PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 139/2004 • – utvrđivanjem uzročne veze između dampinškog odnosno subvencioniranog uvoza i štete za domaću proizvodnju.
NN 139/2004 • Kod utvrđivanja učinka dampinškog, odnosno subvencioniranog uvoza na cijene, uzimaju se u obzir sljedeći kriteriji:
NN 139/2004 • – značajno snižavanje cijena kao posljedica dampinškog, odnosno subvencioniranog uvoza u odnosu na cijene iste robe koju proizvodi domaća proizvodnja;
NN 139/2004 • – ograničavanje rasta cijena kao posljedica dampinškog, odnosno subvencioniranog uvoza.
NN 139/2004 • Ako se ispituje uvoz iz više zemalja istovremeno, učinci takvog uvoza procjenjuju se kumulativno, osim ako se utvrdi da je dampinška marža, odnosno visina subvencije minimalna ili da je uvoz iz zemalja koje se ispituju zanemariv u smislu članka 29. ove Uredbe, te da je kumulativna procjena učinaka takvog uvoza primjerena u svjetlu uvjeta tržišnog natjecanja između uvozne robe i uvjeta tržišnog natjecanja između uvozne robe i iste domaće robe.
NN 139/2004 • Kod utvrđivanja uzročne veze između dampinškog odnosno subvencioniranog uvoza i štete za domaću proizvodnju, Ministarstvo uzima u obzir sve bitne gospodarske pokazatelje, uključujući:
NN 139/2004 • – raspon utvrđenih dampinških marži, odnosno visinu subvencija;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 139/2004 • – stvarne i moguće negativne učinke na novčani tijek, zalihe, zaposlenost, plaće, sposobnost prikupljanja kapitala, gospodarski rast te investicije.
NN 139/2004 • Kod utvrđivanja uzročne veze između subvencioniranog uvoza i štete za domaću proizvodnju za poljoprivredno-prehrambene proizvode, uzimaju se u obzir i povećani zahtjevi za dodjelom potpora u Republici Hrvatskoj.
NN 139/2004 • Niti jedan od pokazatelja iz stavaka 1. i 2. ovog članka nema pojedinačno odlučujući utjecaj prilikom utvrđivanja uzročne veze između dampinškog odnosno subvencioniranog uvoza i štete za domaću proizvodnju.
NN 139/2004 • – dovoljno raspoloživ ili očekivan značajan porast kapaciteta izvoznika koji ukazuje na vjerojatnost povećanja dampinškog, odnosno subvencioniranog izvoza na carinsko područje Republike Hrvatske, uzimajući u obzir raspoloživost drugih izvoznih tržišta i njihovu mogućnost prihvata takvog izvoza;
NN 139/2004 • – uvoz po cijenama koje će imati značajan snižavajući ili ograničavajući učinak na cijene iste robe na domaćem tržištu;
NN 139/2004 • Zahtjev za propisivanjem antidampinške, odnosno kompenzacijske pristojbe (u daljnjem tekstu: zahtjev) podnosi bilo koja fizička ili pravna osoba, odnosno trgovinsko ili gospodarsko udruženje koje djeluje u ime domaće proizvodnje.
NN 139/2004 • Ako su domaći proizvođači komercijalno ili na neki drugi način povezani s izvoznicima ili uvoznicima ili su sami uvoznici robe koja se ispituje, izraz domaća proizvodnja odnosi se na ostale domaće proizvođače.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 29/96, Broj 20/94,
Broj 23/02, Broj 129/05,
Broj 79/08, Broj 1/00
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA