PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 62/1995 • Ako je prostor (ugostiteljska radnja, hotel; diskoklub, diskobar, noćni klub, noćni bar; prijevozno sredstvo, stadion i s1.) dan u zakup, zakupodavac je obvezan platiti Tarifom određenu naknadu za iskorištavanje snimljenih izvedaba, ako ugovorom o zakupu nije određeno da naknadu plaća zakupac. U slučaju da zakupac ne izvrši ugovorom o zakupu preuzetu obvezu plaćanja naknade za iskorištavanje snimljenih izvedaba, zakupodavac odgovara solidarno za plaćanje naknade za iskorištavanje snimljenih izvedaba.
NN 62/1995 • Ako posebnim ugovorom nije drukčije određeno, organizacije za radio i tv difuziju plaćaju naknadu prema odgovarajučem tarifnom broju ovisno o pretplati, prihodima od ekonomske propagande i drugim prihodima.
NN 62/1995 • Ako posebnim ugovorom nije drukčije određeno, za emitiranje, priopćavanje javnosti i iskorištavanje snimljenih izvedbi umjetnika izvodača preko telefona plaća se naknada prema odgovarajućem tarifnom broju ovisno o broju registriranih impulsa.
NN 62/1995 • naknada za emitiranje, priopćavanje javnosti i druge oblike iskorištavanja snimljenih izvedbi umjetnika izvođača
NN 62/1995 • Minutom promidžbenog programa smatra se najviša cijena minute promidžbenog programa predvidena službenim cjeni kom radiopostaje, ali ne manje od 70,00 kuna.
NN 62/1995 • Ako radiopostaja ne dostavi HUZIP-u ovjereni službeni cjenik, tarifa će se obračunati po cijeni 150,00 kuna po minuti promidžbenog programa.
NN 62/1995 • Radiopostaje koje prikupljaju pretplatu umjesto mjesenog paušala plaćaju 5% ubrane pretplate, a aka imaju vezanu pretplatu za radio i televiziju, tada plaćaju 3,70% ubrane pretplate.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 62/1995 • Reemitiranje programa druge radiopostaje smatra se emitiranjem.
NN 62/1995 • Ako posebnim ugovorom nije drukčije određeno, naknada se plaća prema trajanju emitiranja, i to:
NN 62/1995 • Minutom promidžbenog programa smatra se najviša cijena minute promidžbenog programa predviđena službenim cjenikom TV postaje, ali ne manje od 180 kuna.
NN 62/1995 • TV postaje koje prikupljaju pretplatu plaćaju 3% ubrane pretplate, a ako imaju vezanu pretplatu za radio i televiziju, tada plaćaju 3,70% ubrane pretplate.
NN 62/1995 • TV postaje koje ne prikupljajti pretplatu a koje dio sredstava za svoj rad dobivaju iz ubrane pretplate Hrvatske radiotelevizije plaćaju naknadu od prikupljenog i doznačenog dijela pretplate na isti način kao i Hrvatska radiotelevizija, bilo po ovom pravilniku, bilo po posebnom ugovoru s HUZIP-om.
NN 62/1995 • Ako posebnim ugovorom nije drukčije određeno, naknada se plaća za svako reprizno emitiranje u visini 35% naknade predviđene važećim cjenikom za premijerno emitiranje, koja ne može biti niža od minimalne naknade predviđene cjenikom Hrvatskog društva dramskih umjetnika odnosno Društva baletnih umjetnika Hrvatske.
NN 62/1995 • Za plesne programe, osim klasičnog baleta, naknada se plaća za svako reprizno emitiranje u visini 10% naknade predviđene za premijerno emitiranje, u smislu stavka 1. ovog tarifnog broja.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 102/95, Broj 51/00,
Broj 183/03, Broj 105/07,
Broj 58/02, Broj 14/01
LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI