PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-na-temelju-clanaka-9-adoh NN 30/1995

• Hrvatska turistička zajednica je nacionalna turistička organizacija.


Stranica 1995-05-30-594 NN 30/1995

• Skraćeni naziv Hrvatske turističke zajednice je HTZ, Zagreb. Sjedište Hrvatske turističke zajednice je: Zagreb, Ilica lA.


Internet NN 30/1995

• Hrvatska turistička zajednica ima svoj pečat okruglo oblika širine 20 i 30 mm s tekstom HRVATSKA TURISTIČKA ZAJEDNICA - ZAGREB, a u sredini zrakasti znak hrvatskog turizma.


Internet stranice NN 30/1995

• Pečat Hrvatske turističke zajednice može biti i na stranirn jezicima.


Internet stranice NN 30/1995
• O broju pečata i žigova, načinu njihova korištenja i osobama ovlaštenim za njihovo čuvanje odlučuje direktor Glavnog ureda

Internet stranice NN 30/1995
• Hrvatska turistička zajednica ima svoj znak odnosno logotip.

Internet stranice NN 30/1995 • Znak Hrvatske turističke zajednice, hrvatskog turizma sastoji se od 21 okrugle forme koje u tri reda polukružno zrakasto okružuju najveću okruglu formu koja je tonalno razdijeljena na dvije polovice. Znak je u 6 boja
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 30/1995 • Odluku o obliku loga i sa sadržajem znaka donosi Turističko vijeće.
Poslovne stranice NN 30/1995 • Djelovanje Hrvatske turističke zajednice temelji se na načelu korisnosti, a bez ostvarivanja neposredne dobiti
Pregledi NN 30/1995 • Članovi Hrvatske turističke zajednice su turističke zajednice županija, Turistička zajednica grada Zagreba i turističke zajednice područja ako su osnovane.
Glasnik NN 30/1995 • Hrvatska turistička zajednica osniva se radi stvaranja i promicanja identiteta i ugleda hrvatskog turizma, planiranja i provedbe zajedničke strategije i koncepcije njegove promocije, predlaganja i izvedbe promotivnih aktivnosti u zemlji i inozemstvu od zajedničkog interesa za sve subjekte u turizmu, te podizanja razine kvalitete cjelokupne turističke ponude Hrvatske.
Novo NN 30/1995 • 1. objedinjava sveukupnu turističku ponudu Republike Hrvatske,
Poslovi NN 30/1995 • 3. izrađuje programe i planove promocije hrvatskog turističkog proizvođa vodeći računa o posebnostima svakog turističkog područja a sukladno strategiji razvoja hrvatskog turizma i marketinškoj strategiji turističkog proizvoda Republike Hrvatske,
Poticaji NN 30/1995 • 4. ustrojava, provodi i nadzire sve poslove oko promocije turističkog proizvoda Republike Hrvatske sukladno os novnim smjernicama Sabora, godišnjem programu rada i financijskom planu Hrvatske turističke zajednice,
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 1/09, Broj 165/98, Broj 53/90, Broj 72/08, Broj 132/06, Broj 77/04


LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI Pregled