PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 83/1994 • U Pravilniku o registraciji i opremi te uvjetima za upravljanje vozilima Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 55/94 ) u članku 16. stavak 1. mijenja se i glasi: "Policijska registarska pločica po obliku, dimenziji i boji kao i na njoj otisnute registarske oznake po obliku i dimenziji istovjetni su civilnoj registarskoj pločici i na njoj otisnutim registarskim oznakama koji su propisani Pravilnikom o registraciji vozila na motorni pogon s tim što su registarske oznake otisnute plavom bojom."
NN 83/1994 • Oblik i veličina registarske pločice iz stavka 1. ovog članka, određeni su na obrascu 1 koji je sastavni dio ovog Pravilnika."
NN 83/1994 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Narodnim novinama".
NN 83/1994 • Na temlju članka 38, točke 3. Zakona o platnom prometu u zemlji ("Narodne novine", broj 27/93, 13/94, 69/94 i 73/94), glavni direktor Zavoda za platni promet donosi
NN 83/1994 • U Prilogu br. 2, Pregled osnovnih modela "poziv na broj" s objašnjenjem za njihovu primjenu, Pravilnika o obliku, sadržaju i uporabi obrazaca platnog prometa ("Narodne novine", broj 59/94 i 63/94), u tabeli poslije broja modela 14, dodaje se novi broj modela i sadržaja "15 (P1)K - (P2)K".
NN 83/1994 • U točki 2.,istog priloga, u opisu modela 13, u prvoj rečenici, iza riječi "posebnom algoritmu:", riječi "od desna u lijevo" zamjenjuju se riječima "od lijeva u desno".
NN 83/1994 • U istoj točki iza opisa modela 14 dodaje se opis modela 15, koji glasi: "Model 15 - podatak P1 ima 8 znamenaka računajući i kontrolni broj. Podatak P2 ima 11 znamenki računajući i kontrolni broj. Uvijek su upisani podaci P1 i P2. Nikad nema podatka P3. Kontrolni broj se izračunava prema algoritmu po modelu 10. Znamenke podatka, od desna u lijevo, množe se naizmjenice s ponderima 2 i 1. Zbroj dobivenih umnožaka dijeli se s brojem 10. Razlika između broja 10 i ostatka nakon dijeljenja predstavlja kontrolni broj. Ako je ostatak 0, kontrolni broj je "0".
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 83/1994 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom objave u "Narodnim novinama".
NN 83/1994 • Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu Jadranko Crnić predsjednik Suda, te suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, odlučujući o pokretanju postupka za ocjenu ustavnosti članka 94. Zakona o stambenim odnosima, temeljem stavka 2. članka 15. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/91) na sjednici održanoj 14. studenog 1994. donio je ovo
NN 83/1994 • 1. Pokreće se postupak za ocjenu ustavnosti i odredaba članka 94. Zakona o stambenim odnosima "Narodne novine", broj 51/85, 42/86, 37/88, 47/89, 22/90, 22/92, 58/93 i 70/93).
NN 83/1994 • Ustavni sud Republike Hrvatske, potaknut brojnim tužbama za zaštitu temeljnih ustavnih sloboda i prava čovjeka i građanina povodom odluka državnih tijela koje su donesene primjenom članka 94. Zakona o stambenim odnosima (u daljem tekstu: ZSO), sam je odlučio pokrenuti postupak za ocjenu ustavnosti tog članka (stavak 2 članka 15. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske, "Narodne novine", broj 13/1991).
NN 83/1994 • Člankom 94 ZSO odreduje se nadležnost upravnih (stambenih) tijela u predmetima iseljenja osoba koje su u stan uselile bez pravomoćne odluke o davanju stana na korištenje, ili koje druge valjane pravne osnove (bespravno useljenje - stavak 1), te se propisuju neke posebnosti postupka sa ciljem njegovog ubrzanja i povećanja učinkovitosti. Nadležnost upravnog tijela je isključiva (stavak 6). Po odredbi stavka 2. upravno tijelo dužno je bez odlaganja provesti postupak i donijeti rješenje najkasnije u roku od 5 dana. Žalba protiv tog rješenja ne zadržava njegovo izvršenje (stavak 3). Prvostepeno rješenje mora se dostaviti nadležnom državnom odvjetniku radi utvrđivaraja uvjeta za pokretanje kaznenog postupka (stavak 4). Ustanovljava se i dužnost određenih državnih tijela da naknade štetu koja je nastala zbog nepostupanja upravnog tijela radi iseljenja osoba koje su bez pravnog temelja uselile u stan (stavak 5).
NN 83/1994 • Odredbe članka 94. ZSO, stoga, izazivaju opravdanu sumnju da se njima povređuju odredbe Ustava Republike Hrvatske, i to:
NN 83/1994 • a) Načelo vladavine prava Opravdano se postavlja pitanje da li se odredbama članka 94. ZSO u dovoljnoj mjeri zajamćuje zakonitost, istinitost i pravičnost u odlučivanju o pravima i dužnostima stranaka, te da li su dosegnute standardne civilizacijske tekovine pravne zaštite svojstvene pravnoj državi i vladavini prava (članak 3. Ustava).
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 73/08, Broj 62/02,
Broj 54/91, Broj 129/08,
Broj 49/05, Broj 40/08
LINK - POSLOVNI PROGRAMI, INVESTICIJE, POTICAJI, KREDITI, UGOVORI