PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 30/1995 • Hrvatska turistička zajednica je nacionalna turistička organizacija.
NN 30/1995 • Skraćeni naziv Hrvatske turističke zajednice je HTZ, Zagreb. Sjedište Hrvatske turističke zajednice je: Zagreb, Ilica lA.
NN 30/1995 • Hrvatska turistička zajednica ima svoj pečat okruglo oblika širine 20 i 30 mm s tekstom HRVATSKA TURISTIČKA ZAJEDNICA - ZAGREB, a u sredini zrakasti znak hrvatskog turizma.
NN 30/1995 • Pečat Hrvatske turističke zajednice može biti i na stranirn jezicima.
NN 30/1995 • O broju pečata i žigova, načinu njihova korištenja i osobama ovlaštenim za njihovo čuvanje odlučuje direktor Glavnog ureda
NN 30/1995 • Hrvatska turistička zajednica ima svoj znak odnosno logotip.
NN 30/1995 • Znak Hrvatske turističke zajednice, hrvatskog turizma sastoji se od 21 okrugle forme koje u tri reda polukružno zrakasto okružuju najveću okruglu formu koja je tonalno razdijeljena na dvije polovice. Znak je u 6 boja
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 30/1995 • Odluku o obliku loga i sa sadržajem znaka donosi Turističko vijeće.
NN 30/1995 • Djelovanje Hrvatske turističke zajednice temelji se na načelu korisnosti, a bez ostvarivanja neposredne dobiti
NN 30/1995 • Članovi Hrvatske turističke zajednice su turističke zajednice županija, Turistička zajednica grada Zagreba i turističke zajednice područja ako su osnovane.
NN 30/1995 • Hrvatska turistička zajednica osniva se radi stvaranja i promicanja identiteta i ugleda hrvatskog turizma, planiranja i provedbe zajedničke strategije i koncepcije njegove promocije, predlaganja i izvedbe promotivnih aktivnosti u zemlji i inozemstvu od zajedničkog interesa za sve subjekte u turizmu, te podizanja razine kvalitete cjelokupne turističke ponude Hrvatske.
NN 30/1995 • 1. objedinjava sveukupnu turističku ponudu Republike Hrvatske,
NN 30/1995 • 3. izrađuje programe i planove promocije hrvatskog turističkog proizvođa vodeći računa o posebnostima svakog turističkog područja a sukladno strategiji razvoja hrvatskog turizma i marketinškoj strategiji turističkog proizvoda Republike Hrvatske,
NN 30/1995 • 4. ustrojava, provodi i nadzire sve poslove oko promocije turističkog proizvoda Republike Hrvatske sukladno os novnim smjernicama Sabora, godišnjem programu rada i financijskom planu Hrvatske turističke zajednice,
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 1/09, Broj 165/98,
Broj 53/90, Broj 72/08,
Broj 132/06, Broj 77/04
LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI