PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-brzina-vlaka-ne-smije-qhic NN 32/1994

• Od signala kojim je vožnja zabranjena smije se voziti samo po posebnom nalogu odnosno ako se sigurnost prometa osigura propisanim mjerama.


Stranica 1994-04-32-593 NN 32/1994

• Manevarskim kretanjem ne smije se ugroziti vožnja vlaka ili drugo manevarsko kretanje. Sigurnost prometa prigodom manevarskih kretanja mora se osigurati propisanim mjerama. . Manevarska kretanja na pružnom kolosijeku, po kojemu ulaze vlakovi, dopuštena su samo do signala koji označava granicu manevarskih kretanja, a u kolodvorima bez ulaznih signala samo do ulazne skretnice. Dalje od signala granice manevarskih kretanja odnosno ulazne skretnice manevarska kretanja smiju se obavljati samo po posebnom nalogu. Manevarska kretanja na cestovnim i pješačkim prijelazima mogu se obavljati samo kad se na tiin prijelazima osigura sigurnost prometa.


Internet NN 32/1994

• Vlak i vozila u mirovanju, ako postoji opasnost od njihova nenamjernog pokretanja, moraju biti osigurani od takvog pokretanja. Vlak se od nenamjernog pokretanja osigurava automatskim kočnicama. Na kolosijeku u nagibu, ovisno o veličini nagiba, vremenu stajanja i stanju kočnica, vlak se mora osigurati i ručnim odnosno pritvrdnim kočnicama, a po potrebi i drugim odgovarajućim sredstvima. Kod svakog vlaka se mora osigurati toliko ispravnih i djelatnih ručnih ili pritvrdnih kočnica odnosno drugih odgovarajućih sredstava, da se vlak osigura od nenamjernog pokretanja na najvećem nagibu kolosijeka.


Internet stranice NN 32/1994

• Vučna vozila koja se mogu pokrenuti vlastitom pogonskom snagom, a nisu posebno osigurana protiv takvog pokretanja, moraju biti pod nadzorom.


Internet stranice NN 32/1994
• Za vrijeme kad se na kolosijeku obavljaju radovi koji ne dopuštaju njegovu uporabu za promet, ili kad iz drugih razloga postane neuporabiv, takav kolosijek mora bit isključen iz uporabe. Kolosijek koji je isključen iz uporabe mora biti zaštićen signalima koji zabranjuju vožnju na taj kolosijek.

Internet stranice NN 32/1994
• Opći akti Hrvatskih željeznica, kojima se detaljnije razrađuje provedba ovog pravilnika, moraju se uskladiti ovim pravilnikom u roku 60 dana od dana stupanja na snagu ovog pravilnika.

Internet stranice NN 32/1994 • Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Narodnim novinama", a odredbe članka 10. stavka 2. primjenjivat će se od 1. lipnja 1995. godine.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 32/1994 • Ovim Pravilnikom utvrđuje se način i postupak obavIjanja tehničkog pregleda željezničkih vozila i uvjeti kojima moraju udovoljavati pravne osobe ovlaštene za obavljanje tehničkog pregleda.
Poslovne stranice NN 32/1994 • Odredbe ovog Pravilnika odnose se na pojedinačno ili serijski proizvedeno ili rekonstruirano željezničko vozilo, uvezeno željezničko vozilo ili uzeto u zakup iz inozemstva. a koje je namijenjeno uporabi u željezničkom prometu.
Pregledi NN 32/1994 • Tehnički pregled željezničkih vozila obavlja se prije početka njihove uporabe u željezničkom prometu.
Glasnik NN 32/1994 • Tehnički pregled prototipa obavlja se na zahtjev investitora odnosno korisnika (u daljnjem tekstu "podnositelj zahtjeva"). Zahtjev za obavljanje tehničkog pregleda prototipa podnosi se Ministarstvu pomorstva, prometa i veza.
Propis NN 32/1994 • Zahtjev za obavljanje tehničkog pregleda prototipa mora sadržavati :
Propis NN 32/1994 • 4. Namjenu vozila. Za rekonstruirano željezničko vozilo u zahtjevu se mora navesti i u čemu se rekonstrukcija sastoji.
Propis NN 32/1994 • Tehničkom pregledu prototipa proizvedenog odnosno rekonstruiranog vozila dužni su prisustvovati predstavnici podnositelja zahtjeva, proizvođača i tvrtke koja je izradila tehničku dokumentaciju.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 33/05, Broj 112/04, Broj 119/09, Broj 45/00, Broj 95/02, Broj 64/97


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled