PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 83/1992 • Humanitarne organizacije ne mogu prikupljati i raspoređivati humanitarnu pomoć bez prethodno pribavljene suglasnosti Ministarstva rada i socijalne skrbi. Zahtjev za davanje suglasnosti obvezatno sadrži: 1. naziv i sjedište podnositelja zahtjeva te imena osoba ovlaštenih za zastupanje, 2. izvod iz statuta, odnosno akta kojim se utvrđuju izvori i način prikupljanja te kriteriji i način raspodjele humanitarne pomoći i 3. predočenje dokaza o postojanju uvjeta i sredstava za obavljanje djelatnosti prikupljanja i raspodjele humanitarne pomoći. Dobivenu suglasnost podnositelj zahtjeva dužan je priložiti pri upisu u registar. Ministarstvo rada i socijalne skrbi uskratit će suglasnost kad ocijeni da izvori i kriteriji te način prikupljanja i raspodjele humanitarne pomoći nisu u javnom interesu. Protiv rješenja kojim se uskraćuje suglasnost nije dopuštena žalba, ali se može pokrenuti upravni spor.
NN 83/1992 • Ministarstvo rada i socijalne skrbi može, razmjeno trenutnim potrebama, predložiti humanitarnim organizacijama usmjeravanje humanitarne pomoći.
NN 83/1992 • Nadzor nad provođenjem ovoga Zakona te nad zakonitošću rada humanitarnih organizacija glede prikupljanja i namjenske raspodjele humanitarne pomoći, provodi Ministarstvo rada i socijalne skrbi. Nadzor iz stavka 1. ovoga članka provodi se pračenjem odgovarajućih podataka, dokumenata i izvješča te neposrednim uvidom u rad i poslovanje humanitarnih organizacija.
NN 83/1992 • Ministar rada i socijalne skrbi, rješenjem će zabraniti prikupljanje i raspodjelu humanitarne pomoči humanitarnim organizacijama kod kojih se provođenjem nadzora utvrdi jedan od slijedećih slučajeva:
NN 83/1992 • 3. nepostojanje propisanih evidencija o prikupljanju i raspodjeli humanitarne pomoći,
NN 83/1992 • 4. izostanak dostavljanja propisanog izvješća u rokovima utvrđenim u propisu donijetom na osnovi članka 5. stavak 2. ovoga Zakona. Protiv rješenja iz stavka 1. ovoga članka nije dopuštena žalba, ali se može pokrenuti upravni spor. Primjerak rješenja iz stavka 1. ovoga članka obvezatna se dostavlja na daljnji postupak organu uprave kod kojeg je registrirana humanitarna organizacija kojoj se zabranjuje prikupljanje i raspodjela humanitarne pomoći.
NN 83/1992 • Organ nadležan za registraciju brisat će iz registra djelatnost prikupljanja i raspodjele humanitarne pomoći, kad je rješenjem iz članka 8. ovoga Zakona, humanitarnoj organizaciji zabranjeno prikupljanje i raspodjela humanitarne pomoći.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 83/1992 • Strane pravne osobe, vjerske zajednice i druge domaće pravne osobe osim pravnih osoba iz članka 2. ovoga Zakona koje prikupljaju i raspodjeljuju humanitarnu pomoć na teritoriju Republike Hrvatske mogu to činiti nakon što o tome obavijeste Ministarstvo rada i socijalne skrbi. Izuzetno, od odredbe stavka 1. ovoga članka Ministarstva rada i socijalne skrbi može osobi iz stavka 1. ovoga članka uvjetovati prikupljanje i raspodjelu humanitarne pomoći primjenom odredbi ovoga Zakona, a može joj i zabraniti prikupljanje i raspodjelu humanitarne pomoći na teritoriju Republike Hrvatske.
NN 83/1992 • Za proizvode koji se prikupljaju i raspoređuju kao humanitarna pomoć, ako prema važećim propisima nisu oslobođeni od plaćanja carina ili poreza na promet, Vlada Republike Hrvatske može propisati oslobađanja ili olakšice. Vlada Republike Hrvatske može propisati za prijevoz humanitarne pomoći oslobađanja ili olakšice za plaćanje naknada za upotrebu cesta i objekata na cestama. Naknada za prijevoz trajektom ili brodom koju plaćaju prijevoznici humanitarne pomoći iz inozemstva jednaka je naknadama koje plaćaju domaći prijevoznici.
NN 83/1992 • Postojeće humanitarne organizacije dužne su u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ovoga Zakona zatražiti od Ministarstva rada i socijalne skrbi suglasnost iz članka 4. ovog Zakona. Humanitarnoj organizaciji koja ne zatraži suglasnost za prikupljanje i raspodjelu humanitarne pomoči ili pomoć prikuplja i raspodjeljuje protivno ovom Zakonu Ministarstva rada i socijalne skrbi zabranit će prikupljanje i raspodjelu humanitarne pomoći. Ako humanitarna organizacija nastavi s prikupljanjem i raspodjelom humanitarne pomoći, nadležni organ uprave koji vodi registar društvenih organizacija i udruženja građana, na prijedlog Ministarstva rada i socijalne skrbi, brisat će je iz registra društvenih organizacija, odnosno udruženja građana.
NN 83/1992 • Ministar rada i socijalne skrbi propis iz članka 5. ovoga Zakona donijet će u roku od 30 dana od dana njegovog stupanja na snagu. Ministarstvo rada i socijalne skrbi ustrojit će evidenciju iz članka 10. ovoga Zakona u roku od 60 dana od dana njegovog stupanja na snagu.
NN 83/1992 • Ovaj Zakon stupa na snagu osmoga dana od dana objave u "Narodnim novinama".
NN 83/1992 • Proglašvam Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o javnom pravobranilaštvu koji je donio Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske na sjednici 26. studenoga 1992.
NN 83/1992 • U Zakonu o javnom pravobranilaštvu ("Narodne novine", br.17/77.,17/86.,19/90. i 41/90.) naziv Zakona mijenja se i glasi "Zakon o javnom pravobraniteljstvu".
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 158/04, Broj 5/04,
Broj 138/08, Broj 4/01,
Broj 25/02, Broj 2/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE