PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 41/1992 • - do 50% ako je pravna osoba udaljena od Službe, pošte i banke više od 10 km uz uvjet da je pravna osoba osigurala smještaj i čuvanje novca.
NN 41/1992 • 4. Pravna osoba je dužna, uz Odluku o visini blagajničkog maksimuma, Službi dostaviti i obrazloženje kriterija temeljem kojih je maksimum utvrđen.
NN 41/1992 • 5. Za pravnu osobu koja ne utvrdi blagajnički maksimum, primjenjuje se blagajnički maksimum utvrđen u točki 2. ove Odluke.
NN 41/1992 • 6. Odluka se ne odnosi na nosioce platnog prometa, kojima blagajnički maksimum utvrđuje Služba.
NN 41/1992 • Na temelju člana 4. Zakona o bankama i drugim financijskim organizacijama ("Službeni list SFRJ", br. 10/89, 40/89. 87/89, 18/90 i 72/90), i članka 1. Zakona o preuzimanju saveznih zakona iz oblasti financija koji se u Republici Hrvatskoj primjenjuju kao republički zakoni ("Narodne novine", br. 53/91) i članka 67. stavak 1. točka 26. Uredbe o Narodnoj banci Hrvatske ("Narodne novine", br. 71/91), i točkom I. stavkom 2. i 3. Odluke o utvrđivanju visine minimalnog iznosa osnivačkog fonda banke u osnivanju ("Narodne novine", br. 73/91), guverner Narodne banke Hrvatske donio je
NN 41/1992 • o utvrđivanju visine minimalnog iznosa osnivačkog fonda banke u osnivanju
NN 41/1992 • Ovom se Odlukom utvrđuje da minimalni iznos osnivačkog uloga banke koja se osniva iznosi 503,000.000.- hrvatskih dinara.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 41/1992 • Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaje važiti stavak 1. točke I. Odluke o utvrđivanju visine minimalgog iznosa osnivačkog fonda banke u osnivanju ("Narodne novine", br. 73/91) i Odluka o utvrđivanju visine minimalnog iznosa osnivačkog fonda banke u osnivanju ("Narodne novine", br. 33/92).
NN 41/1992 • Ova Odluka stupa na snagu danom objave u "Narodnim novinama".
NN 41/1992 • Ustavni sud Republike Hrvatske, na sjednici 12. svibnja 1992. godine, donio je
NN 41/1992 • Člankom 27. Zakona o braku i porodičnim odnosima zabranjeno je (nije dopušteno) vjenčanje po vjerskom obredu prije nego što brak bude zaključen po odredbama ovoga Zakona. Člankom 218. Krivičnog zakona Republike Hrvatske propisano je da će se kazniti novčanom kaznom ili zatvorom do jedne godine tko izvrši obred vjenčanja po propisima vjeroispovijesti prije nego što je zaključen brak pred nadležnim državnim organom. Navedene zakonske odredbe Sud je ocjenjivao povodom prijedloga Trutin Predraga, odvjetnika iz Makarske. Sud ocjenjuje da ima osnova za pokretanje postupka za ocjenu ustavnosti osporenih zakonskih odredaba jer postoji osnovana sumnja da te odredbe nisu u skladu s Ustavom Republike Hrvatske. Člankom 40. Ustava jamči se savjesti i vjeroispovijesti i slobodno javno očitovanje vjere i drugog uvjerenja. Prema članku 41. stavku 2. Ustava vjerske zajednice slobodne su, u skladu sa zakonom, javno obavljati vjerske obrede. Prema članku 61. stavku 2. Ustava brak i pravni odnosi u braku, izvanbračnoj zajednici i obitelji uređuju se zakonom. Iz navedene odredbe članka 61. stavka 2. Ustava nedvosmisleno proizlazi da je zakonodavac ovlašten zakonom urediti sva pitanja koja se odnose na zaključivanje pravovaljanog braka, a u okviru toga može odrediti i organ pred kojim se može zaključiti pravovaljani brak. Tako je u članku 13. Zakona o braku i porodičnim odnosima određeno da se brak može zaključiti pred općinskim organom uprave nadležnim za vođenje matičnih knjiga vjenčanih. Samo tako zaključeni brak smatra se pravovaljanim. Vjenčanje po vjerskom obredu nema karakter zaključivanja pravovaljanog braka po važećim državnim propisima i ne proizvodi nikakve pravne učinke, neovisno o tome da li je izvršeno prije ili poslije zaključenja braka po odredbama Zakona. Kako vjenčanje po vjerskom obredu nema karakter zaključivanja pravovaljanog braka već predstavlja čin vršenja vjerskog obreda osnovano se može dovesti u sumnju mogućnost da se zakonom takvo vjenčanje zabranjuje ili da se određuje da se ne smije obaviti prije nego što brak bude zaključen po važećim državnim propisima, a pogotovo da se zbog toga propisuju krivične sankcije. Takvim odredbama dovodi se u pitanje ustavno pravo iz članka 40. i 41. Ustava. Te ustavne slobode i prava građana i vjersklh zajednica, po članku 16. Ustava, mogu se zakonom ograničiti samo radi zaštite sloboda i prava drugih ljudi te pravnog poretka, javnog morala i zdravlja o čemu se u konkretnom predmetu ne radi. To su razlozi zbog kojih je Sud riješio kao u izreci.
NN 42/1992 • Na temelju članka 100. stavka 1. Ustava Republike Hrvatske i članka 7. stavka 1. u svezi sa člankom 6. i 9. Uredbe o činovima, dodjeli činova i promaknućima u viši čin,te prevođenju i odorama pripadnika oružanih snaga Republike Hrvatske ("Narodne novine" broj 57/91) donosim
NN 42/1992 • Na temelju članka 16. stavka 3. Zakona o izboru predsjednika Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 22/92) i članka 21. stavka 3. Zakona o izboru zastupnika u Sabor Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 22/92), Vlada Republike Hrvatske na sjednici održanoj 1. srpnja 1992. godine, donijela je
NN 42/1992 • Kandidat za predsjednika Republike Hrvatske, koji na izborima dobije najmanje 10% glasova ima na naknadu troškova izborne promičbe u iznosu 450.000 HRD.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 40/07, Broj 162/03,
Broj 98/05, Broj 81/07,
Broj 82/99, Broj 33/02
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE