PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-o-uskladivanju-doplatka-za-wutg NN 12/1993

• 1. Puna svota doplatka za pomoć i njegu od 1. studenoga 1992. iznosi 13.140.- HRD.


Stranica 1993-02-12-203 NN 12/1993

• 3. Slijepom korisniku obiteljske mirovine doplatak za pomoć i njegu pripada u punoj svoti.


Internet NN 12/1993

• 4. Za korisnika doplatka za pomoć i njegu iz članka 76. stavka 1. točke 3. Zakona o mirovinskom i invalidskom osiguranju, doplatak za pomoć i njegu od 1. studenoga 1992. iznosi 16.425. - HRD.


Internet stranice NN 12/1993

• 5. U skladu s odredbama iz toč. 1. do 4. ove odluke, odredit će se po službenoj dužnosti, bez donošenja rješenja, pripadajuća nova svota doplatka za pomoć i njegu svim korisnlcima koji imaju pravo na taj doplatak na dan 1. studenoga 1992. ili su to pravo ostvarili nakon toga dana, a najkasnije do 31. prosinca 1992.


Internet stranice NN 12/1993
• o zastupljenosti pripadnika etničkih i nacionalnih zajednica ili manjina u Županijskom domu Sabora Republike Hrvatske i u predstavničkim tijelima jedinica lokalne samouprave

Internet stranice NN 12/1993
• Zakon o izborima zastupnika u Sabor Republike Hrvatske ("Narodne novine", br. 22/92, 27/92 i 1/93) nema odredaba o zastupljenosti etničkih i nacionalnih zajednica ili manjina u Županijskom domu Sabora Republike Hrvatske, pa se ta zastupljenost ostvaruje u redovnom tijeku izbora i ovisi o glasovanju birača i ishodu izbora.

Internet stranice NN 12/1993 • a) Zakon o izboru članova predstavničkih tijela jedinica lokalne samouprave i uprave ("Narodne novine", br. 90/92) određuje da pripadnici etničkih i nacionalnih zajednica ili manjina, koji sudjeluju u pučanstvu općine, grada, odnosno županije s više od 8% na temelju popisa stanovništva iz 1981. godine, imaju pravo na zastupljenost u predstavničkom tijelu općine, grada, odnosno županije, srazmjerno svom udjelu u ukupnom pučanstvu općine, grada, odnosno županije (članak 10. stavak 1. Zakona). Isto pravo na razmjernu zastupljenost u predstavničkom tijelu općinskog odnosno gradskog vijeća i skupštine kotara s posebnim samoupravnim položajem imaju pripadnici (nesrpskih) etničkih i nacionalnih zajednica ili manjina koji imaju prebivalište na području kotara, kada sudjeluju u pučanstvu općine, grada odnosno kotara s više od 8% na temelju popisa stanovništva iz 1981. godine (članak 11. stavak 2. u svezi s člankom 10. stavak 1. Zakona). Pripadnici hrvatskog naroda koji imaju prebivalište na području kotara s posebnim samoupravnim položajem imaju pravo u općinsko odnosno gradsko vijeće i skupštinu kotara birati onoliko predstavnika koliko odgovara njihovoj zastupljenosti u ukupnom pučanstvu općine, grada odnosno kotara prema popisu stanovništva iz 1981. godine. Pravo na zastupljenost u spomenutim predstavriičkim tijelima pripadnici hrvatskog naroda s područja kotara imaju i kad sudjeluju u pučanstvu općine, grada, odnosno kotara s manje od 8% (članak 11. stavak 1. Zakona).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 12/1993 • c) Ako se na prvim lzborima po Zakonu o izboru članova predstavničkih tijela jedinica lokalne samouprave i uprave niti na izloženi način u nekoj jedinici lokalne samouprave ne postigne zastupljenost jedne od etničkih i nacionalnih zajednica ili manjina, posebnim će se zakonom za tu jedinicu lokalne samouprave utvrditi broj članova njenog predstavničkog tijela, kojim se osigurava razmjernost, koje će izabrati na dopunskim izborima pripadnici dotične manjine u posebnoj izbornoj jedinici(članak 65. stavak 1. Zakona).
Poslovne stranice NN 12/1993 • Ako se na prvim izborima u skupštinu kotara s posebnim samoupravnim položajem ili u predstavničko tijelo neke općine ili grada na području kotara ne izabere iz reda pripadnika hrvatskog naroda broj članova koji je razmjeran ukupnom udjelu pripadnika hrvatskog naroda u stanovništvo tog kotara, općine ili grada, posebnim će se zakonom za tu jedinicu lokalne samouprave utvrditi broj članova, kojim se osigurava razmjernost, koje će izabrati na dopunskim izborima pripadnici hrvatskog naroda u posebnoj izbornoj jedinici.
Pregledi NN 12/1993 • d) Postotak u kojem pripadnici etničkih i nacionalnih zajednica ili manjina sudjeluju u pučanstvu jedinice lokalne samouprave (kad sudjeluju s više od 8%), odnosno postotak u kojem pripadnici hrvatskog naroda sudjeluju u ukupnom pučanstvu kotara, odnosno u pučanstu neke općine ili grada na području kotara, utvrdit će se prema popisu stanovništva iz 1981. godine na temelju podataka Državnog zavoda za statistiku, koji će biti dostavljeni svim izbornim komisijama.
Glasnik NN 12/1993 • f) Odredbe iz točke II. ovih Obvezatnih uputa odnose se i na izbore za članove Skupštine grada Zagreba.
Propis NN 12/1993 • Broj članova općinskih i gradskih vijeća odnosno županijskih skupština iz redova etničke i nacionalne zajednice ili manjine koja, na temelju posljednjeg popisa stanovništva koji je prethodio donošenju statuta općine grada, odnosno županije, u pučanstvu općine, grada odnosno županije sudjeluje s manje od 8%, utvrđuje se statutom, na način da je srazmjeran njihovu udjelu u ukupnom stanovništvu općine, grada odnosno županije (članak 10. stavak 2. Zakona). To znači da će se izbori za pripadnike ovih etničkih i nacionalnih zajednica ili manjina održati naknadno, nakon konstituiranja jedinica lokalne samouprave i donošenja njihovih statuta. Ista pravila vrijedit će i za pripadnike etničkih i nacionalnih zajednica ili manjina koji imaju prebivalište na području kotara s posebnim samoupravnim položajem, ako sudjeluju u ukupnom pučanstvu odgovarajuće jedinice lokalne samouprave i uprave s manje od 8% (članak 11. stavak 2. Zakona).
Propis NN 13/1993 • o visini naknade za izdavanje svjedodžbe o zdravstvenom stanju životinja
Propis NN 13/1993 • Za izdavanje svjedodžbe o zdravstvenom stanju životinja plaća se naknada za svaku vrstu i kategoriju životinja u visini i to za:
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 153/09, Broj 142/06, Broj 43/97, Broj 173/03, Broj 163/03, Broj 21/99


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled