PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-na-temelju-clanka-184-rsww NN 121/2000

• O MJERILIMA ZA RAZVRSTAVANJE DOMOVA ZA STARIJE I NEMOĆNE OSOBE


Stranica 2000-12-121-2302 NN 121/2000

• Domovi za starije i nemoćne osobe razvrstavaju se u tri kategorije i to: prvu, drugu i treću kategoriju o čemu se izdaje rješenje.


Internet NN 121/2000

• Rješenje o razvrstavanju doma i njegove podružnice donosi Ministarstvo rada i socijalne skrbi na prijedlog stručnog povjerenstva koje imenuje ministar.


Internet stranice NN 121/2000

• Dom koji je naknadno poboljšao vrstu i kvalitetu usluga koje pruža korisniku, broj i stručnost djelatnika, broj, veličinu, namjenu i kvalitetu prostorija, uređaja i opreme, može zatražiti razvrstavanje u višu kategoriju od one u kojoj je razvrstan.


Internet stranice NN 121/2000
• Ministarstvo rada i socijalne skrbi imenuje stručno povjerenstvo koje je dužno u roku 60 dana od dana podnošenja zahtjeva donijeti rješenje o razvrstavanju doma i njegove podružnice.

Internet stranice NN 121/2000
• Ministarstvo rada i socijalne skrbi može po službenoj dužnosti pokrenuti postupak izmjene kategorije utvrđene rješenjem, ukoliko je došlo do poboljšanja ili pogoršanja ispunjavanja propisanih uvjeta.

Internet stranice NN 121/2000 • III. MJERILA ZA RAZVRSTAVANJE DOMOVA ZA STARIJE I NEMOĆNE OSOBE
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 121/2000 • Korisniku se jedanput u 30 dana osigurava pospremanje spavaonice što uključuje pranje staklenih površina, zavjesa, tepiha, pomoć prilikom spremanja ormara i drugih osobnih stvari te pripadajućih sanitarnih prostorija.
Poslovne stranice NN 121/2000 • Zajedničke prostorije (dnevni boravak, blagovaonica, sanitarni čvorovi, čajne kuhinje i hodnici) čiste se svakodnevno.
Pregledi NN 121/2000 • Korisniku doma osiguravaju se tri obroka dnevno kao i dva dodatna obroka prema mišljenju i uputi liječnika, a količina i kakvoća obroka mora biti primjerena zdravstvenom stanju i potrebama korisnika.
Glasnik NN 121/2000 • Korisniku se osiguravaju kolači i voće najmanje tri puta tjedno.
Novo NN 121/2000 • Korisniku doma osigurava se dostava hrane po osobnom izboru izvan ponudbenog jelovnika pripremom u kuhinji doma ili dostavom iz nekog drugog restorana i to na trošak korisnika.
Poslovi NN 121/2000 • Korisniku u stambenom dijelu doma osigurava se pranje i glačanje posteljnog rublja najmanje jedanput u sedam dana.
Poticaji NN 121/2000 • U jedinici za pojačanu njegu osigurava se pranje i glačanje posteljnog rublja prema potrebi, a najmanje jedanput tjedno.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 101/05, Broj 115/02, Broj 198/03, Broj 76/00, Broj 21/90, Broj 2/05


LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA Pregled