PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 136/2003 • Stjecanje znanja iz opće psihologije radi upoznavanja samoga sebe i razumijevanja ponašanja drugih te iz psihologije rada, međuljudskih odnosa i komuniciranja zbog razvijanja svijesti o potrebi primijenjene psihologije u svakodnevnom životu i radnoj sredini.
NN 136/2003 • (i svojih kolega) i biti spremni trenirati – pripremati se za svoj posao.
NN 136/2003 • Nastavno područjeOčekivani rezultati (znanja i vještine)Nastavni sadržaji
NN 136/2003 • 1. Opća psihologijaZnati predmet, zadaće i vrste psihologije. Naučiti povezanost psihologije s drugim znanostima. Usvojiti važnost psihologije za djelatnost pedikera. Pojam psihologije; zadaće, metode i vrste psihologije. Psihologija i druge znanosti. Značaj psihologije za djelatnost pedikera.
NN 136/2003 • 1. Psihologija radaUpoznati osobine čovjeka koje utječu na rad: sposobnosti, znanja, vještine i motivaciju. Znati vrste sposobnosti: fizičke, psihomotoričke, senzorne i intelektualne. Poznavati opće činitelje rada, umor i nesreće na radu, izostanke s posla.Sposobnosti; pojam i uloga sposobnosti. Vrste sposobnosti. Inteligencija, znanja, vještine i motivacija za rad. Opći činitelji rada (osvjetljenje, mikroklima, buka, zračenja, zagađenja, vibracije). Umor i nesreće na radu. Izostanci s posla.
NN 136/2003 • 2. Međuljudski odnosi na radu Znati pojam grupe. Poznavati odnose u grupama i grupnu dinamiku. Usvojiti pojam rukovođenja grupom i karakteristike vođe.Grupa; pojam i vrste. Odnosi u grupi i grupna dinamika. Rukovođenje grupom. Vođa grupe i njegove karakteristike.
NN 136/2003 • 3. KomuniciranjeUsvojiti pojam i vrste komuniciranja. Spoznati važnost komuniciranja u grupi. Znati djelotvorno komunicirati s korisnicima usluga. Pojam i vrste komuniciranja. Osnovni model komuniciranja.Važnost komuniciranja u grupi kao uvjet uspješnosti rada. Djelotvorno komuniciranje s korisnicima usluga.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 136/2003 • Psihologija komunikacijeBroj sati po obrazovnim godinamaUkupni broj sati
NN 136/2003 • 3. Zvonarević, M.: Socijalna psihologija, Š.K., Zagreb
NN 136/2003 • 5. Šulak, F. Petz, : Psihologija u prodaji, Š.K., Zagreb
NN 136/2003 • Predavanja, vježbe i ilustrativni testovi (u obrade novih sadržaja), razgovori, analize primjera iz prakse, po potrebi seminar i slično, vježba za ocjenu ( po jedna u svakom polugodištu), pisani rad učenika ( po jedan u svakom polugodištu) i usmena provjera znanja.
NN 136/2003 • Nastava u razredu, videozapisi, grafofolije, ploča/kreda, katalozi, propagandni materijali, zapisi učenika, novine, časopisi i videozapisi.
NN 136/2003 • 1. MasažaPoznavati važnost masaže kroz povijest. Naučiti definiciju masaže. Naučiti razlikovati sredstva i pribor za masažu.
NN 136/2003 • Znati svrhu masaže i objasniti vrijednost masaže i djelovanje masaže na organizam.Kratak povijesni razvoj masaže.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 37/01, Broj 14/07,
Broj 12/00, Broj 112/97,
Broj 132/98, Broj 53/91
LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO