PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-hrvatska-uz-kvalitetne-resurse-gsnp NN 113/1993

• Više cijene osnovnih turističkih usluga i diverzifikacija tržišnih interesa, umjesto dosadašnje količine i jednoobraznosti, temeljna je ciljna funkcija prilagodbe Hrvatske dominantnim trendovima na svjetskom turističkom tržištu.


Stranica 1993-12-113-2184 NN 113/1993

• Primarno područje recepcije novog poduzetničkog kapitala valja usmjeriti na postojeće kapacitete i lokalitete turističke ponude, a u cilju njihovog cjelovitog organizacijskog. tehničko-tehnološkog, funkcionalnog, sadržajnog, hortikulturnog, estetskog i prostorno-urbanističkog preoblikovanja.


Internet NN 113/1993

• Modernizacijom i rekonstrukcijom kapaciteta mora se ostvariti diferencijacija turističke ponude prema promjenama na turističkom tržištu i promjenama dosadašnjeg općeg image-a, masovne i jeftine destinacije. Za uspjeh tog procesa, neophodno je hitno uvođenje nove klasifikacije i kategorizacije objekata turističke ponude kao polazišta za rekonstrukciju i novu izgradnju.


Internet stranice NN 113/1993

• Proces rekonstrukcije i modernizacije, odnosno cjelovite transformacije ponude, treba usmjeravati u tri osnovna pravca.


Internet stranice NN 113/1993
• - Sljedećih oko 20% ukupne smještajne ponude Hrvatske treba kvalitativno prenamijeniti tj. mora se napustiti dosadašnji način komercijalizacije. Time će se potaknuti proces transformacije dijela hotela i turističkih naselja u business trgovine nekretninam

Internet stranice NN 113/1993
• - Treći pravac transformacije odnosi se na oko 10% postojeće ponude turističkog sektora koja će se morati potpuno fizički likvidirati, ponajviše uslijed potrebe tržišnog prilagođavanja i privođenja intenzivnom privređivanju turističkih zona i/ili naselja

Internet stranice NN 113/1993 • Koncepcijski gledano, kod formiranja strukture kapaciteta ponude sektora turizma treba preferirati, za turizam karakterističnu. ekonomiju malih razmjera, posebno zbog osiguranja nužne elastičnosti na tržišne, cjenovne i troškovne poremečaje, kao i zbog osiguranja privatnosti boravka.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 113/1993 • U razvojno-investicijskoj sferi, na razini potpune državne potpore, treba pokrenuti nekoliko tzv. "šok projekta". Radi se, prije svega, o projektima kao što su Brijuni, grad Dubrovnik (nova marina i rezidencijalni centar u staroj gradskoj jezgri), Tustica kod Zadra (veliki kompleks nautike, golfa i ekskluzivnog smještaja), projekt Goli otok. Opatija, te, eventualno, projekt revitalizacije i privodenja turističkoj eksploataciji dvoraca Hrvatskog zagorja. Osim toga u gotovo svakom do jučer velikom turističkom poduzeću (kombinatu) valja definirati i pokrenuti temeljni projekt od utjecaja na svekoliku restrukturaciju.
Poslovne stranice NN 113/1993 • U tržišnom gospodarstvu svaki projekt koji je profitabilan, a pod uvjetom da je pripadajuća mu renta (tj. rezultat % upotrebe prostora i kulturnih sadržaja kao resursne osnove) adekvatrko raspoređena na privatni (poduzetnički) i javni sektor, odnosno da se strogo poštuju režimi zaštite javnih dobara, predstavlja razvojni prioritet.
Pregledi NN 113/1993 • Transformacija hrvatskog turističkog sektora nije moguća bez značajnog dodatnog kapitala, posebno iz inozemnih izvora. Pri tome je temeljno pitanje kako sačuvati glavninu imovine od posljedica velikih i nerealnih vlasničkih nčekivanja.
Glasnik NN 113/1993 • Turizam će u Hrvatskoj potencirati problem izbora ; među efikasnosti turističke ponude u rukama svjetskog kapitala s jedne, i opcije nacionalnog subjektiviteta i razvoja vlastitim snagama, s druge strane. Na razini pojedinačnih projekata nije nužno, niti je moguće ograničiti visinu udjela u vlasništvu stranih ulagača, dok je na razini Republike, odnosno pojedinih destinacija, potrebno odrediti gornju granicu vlasničkog majoriteta stranaca,
Propis NN 113/1993 • Od izuzetnog je značaja da se zemljište (barem u najkvalitetnijem priobalnom pojasu) ne prodaje nego daje u zakup, što je sastavni dio cjelovite politike koncesija u turizmu (a na temelju međunarodnih iskustava u turističkom businessu).
Propis NN 113/1993 • U politici prema zajedničkim ulaganjima, osobitu pažnju valja usmjeriti na pravednu raspodjelu troškova i dobiti u tzv. real estate (nekretninel projektima. dok sva zajednička ulaganja u tipičnim komercijalnim projektima valja bezrezervno podržavati. Sukladno tome, koncept hipotekarnih kredita potrebno je također razraditi specifično za turizam. a posebno u odnosu na hrvatsku dijasporu. Izravno poticanje manjih privatnih ulaganja. bilo dozačih, bilo inozemnih rezidenata, put je koji vodi ne samo ubrzanoj privatizaciji već i bitnom poboljšanju ukupne tržišne strukture turističke ponude (npr. formiranje većeg broia privatnih obiteljskih pansiona, turističkih trgovina, obrtničkih servisa, prijevozničkih poduzeća, turističkih biroa i agencija i sl.)
Propis NN 113/1993 • U razdoblju do potpune funkcionalne i tržišne osposobljenosti (normalizacije) valja osigurati pokriće najnužnijih tekućih troškova preživljavanja i saniranja direktnih i indirektnih šteta povezanih s ratom. Logično je, a i u funkciji cilja dugoročnog razvitka Hrvatske, da taj zadatak preuzme na sebe sustav poslovnih banaka. Zbog dugoročne strateške pozicije turizma i rentnih dohodaka, ulogu poslovnog bankarstva u ovom sektoru valja posebno afirmirati u današnjoj situaciji.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 90/08, Broj 52/90, Broj 31/06, Broj 22/09, Broj 75/00, Broj 178/04


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled