PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-ako-zastupnici-ocijene-da-jgqj NN 17/1992

• O zaključku iz stavka 2. ovoga članka obavještava se podnositelj prijedloga.


Stranica 1992-03-17-401 NN 17/1992

• Rssprava prijedloga o pojedinostima obavlja se na taj način što se raspravlja i o tekstu nacrta zakona.


Internet NN 17/1992

• Po završenoj raspravi zaključkom se utvrđuju stajališta, prijedlozi i mišljenja u vezi s prijedlogom za donošenje zakona i upućuju se podnositelju prijedloga radi pripreme teksta prijedloga zakona.


Internet stranice NN 17/1992

• Na osnovi zaključaka Sabora o prihvaćanju prijedloga za donošenje zakona, podnositelj prijedloga pristupa izradi ili osigurava izradu prijedloga zakona.


Internet stranice NN 17/1992
• Zaključkom o prihvaćanju prijedloga za donošenje zakona, može se odrediti da je predlagatelj zakona obvezan prije podnošenja prijedloga zakona pribaviti mišljenje pojedinih tijela, organižacija ili zajednica o pitanjima na koja se odnosi predloženi zakon.

Internet stranice NN 17/1992
• Sadržaj prijedloga; njegovo podnošenje i upućivanje te razmatranje u radnim tijelima

Internet stranice NN 17/1992 • Prijedlog zakona podnosi se u obliku u kojem se donosi zakon i mora biti obrazložen.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 17/1992 • Predlagatelj zakona dužan je u obrazloženju prijedloga zakona navesti razlike između rješenja sadržanih u prijedlogu zakona prema nacrtima rješenja iz prijedloga za donošenje zakona te razloge zbog kojih su te razlike nastale kao i prijedloge i mišljenja koja su bili dani na prijedlog za donošenje zakona, a koje predlagatelj nije prihvatio, uz navođenje razloga zbog kojih ih nije prihvatio.
Poslovne stranice NN 17/1992 • Ako se prijedlogom zakona stvaraju materijalne obveze za Republiku i jedinice lokalne samouprave, Sabor ne može prihvatiti taj prijedlog zakona, prije nego utvrdi da su za izvršenje tih obveza osigurana financijska sredstva.
Pregledi NN 17/1992 • Ako se prijedlogom zakona predviđa da će pojedine njegove odredbe imati povratno djelovanje, na osnovi posebnog obrazloženja predlagatelja zakona i izvješća matičnih radnih tijela i Zakonodavno-pravne komisije, posebno će se ocijeniti i zaključkom utvrditi da je povratno djelovanje predloženih odredaba zakona u općem interesu. Bez toga se ne može pristupiti odlučivanju o povratnom djelovanju zakonskih odredaba.
Glasnik NN 17/1992 • Podnositelj prijedloga zakona odnosno njegov predstavnik može na početku rasprave dati uvodno usmeno izlaganje i kratko dopunsko obrazloženje prijedloga, a kad prijedlog zakona sadrži odredbe sa povratnim djelovanjem dužan je posebno obrazložiti za što se predlaže povratno djelovanje tih odredaba.
Propis NN 17/1992 • Podnositelj prijedloga zakona ima pravo uzimati riječ u toku rasprave o prijedlogu zakona, davati objašnjenja, iznositi svoja mišljenja i izjašnjavati se o podnesenim amandmanima i o izraženim mišljenjima i primjedbama.
Propis NN 17/1992 • Rasprava na sjednici o prijedlogu zakona, ako se tako odluči, obuhvaća opću raspravu i raspravu o tekstu prijedloga.
Propis NN 17/1992 • Tijekom opće rasprave raspravlja se o prijedlogu u načelu i mogu se iznositi mišljenja, tražiti objašnjenja i pokrenuti pitanja u vezi s iznesenim primjedbama i prijedlozima.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 9/95, Broj 63/92, Broj 46/06, Broj 81/07, Broj 44/08, Broj 15/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled