PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 17/1996 • Brod kraći od 20 metara na koćarenju bilo da upotrebljava pridnenu ili lebdeću opremu ili koćari u paru može pokazivati odgovarajuća svjetla prema stavcima 1. ili 2. ovoga članka.
NN 17/1996 • IZBJEGAVANJE SUDARA NA MORU U HRVATSKIM LUKAMA I MORSKIM PREDJELIMA UNUTRAŠNJIH MORSKIH VODA U KOJIMA JE PLOVIDBA OTEŽANA
NN 17/1996 • Radi izbjegavanja sudara na moru u hrvatskim lukama i predjelima unutrašnjih morskih voda u kojima je plovidba otežana, brodovi su dužni postupati prema odredbama ovoga dijela pri kretanju, uplovljenju, isplovljenju i prolaženju u lukama, ulazima u luke u polukrugu od jedne milje, računajući od ulaza u luke, a i u uskim kanalima koji se nalaze u unutrašnjim morskim vodama ako za pojedine predjele unutrašnjih morskih voda posebnim propisma nije drukčije određeno.
NN 17/1996 • Mali brodovi kraći od 20 metara, uključujući i brodice, bez obzira na vrstu pogona, moraju se pri kretanju u predjelima i lukama iz članka 41. ovoga pravilnika uklanjati s puta većim brodovima.
NN 17/1996 • Ako brodovi koji imaju prednost u manevriranju, prema odredbama članaka 42. i 43. ovoga pravilnika, drže da ostali brodovi ne postupaju prema tim odredbama, moraju ih na to upozoriti s najmanje pet kratkih i brzih zvučnih signala.
NN 17/1996 • Ribarski brodovi i ribarske brodice ne smiju u lukama ribati pomoću svjetala, a u ostalim predjelima navedenim u članku 41. ovoga pravilnika mogu se upotrebljavati samo zaklonjena svjetla, tako da ne ometaju dobru i slobodnu vidljivost brodovima koji plove u tim predjelima. Ako ribarski brodovi ili ribarske brodice svojim svjetlima ometaju vidljivost, dužni su na dani signal broda, što se sastoji od jednog dugog zvuka zviždaljkom, ugasiti ili zakloniti svoja svjetla.
NN 17/1996 • Novčanom kaznom od 1.000 do 10.000 kuna kaznit će se za pomorski prekršaj na hrvatskom brodu na otvorenom moru ili teritorijalnom moru i u unutrašnjim morskim vodama Republike Hrvatske, zapovjednik ili druga ovlaštena osoba na brodu:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 17/1996 • 2. ako na brodu na vodi ne istakne svjetla i znakove propisane u člancima 20. do 40. ovog pravilnika;
NN 17/1996 • 3. ako na brodu na vodi ne daje zvučne i svjetlosne signale prema odredbama članaka 32. do 37. ovoga pravilnika;
NN 17/1996 • 4. ako s broda na vodi u opasnosti ne daje signale prema odredbama članka 37. ovoga pravilnika;
NN 17/1996 • Za prekršaje iz točaka 1. do 5. ovoga članka, učinjene u teritorijalnom moru ili unutrašnjim morskim vodama Republike Hrvatske kaznit će se novčanom kaznom od 5.000 do 15.000 kuna zapovjednik ili druga ovlaštena osoba broda trgovačke mornarice strane državne pripadnosti.
NN 17/1996 • Na dan stupanja na snagu ovoga pravilnika prestaje važiti Pravilnik o izbjegavanju sudara na moru ("Narodne novine", br. 53/91).
NN 17/1996 • Na temelju članka 25. stavka 2. Zakona o turističkoj inspekciji ("Narodne novine", broj 48/95), ministar turizma donosi
NN 17/1996 • O OBRASCIMA SLUŽBENE ISKAZNICE I OBLIKU ZNAČKE TURISTIČKIH INSPEKTORA
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 43/09, Broj 116/06,
Broj 81/02, Broj 91/09,
Broj 129/07, Broj 83/08
LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI