PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 7/2002 • Isto ne vrijedi za drugo mjerodavno tržište navedeno pod točkom 10.2 (trgovina na veliko tekstilom, NKD 51410), s obzirom da je TEKSTILPROMET d.d., Zagreb, kao direktni sudionik rečenih prethodnih dviju koncentracija, jedini poduzetnik-sudionik koncentracijâ na istom tržištu trgovine na veliko tekstilom, tako da njegov tržišni udjel ostaje nepromijenjen i iznosi 56,29%, prema istom kriteriju ukupnog prihoda u 1999.
NN 7/2002 • 11.1. trgovina na malo odjećom, NKD 52420, u ukupnom iznosu od 27,66%, prema istom kriteriju ukupnog prihoda u 1999., zbrajajući i tržišni udjel kojeg je ostvarilo povezano društvo STANDARD KONFEKCIJA Zadar d.o.o., Zadar (ostvareni tržišni udjel u 1999. na rečenom mjerodavnom tržištu trgovine na malo odjećom iznosio je 0,08%), u kojem je većinski imatelj udjela društvo STANDARD d.d., Zagreb;
NN 7/2002 • 11.2. trgovina na veliko tekstilom, NKD 51410, u iznosu 57,72%, prema istom kriteriju ukupnog prihoda u 1999., zbrajajući i udjel koji je ostvarilo društvo SIM SPORT d.o.o., Zagreb (ostvaren udjel u iznosu od 1,43% u 1999.; u 1997. i 1998. isto društvo nije poslovalo).
NN 7/2002 • 11.3. Za posljednju koncentraciju RO-MA d.d. i STANDARD d.d. u novog poduzetnika LANTEA d.d., Zagreb, koji posluju na istom mjerodavnom tržištu (trgovina na malo odjećom, NKD 52420), tržišni udjel odgovara zbroju udjela svakog od navedenih sudionika koncentracije, kao što je prije navedeno za prethodne dvije koncentracije, tj. ostaje nepromijenjen, i iznosi za 1999. godinu 27,58%.
NN 7/2002 • Promatrajući sva društva-članice zajedno kao Grupu TEKSTILPROMET, nakon provedene koncentracije ostvaren je udjel na mjerodavnom tržištu trgovine na malo odjećom, NKD 52420, u ukupnom iznosu od 27,66%, prema istom kriteriju ukupnog prihoda u 1999.
NN 7/2002 • Iz predočenih podataka vidljivo je da se tržišni udjeli Grupe TEKSTILPROMET u 1999. godini, zavisno od djelatnosti, kreću u velikom rasponu: od 6,75% u djelatnosti trgovina na veliko odjećom, NKD 51421 (iako se samo jedno društvo-članica Grupe, koje nije direktni sudionik koncentracije, pojavljuje kao poduzetnik na istom tržištu; PRO SPORT 98 d.o.o., Zagreb); 12,94% u djelatnosti proizvodnje rublja, NKD 18230 (kroz udjel u GALEB DT d.d., Omiš); 27,66% u djelatnosti trgovine na malo odjećom, NKD 52420 (LANTEA d.d. + STANDARD ZADAR d.o.o.), te da niti na jednom mjerodavnom tržištu od tri navedena taj koncern nema vladajući položaj koji je čl. 16. st. 1. ZZTN utvrđen u visini od 30% tržišnog udjela.
NN 7/2002 • Međutim, Grupa TEKSTILPROMET ima vladajući položaj na tržištu trgovine na veliko tekstilom, NKD 51410, iako ostvarenim koncentracijama nije ojačala isti. Tržišni udjel je dosta visok i iznosi 57,72% (tržišni udjel Tekstilprometa d.d. + tržišni udjel SIM SPORT d.o.o., Zagreb), zbog visokoostvarenog tržišnog udjela društva-matice TEKSTILPROMET d.d. koji iznosi 56,29%.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 7/2002 • U Gradu Zagrebu LANTEA d.d. raspolaže sa 109 prodajnih mjesta (85,83% od ukupnog broja prodavaonica LANTEA d.d., kojih je 127 na cjelokupnom teritoriju RH, otpada na područje Grada Zagreba); od toga je 40 prodajnih mjesta u strogom centru.
NN 7/2002 • Grupa TEKSTILPROMET, uključujući 10 prodavaonica TEKSTILPROMET d.d., raspolaže sa 119 prodajnih mjesta na području Grada Zagreba.
NN 7/2002 • Ostalo područje Republike Hrvatske koje pokriva LANTEA d.d., na osnovu preuzetih prodavaonica poduzetnika STANDARD d.d. (ukupno 18 prodavaonica) su: središnja Hrvatska, Podravina i dio Slavonije, sjeverno Primorje i južna Dalmacija.
NN 7/2002 • Uprava poduzetnika LANTEA d.d. izvršila je novu podjelu prodajnih prostora: prema programima-podlancima (profitni centri) u maloprodajnom mreži.
NN 7/2002 • Riječ je o 16 programa, po kriteriju asortimana prodaje i kategorija potrošača, npr. dječji, sportski, cipele; Levis, Camel, Navigare; rublje i čarape, ženski program (viši i visoki, srednji i niži); muško-ženski program (viši i visoki, srednji i niži); muški program (jedinstveno); snižena roba…
NN 7/2002 • Domaći najpoznatiji dobavljači su: DTR, Kamensko, RIO Rijeka i Orljava.
NN 7/2002 • Strani dobavljači – robne marke – s kojima posluju su: Stefanel, Benetton i Sisley (Italija); Mura, Rašica (Slovenija), te njemački dobavljači konfekcije i odjevnog pribora (torbe, remeni…).
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 149/05, Broj 136/03,
Broj 75/00, Broj 113/09,
Broj 96/07, Broj 127/05
LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA