PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 74/1999 • Kombinirani razredni odjel učenika s većim teškoćama u razvoju, osim učenika s autizmom, ima najviše 5 učenika.
NN 74/1999 • Odgojno-obrazovna skupina dopunske nastave može imati najviše 10, a odgojno-obrazovna skupina dodatne nastave najviše 15 učenika.
NN 74/1999 • Broj učenika u odgojno-obrazovnoj skupini izvannastavne aktivnosti te broj učenika u drugim oblicima neposrednoga odgojno-obrazovnog rada s učenicima sukladan je zahtjevima programa određene izvannastavne aktivnosti odnosno drugoga oblika neposrednoga o
NN 74/1999 • Na dan stupanja na snagu ovoga pravilnika prestaje vrijediti Pravilnik o broju učenika u razrednom odjelu u osnovnoj školi ("Narodne novine", broj 61/96.) kao i odredbe stavka 2. članka 4. i stavka 3. članka 6. te odredbe članka 14. Pravilnika o osnovnoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju ("Narodne novine", broj 23/91.).
NN 74/1999 • Na temelju čl. 35. i 30. st. 2. t. 2., a u svezi s čl. 20. t. 3. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja ("Narodne novine", br. 48/95, 52/97, 89/98) i odluke Savjeta za zaštitu tržišnog natjecanja sa sjednice od 9. lipnja 1999., po zahtjevu poduzetnika Ciglane Zagreb d.d. sa sjedištem u Zagrebu, Ilica 288, zastupanog po direktoru Bogdanu Zajecu, ravnateljica Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja donosi sljedeće
NN 74/1999 • Odbija se zahtjev za utvrđivanje narušavanja slobodnog tržišnog natjecanja koji je podnio poduzetnik Ciglane Zagreb d.d., zastupan po direktoru Bogdanu Zajecu, kao na zakonu neosnovan.
NN 74/1999 • Dana 2. studenoga 1998. Bogdan Zajec, direktor Ciglana Zagreb d.d., podnio je zahtjev za pokretanje postupka pred Agencijom za zaštitu tržišnog natjecanja zbog neravnopravnog položaja s ostalim potrošačima plina koji isporučuje Gradska plinara Zagreb (dalje: GPZ) sukladno odredbama čl. 20. t. 3. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (dalje: ZZTN).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 74/1999 • 2. Da su uložili značajna sredstva na postavljanju magistralnog voda za plin na relaciji Selska c. - bivša pruga Samoborčeka - Ciglana, što bi trebalo biti osnova da dobivaju plin po nižoj cijeni, tj. s dodatnim rabatom. Također smatraju da kao potrošač koji koristi velike količine plina kao tehnološko gorivo u kupovnoj cijeni ne može biti izjednačen s malim potrošačima (kućanstvima).
NN 74/1999 • 3. Da su u nepovoljnijem položaju u odnosu na druge ciglane u Republici Hrvatskoj jer plaćaju plin po cijeni od 1,64 kn za 1 m3, a druge ciglane po cijeni od 0,79 kn za 1m3, što im dodatno povećava troškove proizvodnje.
NN 74/1999 • U svezi s navedenim, podnositelj zahtjeva traži da Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja u okviru svoje nadležnosti poduzme odgovarajuće mjere sukladno Zakonu o zaštiti tržišnog natjecanja, a kojima bi se izjednačio s ostalim velikim potrošačima.
NN 74/1999 • 1. Kao mjerodavno tržište na kojem djeluje tržina snaga GPZ u smislu čl. 19. ZZTN-a utvrđeno je kao distribucija prirodnog plina velikim industrijskim potrošačima plina od strane GPZ na području Grada Zagreba tijekom 1998. godine.
NN 74/1999 • 2. Prema Ugovoru o prodaji plina br. 35/97 od 30. travnja 1997. između GPZ i podnositelja zahtjeva, koji je bio na snazi do 31. prosinca 1998., podnositelj zahtjeva je bio dužan kupovati minimalno 1.051.000,00 m3 plina godišnje po cijeni od 1,02 kn/m3 netto.
NN 74/1999 • 3. Podnositelj zahtjeva je mogao dogovoriti umanjenje cijene u okviru poslovne odluke s isporučiteljem plina. Tzv. komercijalni popust ili rabat na ime ranije uloženih sredstava na izgradnji magistralnog voda može biti element Ugovora o ulaganju, ali ne može biti predmet ovog postupka.
NN 74/1999 • 4. Prodajna cijena prirodnog plina za male potrošače, tj. kućanstva, ima znatno drugačiju strukturu zbog stavke "distributivna razlika", pa prodajna cijena iznosi 1,560 kn/m3. Predmet ovog postupka, međutim, bile su prodajne cijene plina industrijskih, tzv. velikih potrošača koji plin nabavljaju od isporučitelja GPZ.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 153/05, Broj 150/05,
Broj 36/96, Broj 152/08,
Broj 39/01, Broj 104/04
LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA