PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 5/2002 • (2) ovlaštenje kategorije B1 ovlaštenog osoblja dozvoljava imatelju izdavanje Potvrda nakon linijskog održavanja, uključujući strukturu zrakoplova, motore te mehaničke i električne sustave. Izmjena zamijenljivih sklopova koji zahtijevaju jednostavne provjere za dokaz ispravnog rada, također je uključena u ovlast. Kategorija B1 podijeljena je u podkategorije obzirom na vrste aviona, helikoptera, turbinskih i klipnih motora;
NN 5/2002 • (4) Ovlaštenje kategorije C ovlaštenog osoblja dozvoljava imatelju izdavanje Potvrda nakon baznog održavanja. Potvrda vrijedi za kompletan zrakoplov uključujući sve sustave;
NN 5/2002 • Napomena: 9 A-JAR-145 određuje zahtjeve za ovlašteno osoblje kategorije C u baznom održavanju, uključujući djelomično zahtjeve kvalificirano osoblje kategorije B1 i B2.
NN 5/2002 • (a) Ovlašteno osoblje mora na ispitu pokazati razinu znanja prihvatljivu nadležnom tijelu, u odnosu na primjere kategorija navedene u 9 A-JAR-66.20 za koju se 9 A-JAR-66 dozvola izdaje ili produžava.
NN 5/2002 • Napomena: Odjeljak 2 Dodatka 1 9 A-JAR-66 sadrži detaljne informacije o razinama znanja za kategorije A, B1 i B2.
NN 5/2002 • (c) Potpuno ili djelomično priznavanje glede zahtjeva za osnovnim znanjem i provođenjem odgovarajućih ispita, omogučit će se za sve druge stručne kvalifikacije koje Nadležno tijelo prizna jednakovrijednim standardima znanja prema 9 A-JAR-66.
NN 5/2002 • (a) Ovlašteno osoblje mora imati odgovarajuće minimalno iskustvo u održavanju civilnih zrakoplova koje se traži za pojedine kategorije dozvole prema 9 A-JAR-66, a koje će biti ograničeno od Nadležnog tijela sve dok ne bude provedena odobrena obuka ili odgovarajuće stručno osposobljivanje prema 9 A-JAR-147. Za kategorije A i B1 ili B2 iskustvo mora biti praktično što znači sudjelovanje u raznim poslovima održavanja zrakoplova.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 5/2002 • (c) Minimalno iskustvo na održavanju civilnih zrakoplova za kategoriju C iznosi tri godine radnog iskustva s dozvolom ili B2 u linijskom održavanju, ili u baznom održavanju kao pomoćnik osoblju s dozvolom C kategorije, ili kombinacija navedenog. Također, ako osoba ima visoku stručnu spremu tehničkog smjera ili višu stručnu spremu prihvatljivu Nadležnom tijelu, minimalno radno iskustvo za dobivanje dozvole kategorije C iznosi tri godine na određenim poslovima direktno vezanim za održavanje zrakoplova uključujući 6 mjeseci promatranja radova u baznom održavanju.
NN 5/2002 • (d) Za svo ovlašteno osoblje potrebna je najmanje jedna godina radnog iskustva na poslovima održavanja zrakoplova tipičnog za kategoriju/podkategoriju za koju je podnesen zahtjev za izdavanje dozvole za održavanjezrakoplova prema 9 A-JAR-66.
NN 5/2002 • (e) Iskustvo u održavanju zrakoplova stečeno izvan okvira civilnog zrakoplovstva biti će prihvaćeno od Nadležnog tijela u slučaju da je takvo održavanje zrakoplova bilo jednakovrijedno potrebnom prema 9 A-JAR-66, ali će se tražiti dodatno iskustvo u održavanju civilnih zrakoplova kako bi se osiguralo potpuno razumijevanje okruženja održavanja civilnih zrakoplova.
NN 5/2002 • (a) Ovlašteno osoblje kategorije A mora imati dozvolu za održavanje zrakoplova prema 9 A-JAR-66 prije dobivanja ovlaštenja za izdavanje Potvrde prema 9 A-JAR-145 za određeni tip zrakoplova. Ovlaštenje za izdavanje Potvrde prema 9 A-JAR-145 može biti izdano samo nakon uspješno završene praktične obuke za kategoriju A provedene u za održavanje iji ovlaštenoj prema 9 A-JAR-145 ili 9 A-JAR-147.
NN 5/2002 • (b) Ovlašteno osoblje kategorije B1 i B2 mora imati dozvolu za održavanje zrakoplova za tip prema 9 A-JAR- prije dobivanja ovlaštenja za izdavanje Potvrde prema 9 A-JAR-145 za određeni tip zrakoplova. 9 A-JAR-145 ovlaštenja mogu biti izdana nakon uspješnog završetka obuke za odgovarajuće kategorije B1 ili B2 za tip zrakoplova odobrene od strane Nadležnog tijela ili organizacije za osposobljivanje ovlaštene prema 9 A-JAR-147.
NN 5/2002 • (d) Završetak odobrene praktične obuke ili obuke za tip koja se zahtijeva u stavcima (a) do (c), mora biti potvrđena položenim ispitom.
NN 5/2002 • Osoba ne smije koristiti prava izdavanja Potvrde ako zna ili sumnja da ju vlastito fizičko ili mentalno stanje može ometati u izvršavanju tih prava.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 102/93, Broj 57/09,
Broj 59/96, Broj 51/04,
Broj 75/07, Broj 136/03
LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA