PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 44/1992 • - koji su llšeni slobode. (Članak 14. Zakona o popisima birača, "Narodne novine" br. 19/92 u svezi s člankom 34. Zakona o izboru predsjednika Republike Hrvatske, "Narodne novine" br. 22/92 i člankom 35. Zakona o izborima zastupnika u Sabor Republike Hrvat
NN 44/1992 • Na temelju članka 31. stavak 2. Zakona o izborima zastupnika u Sabor Republike Hrvatske ("Narodne novine" br. 22/92 i 27/92) Izborna komisija Republike Hrvatske propisuje
NN 44/1992 • Očitovanje o prihvačanju kandidature za zastupnike u Zastupničkog doma Sabora Republike Hrvatske
NN 44/1992 • U prijedlogu kandidata obvezatno se navodi ime i prezime, nacionalnost, adresa i matični broj svakog predloženog kandidata te ovjereni potpis kandidata na očitovanje o prihvačanju kandidature, Ovjereni potpis na očitovanje kandidata o prihvačanju kandidature odnosi se na sve kandidate i njihove zamjenike koji se prema ovom Zakonu biraju pojedinačno u izbornoj jedinici kao i kandidate na dnevnoj listi (stranačkoj i nezavisnoj). (Članak 15. stavak 2. Zakona o izborima zastupnika u Sabor Republike Hrvatske - "Narodne novine" br. 22/92 i 27/92).
NN 44/1992 • Na osnovi Članka 22. stavak 2. Zakona o izboru predsjednika Republike Hrvatske ("Narodne novine" br. 22/92) i članka 31. stavak 2. Zakona o izboru zastupnika u Sabor Republike Hrvatske ("Narodne novine" br. 22/92 i 27/92) Izborna komisija Republike Hrvatske propisuje
NN 44/1992 • 1. Izbor zastupnika koje biraju prognanici Izborna komisija Republike Hrvatske će u dogovoru s Uredom za prognanike i povjerenikom Vlade Republike Hrvatske za određeno područje odrediti sjedišta onih općinskih izbornih komisija za izbor predsjednika Republike Hrvatske i izbornih komisija izbornih jedinica za izbor zastupnika u Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: izborne komisije) koje neće moći obavljati rad u područjima i mjestima za koje su određene. Nadležne izborne komisije odredit će biraćka mjesta i za njih imenovati biračke odbore za prognanike sa svog područja, vodeći računa gdje se nalaze veće skupine prognanika kao i o ravnomjernom teritorijalnom rasporedu biračkih mjesta. Prognanici će na izborima 2. kolovoza 1992. godine glasovati za zastupnika i njegovog zamjenika u Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske izborne jedinice u kojoj imaju prebivalište, a ne za zastupnika izborne jedinice na području kojeg se nalazi biračko mjesto na kojem će glasovati.
NN 44/1992 • 2. Odredivanje područja biračkih mjesta Područje koje obuhvaća jedno biračko mjesto za izbor predsjednika Republike Hrvatske mora se podudarati s područjem biračkog mjesta za izbor zastupnika u Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske. Za svako biračko mjesto treba imenovati posebni birački odbor i osigurati posebna prostorija.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 44/1992 • Prava i dužnosti promatrača i način promatranja rada tijela za provođenje izbora
NN 44/1992 • 1. Registrirana politička stranka koja je predložila kandidata za predsjednika Republike Hrvatske može odrediti promatrače za sva izborna tijela nadležna za provođenje izbora za predsjednika Republike Hrvatske (Izborna komisija Republike Hrvatske, općinske izborne komisije i njihovi birački odbori). Politička stranka koja je predložila državnu listu kandidata za Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske može odrediti promatrače za sva izborna tijela nadležna za provođenje izbora za zastupnike u Sabor Republike Hrvatske (Izborna komisija Republike HrvatSke izborne komisije izbornih jedinica i njihovi birački odbori). Politička stranka koja je predložila kandidata za Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske u izbornim jedinicama u kojima se bira jedan zastupnik, a nije predložila državnu listu, može odrediti promatrače samo za one izborne komisije izbornih jedinica i biračke odbore tih izbornih jedinica u kojim je predložila kandidata, kao i za Izbornu komisiju Republike Hrvatske.
NN 44/1992 • 2. Kandidat za predsjednika Republike Hrvatske odnosno kandidat za zastupnika u Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske ne može biti promatrač.
NN 44/1992 • 4. Rad Izborne komisije Republike Hrvatske može istovremeno promatrati i pratiti najviše pet promatrača političkih stranaka. Rad svih ostalih izbornih tijela mogu istovremeno promatrati i pratiti najviše tri promatrača političkih stranaka.
NN 44/1992 • 5. Rad izbornog tijela može promatrati samo jedan promatrač pojedine političke stranke. Promatrači političkih stranaka sporazumno će odrediti koji će od njih prisustvovati radu izbornih tijela. Ako promatrači ne mogu postiči sporazum iz stavka 2. ove točke, promatrače koji će prisustvovati radu izbornog tijela odredit će ždrijebom član izbornog tijela čiji se rad promatra, izvlačenjem listića s nazivima političkih stranaka.
NN 44/1992 • 7. Promatrači mogu prisustvovati radu izbornih komisija kad one održavaju sjednice. Promatrači mogu prisustvovati radu Izborne komisije Republike Hrvatske i kad se rješava o prigovorima u postupku kandidiranja i u postupku izbora.
NN 44/1992 • 8. Promatrači političkih stranaka mogu boraviti u prostoriji u kojoj se glasuje i prisustvovati radu biračkih odbora za vrijeme glasovanja, prebrojavanja glasačkih lističa i utvrđivanja rezultata glasovanja.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 2/05, Broj 139/04,
Broj 152/08, Broj 38/08,
Broj 14/07, Broj 11/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE