PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-c-takoder-bi-se-llqo NN 127/2000

• Bilo bi posebno važno da je Vijeće dalo takvu svoju ocjenu, budući da iznijeti razlozi protivljenja pokazuju kako postoje osobna razmimoilaženja između predsjednice Općinskog suda i gđe B., za koja se može osnovano misliti da su obojila predsjedničino mišljenje o njezinoj kolegici, a osim toga Vijeće nije ni zatražilo pojašnjenje od predsjednika Županijskog suda – u vezi s njegovim proturječnim mišljenjima – što je bilo nužno za donošenje odluke.


Stranica 2000-12-127-2371 NN 127/2000

• Bilo bi poželjno – na čemu bi trebali raditi Vijeće i sudovi – osigurati da javno poštivanje nezavisnosti sudaca ne bude smanjeno postojanjem sustava ograničenja mandata, koji leži izvan učinkovitog nadzora suda, a koji je dobio zaštitu ustavnog poretka.


Internet NN 127/2000

• Navođenje razloga u takvu slučaju bilo bi sukladno obvezi da se djeluje u skladu s Ustavom, koja je Vijeću izrijekom nametnuta člankom 121. Ustava Republike Hrvatske. Ono bi omogućilo Ustavnom sudu, u slučaju ustavne tužbe, primjereno obaviti njegovu fu


Internet stranice NN 127/2000

• Nije nužno da razlozi budu navedeni u formalnoj odluci Vijeća – u stvari to ne bi bilo primjereno. Međutim, ti bi razlozi trebali biti jasno navedeni u zapisniku ili drugoj zabilježbi o sjednici Vijeća.


Internet stranice NN 127/2000
• (f) Navođenje razloga u slučaju odbijenih prijava za ponovno imenovanje potiče pitanje o tome ne bi li razloge trebalo navesti i u slučaju drugih odbijenih kandidata te, ako se ne moraju navesti, bi li takvo razlikovanje samo po sebi značilo nejednakost u postupku. No, jednakost nije isto što i jednoobraznost, a u pravu, kao i u životu, ako su važne okolnosti različite, nije nepravedno imati različite položaje. Ili, drugim riječima, ustavni koncept jednakosti ne zahtijeva posve jednak tretman svih osoba bez (uviđanja) priznavanja razlika u važnim okolnostima.

Internet stranice NN 127/2000
• Okončanje osobne sudačke karijere razlikuje se od neimenovanja na sudačku dužnost osobe koja još nije bila sudac – riječ je o razlici koju bi uočio i veliki broj širokog građanstva. Možda bi se moglo nagovijestiti kako sa stajališta Ustava ne bi bilo neprihvatljivo postojanje različitih postupaka za te dvije kategorije kandidata.

Internet stranice NN 127/2000 • No, u ovom slučaju nije nužno doći do konačnog zaključka o tom pitanju, jer se ne radi o odbijanju novog imenovanja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 127/2000 • U svezi Zaključka Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-III-437/1996 donijetog na sjednici dana 6. prosinca 2000. godine, kojim se: I. »Prima na znanje mišljenje međunarodnih savjetnika u predmetu ustavne tužbe pod brojem: U-III-437/1996, podnositeljice M. B. iz O., u povodu koje je Ustavni sud Republike Hrvatske donio odluku o usvajanju ustavne tužbe, dana 8. ožujka 2000. godine, i o vraćanju predmeta Državnom sudbenom vijeću radi ponovnog postupka, koja je objavljena u »Narodnim novinama«, broj 31/00, II. Mišljenje međunarodnih savjetnika objavit će se u »Narodnim novinama«, izdvojio sam svoje mišljenje i glasovao protiv Zaključka Ustavnog suda Republike Hrvatske.
Poslovne stranice NN 127/2000 • Suglasno odredbama članka 26. st. 4. i 5. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99), dajem obrazloženje razloga za izdvajanje mišljenja s time da se uz Zaključak objavi.
Pregledi NN 127/2000 • Odluka o sudjelovanju međunarodnih stručnjaka u postupku zaštite manjinskih prava pred Ustavnim sudom Republike Hrvatske od 7. travnja 1997. godine, temeljem koje je prihvaćen navedeni Zaključak, bila je donijeta uz aktivnu asistenciju Ministarstva vanjskih poslova Hrvatske i Teza o vidovima suradnje Ustavnog suda s Venecijanskom komisijom (demokracija putem prava). To jasno proizlazi iz Zapisnika s radnog sastanka od 11. rujna 1996. i 29. kolovoza 1996.
Glasnik NN 127/2000 • U članku 2. Odluke se navodi da će međunarodni stručnjaci (Zaključak ih naziva savjetnici) sudjelovati u svim predmetima u kojima se podnositelji pozivaju na povredu manjinskih prava utvrđenu Ustavnim zakonom, Međunarodnim ugovorom iz članka 134. Ustava Republike Hrvatske ili drugim propisima.
Novo NN 127/2000 • U članku 3. Odluke navedeno je da će se to isto učiniti ako se pripadnik manjine poziva na povredu drugih prava i navodi »da je povreda počinjena zbog činjenice što se radi o pripadniku manjine«.
Poslovi NN 127/2000 • Ustavni sud u svom obrazloženju donošenja Zaključka na sjednici suda od 6. prosinca 2000. godine ističe da to čini temeljem odredbe članka 5. točke 4. Odluke. Međutim moram primijetiti dvije stvari koje obeskrepljuju taj navod Suda.
Poticaji NN 127/2000 • Pravilnim iščitavanjem točke 4. članka 5. Odluke vidi se da davanje i objava konačnog mišljenja nakon donošenja odluke Suda »obvezno je ako se radi o mišljenju koje se ne slaže s izrekom odluke, a po zahtjevu međunarodnih stručnjaka ako se radi o mišljenju koje se slaže s izrekom ali se ne slaže s obrazloženjem odluke.«
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 157/98, Broj 8/02, Broj 113/08, Broj 37/07, Broj 148/09, Broj 182/03


LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA Pregled