PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-kako-izneseni-argumenti-predlagatelja-fqjy NN 50/1998

• Iz navedenih razloga, Ustavni sud Republike Hrvatske je primjenom članka 45. stavak 1. Poslovnika Ustavnog suda Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 29/94), riješio kao u izreci.


Stranica 1998-04-50-636 NN 50/1998

• Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu predsjednik Suda Jadranko Crnić te suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, odlučujući o prijedlozima Aleksandre Micelli Ungar iz Zagreba i ?urđice Krahulec iz Osijeka, na sjednici održanoj dana 11. ožujka 1998. godine, donio je slijedeće


Internet NN 50/1998

• I. Ne prihvaćaju se prijedlozi za pokretanje postupka ocjene suglasnosti s Ustavom Republike Hrvatske, članka 6. stavka 2. i članka 9. stavka 4. Zakona o porezu na promet nekretnina ("Narodne novine", broj 69/97).


Internet stranice NN 50/1998

• Aleksandra Micelli Ungar iz Zagreba i ?urđica Krahulec iz Osijeka podnijele su posebne prijedloge za pokretanje postupka ocjene ustavnosti i zakonitosti, odnosno ustavnosti članka 6. stavka 2. i članka 9. stavka 4. Zakona o porezu na promet nekretnina ("Narodne novine", broj 69/97).


Internet stranice NN 50/1998
• Predlagateljica Aleksandra Micelli Unger smatra da osporavane odredbe čl. 6. i 9. stavljaju sudionike zamjene nekretnina u nejednak položaj u odnosu na sudionike čiste kupoprodaje te su protivne Ustavu, budući da se svi građani u odnosu na prava i obveze moraju jednako tretirati, i da porezna politika ne bi smjela biti destruktivna i na taj način ionako osiromašenom čovjeku otežati rješavanje vitalnih pitanja života i egzistencije kao što je stanovanje.

Internet stranice NN 50/1998
• Predlagateljica ?urđica Krahulec smatra da se navedenom odredbom članka 6. stavka 2., pojedinci stavljaju u povoljniji položaj i da se tom odredbom vrijeđaju temeljne slobode i prava čovjeka i građanina zagarantirane Ustavom, a posebno njegova odredba članka 51. stavka 2., prema kojoj se porezni sustav temelji na načelima jednakosti i pravednosti.

Internet stranice NN 50/1998 • Prema osporavanoj odredbi članka 6. stavka 2. Zakona o porezu na promet nekretnina, porezni obveznik za porez na promet nekretnina je i svaki sudionik u zamjeni nekretnina i to za vrijednost nekretnine koju stječe, čime se samo razrađuje odredba stavka 1. istoga članka, prema kojoj je obveznik poreza na promet nekretnina stjecatelj nekretnine. Nadalje, prema odredbi članka 4. stavka 2. Zakona o porezu na promet nekretnina, pod stjecanjem nekretnina smatra se kupoprodaja, zamjena, nasljeđivanje, darovanje, unošenje i izuzimanje nekretnina iz trgovačkog društva, stjecanje nekretnina u postupku likvidacije ili stečaja, stjecanje na temelju odluka suda ili drugog tijela te ostali načini stjecanja nekretnina od drugih osoba.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 50/1998 • Osporavanom odredbom članka 9. stavka 4. Zakona o porezu na promet nekretnina, određeno je da se za svakog sudionika u zamjeni porezna osnovica utvrđuje prema tržišnoj vrijednosti nekretnine koju pojedini sudionik stječe zamjenom, što opet samo predstavlja razradu odredbe stavka 1. istoga članka, prema kojoj je osnovica poreza na promet nekretnina tržišna vrijednost nekretnine u trenutku stjecanja.
Poslovne stranice NN 50/1998 • Dakle, kod svih načina stjecanja nekretnine osnovica poreza na promet nekretnina je tržišna vrijednost nekretnine koja se stječe, zbog čega ovaj Sud nije našao osnove posumnjati u suglasnost odredbe članka 9. stavka 4. Zakona o porezu na promet nekretnina s načelom jednakosti i pravednosti iz članka 51. stavka 2. Ustava Republike Hrvatske, na kojem načelu se temelji porezni sustav.
Pregledi NN 50/1998 • Predlagateljica ?urđica Krahulec predložila je do donošenja konačne odluke u postupku ocjene ustavnosti članka 6. stavka 2. Zakona o porezu na promet nekretnina, privremeno tu odredbu obustaviti od izvršenja. Međutim, taj prijedlog nije u skladu s odredbom članka 18. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/91), zbog čega ne bi mogao biti prihvaćen ni u slučaju pokretanja postupka ocjene ustavnosti.
Glasnik NN 50/1998 • Objava ovog rješenja temelji se na odredbi članka 20. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
Novo NN 50/1998 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Jadranko Crnić, predsjednik Suda te suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, u povodu prijedloga ing. Milana Kihalića iz Zagreba, na sjednici održanoj dana 31. ožujka 1998. godine, donio je slijedeće
Poslovi NN 50/1998 • 2. Ovo će se rješenje objaviti u "Narodnim novinama" i "Službenom glasniku Grada Zagreba".
Poticaji NN 50/1998 • Ing. Milan Kihalić iz Zagreba podnio je prijedlog za ocjenu ustavnosti Zaključka Gradske skupštine Grada Zagreba o određivanju prinudnog upravitelja zgrada ("Službeni glasnik", broj 16/97) kojim se određuje u članku 1. Gradsko stambeno komunalno gospodarstvo d.o.o. iz Zagreba, Savska cesta 1, prinudnim upraviteljem zgrada suvlasnici kojih nisu u zakonskom roku sklopili međuvlasnički ugovor i odredili upravitelja zgrade.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 5/09, Broj 63/07, Broj 153/09, Broj 25/92, Broj 189/03, Broj 17/07


LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA Pregled