenja i primjedbe te obrazlagati prijedloge tog tijela, odnosno u njegovo ime izjašnjavati se o prijedlozima drugih, ukoliko su bili razmotreni na sjednici radnog tijela.
NN 59/1992 • Prvo čitanje zakona obuhvaća usmeno izlaganje predlagatelja, opću raspravu o prijedlogu zakona, raspravu o pojedinostima koja uključuje i raspravu o tekstu prijedloga zakona, raspravu o stajalištima radnih tijela koja su razmatrala prijedlog, te usvajanje zaključka o potrebi donošenja zakona.
NN 59/1992 • U prijedlog dnevnog reda sjednice Zastupničkog doma ne može se unijeti prijedlog za prvo čitanje zakona ako o njemu nije nakon provedene rasprave dalo svoje pismeno mišljenje matično radno tijelo i Odbor za zakonodavstvo.
NN 59/1992 • Predlagatelj zakona, odnosno predstavnik kojeg on određi osim usmenog izlaganja na početku rasprave ima prava davati objašnjenja, iznositi svoja mišljenja i izjašnjavati se o iznesenim mišljenjima, primjedbama i prijedlozima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 59/1992 • Predstavnik Vlade može zatražiti riječ u raspravi i ako prijedlog zakona nije podnijela Vlada.
NN 59/1992 • Na sjednici Zastupničkog doma vodi se o prijedlogu zakona, opća rasprava i rasprava o pojedinostima.
NN 59/1992 • Opća rasprava o prijedlogu zakona obavlja se na način da zastupnici iznose svoja mišljenja o tome da li je potrebno donijeti zakon, o osnovnim pitanjima koja treba urediti zakonom, o ustavnom ovlaštenju da se predloženi odnosi urede zakonom i o opsegu i načinu zakonskog uređivanja tih odnosa.
NN 59/1992 • Rasprava o pojedinostima obavlja se na taj način što se raspravlja i o tekstu prijedloga zakona.
NN 59/1992 • Po završenoj raspravi zaključkom kojim se prihvaća donošenje zakona utvrđuju se stajališta, prijedlozi i mišljenja u vezi s prijedlogom zakona i upućuju se predlagatelju radi pripreme konačnog prijedloga zakona.
NN 59/1992 • U suglasnosti s predlagateljem zakona, može se određiti da konačni prijedlog zakona izradi radno tijelo Zastupničkog doma ili Vlada i tada se oni smatraju predlagateljem zakona, a raniji predlagatelj gubi to svojstvo.
NN 59/1992 • Zaključkom o prihvaćanju prijedloga zakona, može se određiti da je predlagatelj zakona obvezan prije podnošenja konačnog prijedloga zakona pribaviti mišljenje pojedinih tijela, organizacija ili zajednica o pitanjima na koja se odnosi predloženi zakon.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 110/09, Broj 53/08,
Broj 74/95, Broj 7/91,
Broj 31/07, Broj 147/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE