PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-napomena-podaci-izuzeti-od-ewbw NN 51/2003

• Prema kriteriju ukupno proizvedene količine piva tijekom 2002. poduzetnik Karlovačka pivovara d.d. ostvario je tržišni udjel od * posto.


Stranica 2003-03-51-663 NN 51/2003

• Tržišni udjeli na temelju ukupno prodane količine piva tijekom 2002. prikazani su u tablici 4.


Internet NN 51/2003

• Izvor i obrada: Agencija, Odjel za istraživanje, analitiku i informatiku prema podacima nadležnih tijela.


Internet stranice NN 51/2003

• *napomena: podaci izuzeti od objavljivanja jer predstavljaju poslovnu tajnu poduzetnika.


Internet stranice NN 51/2003
• *napomena: podatak izuzet od objavljivanja jer predstavlja poslovnu tajnu poduzetnika.

Internet stranice NN 51/2003
• 6.2. Tržišni udjeli poduzetnika sudionika koncentracije na mjerodavnom tržištu nakon provedbe koncentracije

Internet stranice NN 51/2003 • Provedbom predmetne koncentracije grupa Heineken pristupa mjerodavnom tržištu putem poduzetnika Heineken Adria d.o.o., te će preuzeti i dosadašnji tržišni udjel Karlovačke pivovare d.d. Pri tome treba imati na umu i dosadašnji udjel grupe Heineken ostvaren kroz uvoz, kako je prikazano u tablici 5.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 51/2003 • Izvor i obrada: Agencija, Odjel za istraživanje, analitiku i informatiku prema podacima nadležnih tijela.
Poslovne stranice NN 51/2003 • * napomena: podaci izuzeti od objavljivanja jer predstavljaju poslovnu tajnu poduzetnika.
Pregledi NN 51/2003 • Također, Agencija se u svrhu izračuna koncentriranosti mjerodavnog tržišta koristila i pokazateljima koncentriranosti, i to pokazateljima concentration ratio (CR) i Herfindahl-Hirschamanovim indeksom (HHI). HHI indeks je općeprihvaćeno mjerilo za izračun koncentriranosti konkretnog tržišta. Računa se zbrajanjem kvadrata tržišnih udjela svih poduzetnika prisutnih na mjerodavnom tržištu.
Glasnik NN 51/2003 • U konkretnom slučaju riječ je o visoko koncentriranom tržištu jer se tržišta na kojima HHI iznosi više od 1800 bodova smatraju visoko koncentriranima.
Novo NN 51/2003 • 7. Izvješće Uprave poduzetnika kojim se pravno i ekonomski obrazlaže koncentracija
Poslovi NN 51/2003 • Podnositelj prijave u istoj navodi da će se sa stanovišta prednosti za potrošače provedba ove koncentracije odraziti na viši standard glede kvalitete proizvoda, poboljšanog pakiranja i jačeg fokusiranja na potrebe potrošača.
Poticaji NN 51/2003 • III. Razmatrajući predmetnu prijavu namjere provedbe koncentracije poduzetnika, Savjet za zaštitu tržišnog natjecanja je na 68. sjednici, održanoj 18. veljače 2003., sukladno ovlastima iz članka 30. stavka 2. točke 3. ZZTN, ocijenio predmetnu koncentraciju poduzetnika kao dopuštenu. Pri ocjeni ove koncentracije primijenjeni su kriteriji iz članka 24. ZZTN. U konkretnom slučaju bila je riječ o načelnom odobrenju jer se u tom trenutku nije znalo koje će društvo član koncerna Heineken biti preuzimatelj većinskog udjela i većinskog prava odlučivanja u Karlovačkoj pivovari d.d.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 115/07, Broj 75/01, Broj 8/93, Broj 187/04, Broj 31/92, Broj 136/03


LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA Pregled