PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 33/2002 • – izgradnja učinkovitoga obrambenog sustava, sposobnog odgovoriti na trenutne i buduće sigurnosne izazove vojne prirode,
NN 33/2002 • – povećanje sposobnosti institucija obrambenog sustava za funkcionranje u neposrednoj ugroženosti, prirodnim, tehničko-tehnološkim i drugim nesrećama većeg razmjera te drugim kriznim situacijama,
NN 33/2002 • – aktivan doprinos obrambenih potencijala Republike Hrvatske razvijanju povoljnoga sigurnosnog okružja,
NN 33/2002 • – razvijanje pouzdanih partnerskih i savezničkih odnosa s obrambenim institucijama prijateljskih demokratskih država,
NN 33/2002 • Izgradnja učinkovitoga vlastitoga obrambenog sustava apsolutno je prioritetan obrambeni cilj iz ove kategorije. Tek na osnovi njegova ostvarenja mogu se realizirati i preostali ciljevi i tek uz njegovo ostvarenje oni dobivaju svoj puni smisao.
NN 33/2002 • Povijesno iskustvo razvoja međunarodnih odnosa upozorava na potrebu opreza glede dugoročne prosudbe sigurnosnog okružja. Postojeće političke prilike, odnosno stanje sigurnosnog okružja mogu se, dugoročno gledano, pogoršati do mjere u kojoj čak i mogućnost uporabe oružanih snaga nije isključena. Svaka ozbiljna politika mora računati na takve mogućnosti i mora se za njih pripremati. Zato se moraju održavati i pažljivo razvijati primjerene obrambene snage. Obrambene snage čiji bi razvoj bio zanemaren ne mogu se brzo izgraditi ako bi došlo do naglog pogoršanja situacije. Zaokret i pogoršanje mogu nastupiti u vremenskom razdoblju puno kraćem od onoga koje je potrebno za revitaliziranje zanemarenih obrambenih institucija. Razvoj potrebnih vojnih potencijala je vrlo kompleksno pitanje koje zahtijeva dugo vremensko razdoblje proizvodnje, odnosno nabave i implementacije moderne opreme i naoružanja te usavršavanja organizacije i vještina.
NN 33/2002 • Održavanje i razvoj obrambenih sposobnosti u miru ima još jednu ulogu. Oni smanjuju mogućnost rata, odnosno vjerojatnost izloženosti agresiji. Također, sposobnost za vlastitu obranu povezana s doprinosom u izgradnji sigurnosnog okružja pridonosi općem respektiranju od strane dugih međunarodnih čimbenika, kao važnoj komponenti u svim vrstama međusobne suradnje.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 33/2002 • Povećanje sposobnosti institucija obrambenog sustava za angažiranje u neposrednoj ugroženosti, prirodnim, tehničko-tehnološkim i drugim nesrećama većih razmjera te drugim kriznim situacijama predstavlja izraz njihove proširene društvene uloge, ali i racionalizacije obrambeno-zaštitnog organiziranja društva. Obrambeni resursi moraju biti stavljeni u službu šire zaštitne funkcije, bez obzira na njihovu primarnu obrambenu ulogu. To implicira povećani naglasak na osposobljavanju, prije svega Oružanih snaga Republike Hrvatske, za djelovanje u »netradicionalnim zadaćama«, uspostavu integralnog sustava civilno-vojnoga kriznog planiranja i upravljanja te organiziranje i osposobljavanje za najširi spektar sigurnosnih zadaća u neposrednoj opasnosti i drugim kriznim situacijama.
NN 33/2002 • Republika Hrvatska uočava esencijalnu važnost aktivnog oblikovanja sigurnosnog okružja od strane miroljubivih demokratskih snaga međunarodne zajednice. Stabilno okružje preduvjet je mira, stabilnosti i sigurnosti za sve države i narode. Ono predstavlja ambijent u kojemu se sporna pitanja rješavaju mirnim putem i u kojemu se ne može nekažnjeno upotrebljavati sila protiv drugih država i naroda.
NN 33/2002 • Države pridonose oblikovanju sigurnosnog okružja sukladno svojim interesima i prioritetima, a na temelju svojih ukupnih raspoloživih mogućnosti. Interesi, prioriteti i raspoložive mogućnosti Republike Hrvatske, upućuju na imperativ pažljivog planiranja pri uključivanju u rješavanje međunarodnih sigurnosnih pitanja. Sigurnosni interesi Republike Hrvatske, a time i njena nastojanja da pridonosi oblikovanju sigurnosnog okružja, prvenstveno su vezani za naše neposredno i regionalno okružje. Sigurnosna pitanja i krize koji su bliži teritoriju Republike Hrvatske, odnosno koje izravno utječu na nacionalnu sigurnost važniji su od udaljenih kriza i sukoba koje nemaju takav utjecaj. To ne znači potpuno isključivanje iz globalnih sigurnosnih nastojanja i aktivnosti, već dimenzioniranje doprinosa Republike Hrvatske u tom aspektu primjereno objektivno raspoloživim mogućnostima. U provedbenom aspektu za Republiku Hrvatsku su prihvatljive prvenstveno mirovne misije pod vodstvom NATO-a i, ubuduće, EU-a. Sudjelovanjem u takvim operacijama i prije samog učlanjenja Republike Hrvatske će potvrđivati svoje čvrsto opredjeljenje za učlanjenje te stjecati važna partnerska iskustva. Isto tako, ove organizacije, u operativnom smislu, najbolje mogu osigurati uspješno upravljanje i vođenje mirovnih operacija. Partnerstvo je temeljno načelo angažiranja koje podrazumijeva i sudjelovanje u zajednički formiranim postrojbama – prije svega u regionalnim aranžmanima kao što su MLF i CENCOOP.
NN 33/2002 • Djelovanje u smjeru ispunjenja uvjeta za priključenje i punopravno sudjelovanje u euroatlanskim sigurnosnim i obrambenim institucijama sastavni je dio nastojanja više institucija hrvatske vlasti. Obrana je samo jedno od područja koja imaju brojne obveze u tom općem nacionalnom projektu. Uvjeti koje treba ispuniti na obrambenom području različiti su po prirodi i višeslojni – intelektualni, konceptualni, organizacijski, proceduralni, tehnički i dr. Pritom je važno napomenuti da je usmjerenost prema ispunjenju tih uvjeta kompatibilna s našim strategijskim interesima i potrebama. Naime, oblikovanje i razvoj obrambenog sustava sukladno uvjetima kompatibilnosti i interoperabilnosti s euroatlanskim sigurnosnim i obrambenim institucijama pridonosi jačanju kvalitete i učinkovitosti vlastitih obrambenih potencijala.
NN 33/2002 • Sukladno definiranim potrebama, ciljevima, mogućnostima i konceptu djelovanja, kao i provedenim analizama postojećeg stanja obrambenog sustava Republike Hrvatske i raspoloživih obrambenih resursa, kao finalno stanje obrambenog sustava koje treba postići u idućih 10 – 15 godina definiran je:
NN 33/2002 • U okviru tako koncipiranog sustava, njegove temeljne komponente razvijat će se prema sljedećem:
NN 33/2002 • Racionalno dimenzionirana i organizirana upravna institucija sposobna za primjenu modernih metoda integriranog upravljanja nadležna za usklađivanje funkcija civilne obrane te za upravljanje i provođenje demokratskog nadzora nad Oružanim snagama Republike Hrvatske.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 24/90, Broj 128/06,
Broj 136/03, Broj 27/99,
Broj 38/08, Broj 83/09
LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA