PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2004 • Škola- upoznati kulturu i civilizaciju talijanskog govornog područja
NN 112/2004 • - usvojiti vokabular vezan uz neke sportove, hobije, glazbene instrumente, godišnji odmor, kino, kazalište, književnost, kompjutere...
NN 112/2004 • Prezent glagola treće konjugacije –ire. Dani u tjednu i mjeseci u godini. Dijelovi dana. Prezent glagola andare.
NN 112/2004 • Moda i odijevanje mladih- izraziti glavne brojeve do 1000 Glavni i redni brojevi od 1 do 1000.
NN 112/2004 • - koristiti glagole, izraze, pridjeve koji se rabe u vezi s odjećom
NN 112/2004 • Prehrana- usvojiti nazive dnevnih obroka, nazive jela i pića i živežnih namirnica
NN 112/2004 • Cilj: Uvesti elemente stručnog jezika i razvijati određene stručne vještine. Nadograditi jezične zakonitosti na gradivo iz prethodne godine i uvježbavati ih u okviru stručnih sadržaja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 112/2004 • Nastavna cjelina - Očekivani rezultati (znanje, vještine i umijeća)Nastavni sadržaji
NN 112/2004 • Ekologija u turizmu- upoznati zanimanja u ugostiteljskoj i hotelijerskoj struci
NN 112/2004 • - upoznati načine prigotovljavanja jelaOsobne zamjenice u akuzativu (naglašene i nenaglašene).
NN 112/2004 • Cilj: Interdisciplinarno povezati sadržaje s drugim stručnim predmetima i komunikacijski i funkcionalno usmjeriti na strukovna znanja i vještine.
NN 112/2004 • Zadaci: Usvajati produktivne i receptivne komunikacijske kompetencije, služiti se talijanskim jezikom gramatički i izgovorno u granicama korektnog i prihvatljivog. Osposobiti učenika za primjenu znanja talijanskog jezika na radnom mjestu. Poticati učenike na sakupljanje stručne literature na talijanskom jeziku i njeno korištenje.
NN 112/2004 • Jezične funkcije koje se ostvaruju u nastavi stranih jezika proizlaze iz konkretnih komunikacijskih situacija i svih oblika rada u učionici i ne mogu se oštro izdvajati. One se ostvaruju u dobro definiranom razlikovanju formalnog i neformalnog jezičnog registra u svakodnevnim situacijama i u poslovnom komuniciranju.
NN 112/2004 • - receptivno, kada su učenici u svojoj djelatnoj ulozi slušatelji i čitatelji, i
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 58/99, Broj 79/06,
Broj 5/05, Broj 56/06,
Broj 91/96, Broj 106/06
LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO